| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 3 日 星期五  |
| 2009-4-3 |
分類: 未分類 |
今日好充實喔~
開頭開心既係終於個首詩背到好熟
兩堂中文係到玩估動物同植物
有d真係超高難度~@@
PTH堂本來以為老師冇番黎既
但係KC話見到佢<又要上堂啦
小息出去睇下邊班上體育
竟然係E班呀~GOOD
見到sears<baby打排球呀~
佢成日都話自己打波好廢物物...
但係見到佢打都唔錯呀~
小息完個陣見到sears上緊黎
行樓梯搵佢同佢講我見到佢打排球
佢o左咀咀就話:吓?好衰樣嫁波~
番番班房先記得第4堂要見社工
見完個心comfortable左好多
見完仲有半個鐘就打鐘
去番Art Room個度幫鄭x琪手
lunch買永年番黎canteen食
Baby黎左canteen食野~<happy
但係佢正係飲野<陰公囉我既Baby
食完野搵Baby去睇人地打班排
睇完上番去同Baby傾計
謝xx同哥個矮仔打我個頭
冼xx又要扯我既頭髮<好黑仔
個陣叫某人幫我打佢地@@呵呵~
不過好嬲呀謝xx冇俾人打過
就等我黎出手啦~~~xD
lunch完個堂IH悶就悶D
但係我都有精神聽書既^^
今堂英文堂係最後既一堂啦~
所以我地冇教到書係咁玩
吳老師同同學一齊影相
個陣真係最開心既一段時間
而且老師仲做埋d好cute既動作呢
隨左玩之外仲有野派呢
係3包野食同一舊rubber(有字寫左係哥到)
吳老師給我的幾句話~~:
(cathy,最踴躍的學生,
多謝你一直的支持,
能答,不明時也要問呀!)
睇到呢句野真係好感動
個陣仲流左眼淚呢/_____\
完左英文堂真係好傷心啊~
之後science堂去做實驗
hehe..超爽丫~
science堂鄭x均問我有冇bring波衣
我話有<佢話要我做後備喎
咁我咪話:吓..我試下啦~
後左學之後就打班排啦~
真係超緊張個隻心情啊~
未打個心已經呯呯咁跳~
hehe.meiling一開波d人都接唔到la
開到10球都未接到<加把勁..1c!
終於meiling有一球開失左
打多一陣話要停一陣
因為上面d人要考試
所以就停3個字~~~~~
leo話佢隻腳抽根喎@@
3個字佢就話好番啦<玩野-3-
3個字之後我同馬芷菇調
個陣真係好驚個隻囉物事
之前先俾我地3分鐘練習
我開到個波都幾高下既-3-
依依佢地話:你上場啦!!!~~
我話:唔好咁快啦..我好驚呀~
調左之後我好似冇打過波
之後最終既分數係25/11..
woo..1a大比數win了~~~
比完賽就去睇1e班la
但係見到佢地d成績之後
我真係好驚同埋個心唔comfortable
係咁叫佢地加油~~~
最尾1e班都係lose左/______\
D人唔開心咁cry左出黎
我同佢地講:你地既心機係冇白費到嫁!
之後我同Baby傾計la~
本來打完波要排球ge....
但係其他班仲要比賽
所以去左雨毛球場個到練波
本來正係得我.meiling.均同謝
之後呀蔡xx同呀tom又黎左<but蔡唔打波
蔡份人變到溫溫dundun
可能係輸左比賽心裡覺得唔開心掛
最後佢終於肯打波啦
打波呀謝同tom超屈機呀~
佢地玩哂啦而+<成日對搓~
練到6點幾呀謝就走啦~
之後我地咪見夜唔練波~
但係我地仲要排球喎~
最後先知道唔洗練波呢/___\
番到屋企就食飯@@
食完又要做功課啦<之後玩電腦xD
10:17
|

2009 年 4 月 2 日 星期四  |
| 2009-4-2 |
分類: 未分類 |
今日總算準時番到去~
番到去真係好悶呀~
又要狂咁背詩喎-3-
我發覺雖然我背書好勁
但係一段時間我都背唔到
我呢d叫做無能為力呀~
我3日都係樓梯口出面狂背
點解而+先至背小小熟
今日總算俾我成功左一大步.....
番到1a班房我覺得.......
我而+個位俾我好多好運
因為就係呢個位而...
令到我更加專心讀書.多朋友等等
總知呢個位<我要好多謝佢-3-
開頭d堂都好專心聽書
之前常常提不起勁同容易睡覺
現在真的好了很多了~
小息腳趾趾請我食香蕉味既朱古力
佢話等我生日個陣先送俾我食白朱古力<thx~
兩堂maths本來以為好難涯既
但係好彩要做maths既worksheet
所以兩堂很快就過了~
lunch為了慳錢既關系~
所以就隨便係canteen食算~
食完去左搵sears<我既baby^^
佢地食完m記之後我地就去睇人打排球
但係本來我想join入去玩既
只不過某e班女仔說:不好意思.我地要練波
所以為左唔好激嬲佢
我為有唔想走既心情走左
但係最尾c班同a班既某男仔都入左黎
點解我又唔練得呀?<算了吧~
完左lunch先知道冇囉點名簿<sorry!><
放左學之後就打排球啦
今日同男排一齊練波<m..not bad~
但係佢地做個d野真係好累呀~
做完哂搓波就要開波啦
唉~我林我要練下d開波啦
一時d波又開到ok好.一時又太高
呀sir話接唔到我地開波就要罰掌上壓10下
之後我又冇得打波<又要開波
呀sir話開唔到波要罰20下掌上壓
真係好鬼死辛苦呀~
d波開到鬼死咁高又咩用呀?
你過到網咩???/______\
所以我要努力練好開波.
練左一陣發現左一件壞事
某隊員俾一d賤人打到眼上面個位
真係好嬲囉<唔同人講對唔住
個陣佢真係好嬲同埋唔想練
佢嬲呀sir叫佢拾波都唔叫佢上場
我講番d野黎安慰佢啦
有d有用.有d冇用
不過我覺得呢個禮拜既今日係最好玩嫁
雖然我上到場正係打左3下波
同埋咬柴.2次仆親
(呢d就係我努力既成果了~)
但是我不會放棄的xD
關於某人呢次既意外
令我體會到打排球係你既興趣
唔可以正係3分鐘熱度...
體會到為左咩而參加呢個排球班?
我雖然冇參加到任何既比賽
但係我希望我每日練波
可以令到我更加強.更加勇敢
可以令到我係呢樣野幫到更多人
我希望某人既傷口康復
同埋我要努力練好排球呢樣野!
09:43 |
« | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | »
|