白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
霖=)
細佬=]
kathy=]
敏儀 (MANDYManyee)
fiona=)
yoyo=)
mark=)
和=)
STEVEN=)
chilam=]
yuki=)
katies=)
koontoi=]
honhon=]
妍=]
nina=]
nikky=]
呀miu=)
原子彈=]
shirley=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 118
累積人氣: 58429
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 28 日  星期六   晴天


2009-3-28 分類: 未分類

今日9點幾先起身

一起身就睇電視啦

做埋D野林住開電腦既

點知呀哥又搶左去玩= =

之後姨姨打電話黎話

要黎我地屋企玩呢

表弟同表妹都黎埋呢

佢地黎左就好瘋狂啦=/\=

仲影左好多相呢>﹏<

(第時我會PO上網的xD)

呀哥玩完就俾我啦

我上網佢地又入黎啦= =

搞到我打字超慢囉咩事xD

唔講啦

我要玩電腦啦xD

01:51

2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天


2009-3-27 分類: 未分類

今日又係呢個星期既最後一日

變左真係好遲先至番

今朝真係好唔comfortable

成個喉嚨都好痛丫/_____\

番到去仲問左鄭x琪借口罩

發覺原來今日有成4個都冇番

仲有5個人都有bring口罩呢

小息又出去樓梯口hea

當然都會搵辜詠詠啦xD

個個都問我咩事bring口罩=[

兩堂英文都唔係幾悶姐=]

又係玩Mr.banana D野xD

又遲左放lunch啦/_____\

好彩canteen唔多人去=]

食完先知原來今日有排球比賽

而且有排球師姐打波呢@@

不過最後都輸俾好勁既男仔/__\

完左排球呀Tom就行過去Issac到

用d葉吹d聲出黎<勁大聲喔o0o

完左lunch之後既音樂堂

Miss so佢又冇番啦=_____=

竟然係IH老師代堂呀0____0

中文堂本來要Dictation既

老師話:4個人冇番實在太多啦..

同學個個都好開心唔洗Dictation

只不過有一d野係預料唔到既

老師話:我地而+默<古詩十九首>之一

當場全部同學都話:吓!@@

默完先知道原來我正係得80分乍

鄭x琪就有95分喎

好過份呀佢\_______/

明明我個'已'字係岩嫁ma/__\

佢又話我寫到我似'己'字喎=_=

放左學toilet仲未可以入得去

之後去'badmantion'個到打排球

越黎越多人黎啦/_____\

開左toilet我再入去換clothes

去打排球多左e班d人黎左= =

之後Issac同薜熊黎左打啦=__=

個陣真係超多人囉恐怖- -'''

Issac佢真係超衰囉!\____/

竟然連續兩次打傷腳趾趾

我想問佢:你同佢有仇呀= ='''

之後'男人頭'(girl)過黎話要清場啦

我地全部去番coverplayground

d女仔去哂toilet到hea

我就係詢問處個到同姨姨傾計

林住去番下面呀Tom問我

:唔係排球隊練唔練得波嫁?

我咪答:你問呀sir囉波.佢可能會俾你

之後Issac又問:你地平時係邊到練嫁?

我咪話:咪係籃球場到練囉

我再講:如果冇落雨既話= ='''

開始真係好辛苦呀/________\

第一個要做掌上壓呀!!

第二個要做猩猩喎/____\

來回要10次真係好辛苦呀/___\

練到6點個陣手球老師話:清場!

都唔知點解又要清場啦/___\

冇計啦唯有聽佢話.<IH老師都黎埋0__0

塔車番屋企就訓覺lu@@

本來有得睇'學警追擊'ge=___=

不過為左玩電腦就冇計啦xD

10:09