| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 3 月 28 日 星期六  |
| 2009-3-28 |
分類: 未分類 |
今日9點幾先起身
一起身就睇電視啦
做埋D野林住開電腦既
點知呀哥又搶左去玩= =
之後姨姨打電話黎話
要黎我地屋企玩呢
表弟同表妹都黎埋呢
佢地黎左就好瘋狂啦=/\=
仲影左好多相呢>﹏<
(第時我會PO上網的xD)
呀哥玩完就俾我啦
我上網佢地又入黎啦= =
搞到我打字超慢囉咩事xD
唔講啦
我要玩電腦啦xD
01:51
|
2009 年 3 月 27 日 星期五  |
| 2009-3-27 |
分類: 未分類 |
今日又係呢個星期既最後一日
變左真係好遲先至番
今朝真係好唔comfortable
成個喉嚨都好痛丫/_____\
番到去仲問左鄭x琪借口罩
發覺原來今日有成4個都冇番
仲有5個人都有bring口罩呢
小息又出去樓梯口hea
當然都會搵辜詠詠啦xD
個個都問我咩事bring口罩=[
兩堂英文都唔係幾悶姐=]
又係玩Mr.banana D野xD
又遲左放lunch啦/_____\
好彩canteen唔多人去=]
食完先知原來今日有排球比賽
而且有排球師姐打波呢@@
不過最後都輸俾好勁既男仔/__\
完左排球呀Tom就行過去Issac到
用d葉吹d聲出黎<勁大聲喔o0o
完左lunch之後既音樂堂
Miss so佢又冇番啦=_____=
竟然係IH老師代堂呀0____0
中文堂本來要Dictation既
老師話:4個人冇番實在太多啦..
同學個個都好開心唔洗Dictation
只不過有一d野係預料唔到既
老師話:我地而+默<古詩十九首>之一
當場全部同學都話:吓!@@
默完先知道原來我正係得80分乍
鄭x琪就有95分喎
好過份呀佢\_______/
明明我個'已'字係岩嫁ma/__\
佢又話我寫到我似'己'字喎=_=
放左學toilet仲未可以入得去
之後去'badmantion'個到打排球
越黎越多人黎啦/_____\
開左toilet我再入去換clothes
去打排球多左e班d人黎左= =
之後Issac同薜熊黎左打啦=__=
個陣真係超多人囉恐怖- -'''
Issac佢真係超衰囉!\____/
竟然連續兩次打傷腳趾趾
我想問佢:你同佢有仇呀= ='''
之後'男人頭'(girl)過黎話要清場啦
我地全部去番coverplayground
d女仔去哂toilet到hea
我就係詢問處個到同姨姨傾計
林住去番下面呀Tom問我
:唔係排球隊練唔練得波嫁?
我咪答:你問呀sir囉波.佢可能會俾你
之後Issac又問:你地平時係邊到練嫁?
我咪話:咪係籃球場到練囉
我再講:如果冇落雨既話= ='''
開始真係好辛苦呀/________\
第一個要做掌上壓呀!!
第二個要做猩猩喎/____\
來回要10次真係好辛苦呀/___\
練到6點個陣手球老師話:清場!
都唔知點解又要清場啦/___\
冇計啦唯有聽佢話.<IH老師都黎埋0__0
塔車番屋企就訓覺lu@@
本來有得睇'學警追擊'ge=___=
不過為左玩電腦就冇計啦xD
10:09 |
« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | »
|