白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
寶寶=)
yan=)
lemontea=]
alice=)
hiutung=]
yue=]
inverson:)
gloria=)
man=]
慧思=]
敏儀 (MANDYManyee)
katies=)
尾=)
彤=)
yuki=)
circle=)
毛毛=]
銘公公=)
Nikky=)
shirley=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 24
累積人氣: 58485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 3 日  星期五   晴天


2009-4-3 分類: 未分類

今日好充實喔~

開頭開心既係終於個首詩背到好熟

兩堂中文係到玩估動物同植物

有d真係超高難度~@@

PTH堂本來以為老師冇番黎既

但係KC話見到佢<又要上堂啦

小息出去睇下邊班上體育

竟然係E班呀~GOOD

見到sears<baby打排球呀~

佢成日都話自己打波好廢物物...

但係見到佢打都唔錯呀~

小息完個陣見到sears上緊黎

行樓梯搵佢同佢講我見到佢打排球

佢o左咀咀就話:吓?好衰樣嫁波~

番番班房先記得第4堂要見社工

見完個心comfortable左好多

見完仲有半個鐘就打鐘

去番Art Room個度幫鄭x琪手

lunch買永年番黎canteen食

Baby黎左canteen食野~<happy

但係佢正係飲野<陰公囉我既Baby

食完野搵Baby去睇人地打班排

睇完上番去同Baby傾計

謝xx同哥個矮仔打我個頭

冼xx又要扯我既頭髮<好黑仔

個陣叫某人幫我打佢地@@呵呵~

不過好嬲呀謝xx冇俾人打過

就等我黎出手啦~~~xD

lunch完個堂IH悶就悶D

但係我都有精神聽書既^^

今堂英文堂係最後既一堂啦~

所以我地冇教到書係咁玩

吳老師同同學一齊影相

個陣真係最開心既一段時間

而且老師仲做埋d好cute既動作呢

隨左玩之外仲有野派呢

係3包野食同一舊rubber(有字寫左係哥到)

吳老師給我的幾句話~~:

(cathy,最踴躍的學生,

多謝你一直的支持,

能答,不明時也要問呀!)

睇到呢句野真係好感動

個陣仲流左眼淚呢/_____\

完左英文堂真係好傷心啊~

之後science堂去做實驗

hehe..超爽丫~

science堂鄭x均問我有冇bring波衣

我話有<佢話要我做後備喎

咁我咪話:吓..我試下啦~

後左學之後就打班排啦~

真係超緊張個隻心情啊~

未打個心已經呯呯咁跳~

hehe.meiling一開波d人都接唔到la

開到10球都未接到<加把勁..1c!

終於meiling有一球開失左

打多一陣話要停一陣

因為上面d人要考試

所以就停3個字~~~~~

leo話佢隻腳抽根喎@@

3個字佢就話好番啦<玩野-3-

3個字之後我同馬芷菇調

個陣真係好驚個隻囉物事

之前先俾我地3分鐘練習

我開到個波都幾高下既-3-

依依佢地話:你上場啦!!!~~

我話:唔好咁快啦..我好驚呀~

調左之後我好似冇打過波

之後最終既分數係25/11..

woo..1a大比數win了~~~

比完賽就去睇1e班la

但係見到佢地d成績之後

我真係好驚同埋個心唔comfortable

係咁叫佢地加油~~~

最尾1e班都係lose左/______\

D人唔開心咁cry左出黎

我同佢地講:你地既心機係冇白費到嫁!

之後我同Baby傾計la~

本來打完波要排球ge....

但係其他班仲要比賽

所以去左雨毛球場個到練波

本來正係得我.meiling.均同謝

之後呀蔡xx同呀tom又黎左<but蔡唔打波

蔡份人變到溫溫dundun

可能係輸左比賽心裡覺得唔開心掛

最後佢終於肯打波啦

打波呀謝同tom超屈機呀~

佢地玩哂啦而+<成日對搓~

練到6點幾呀謝就走啦~

之後我地咪見夜唔練波~

但係我地仲要排球喎~

最後先知道唔洗練波呢/___\

番到屋企就食飯@@

食完又要做功課啦<之後玩電腦xD

10:17

2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


2009-4-2 分類: 未分類

今日總算準時番到去~

番到去真係好悶呀~

又要狂咁背詩喎-3-

我發覺雖然我背書好勁

但係一段時間我都背唔到

我呢d叫做無能為力呀~

我3日都係樓梯口出面狂背

點解而+先至背小小熟

今日總算俾我成功左一大步.....

番到1a班房我覺得.......

我而+個位俾我好多好運

因為就係呢個位而...

令到我更加專心讀書.多朋友等等

總知呢個位<我要好多謝佢-3-

開頭d堂都好專心聽書

之前常常提不起勁同容易睡覺

現在真的好了很多了~

小息腳趾趾請我食香蕉味既朱古力

佢話等我生日個陣先送俾我食白朱古力<thx~

兩堂maths本來以為好難涯既

但係好彩要做maths既worksheet

所以兩堂很快就過了~

lunch為了慳錢既關系~

所以就隨便係canteen食算~

食完去左搵sears<我既baby^^

佢地食完m記之後我地就去睇人打排球

但係本來我想join入去玩既

只不過某e班女仔說:不好意思.我地要練波

所以為左唔好激嬲佢

我為有唔想走既心情走左

但係最尾c班同a班既某男仔都入左黎

點解我又唔練得呀?<算了吧~

完左lunch先知道冇囉點名簿<sorry!><

放左學之後就打排球啦

今日同男排一齊練波<m..not bad~

但係佢地做個d野真係好累呀~

做完哂搓波就要開波啦

唉~我林我要練下d開波啦

一時d波又開到ok好.一時又太高

呀sir話接唔到我地開波就要罰掌上壓10下

之後我又冇得打波<又要開波

呀sir話開唔到波要罰20下掌上壓

真係好鬼死辛苦呀~

d波開到鬼死咁高又咩用呀?

你過到網咩???/______\

所以我要努力練好開波.

練左一陣發現左一件壞事

某隊員俾一d賤人打到眼上面個位

真係好嬲囉<唔同人講對唔住

個陣佢真係好嬲同埋唔想練

佢嬲呀sir叫佢拾波都唔叫佢上場

我講番d野黎安慰佢啦

有d有用.有d冇用

不過我覺得呢個禮拜既今日係最好玩嫁

雖然我上到場正係打左3下波

同埋咬柴.2次仆親

(呢d就係我努力既成果了~)

但是我不會放棄的xD

關於某人呢次既意外

令我體會到打排球係你既興趣

唔可以正係3分鐘熱度...

體會到為左咩而參加呢個排球班?

我雖然冇參加到任何既比賽

但係我希望我每日練波

可以令到我更加強.更加勇敢

可以令到我係呢樣野幫到更多人

我希望某人既傷口康復

同埋我要努力練好排球呢樣野!

09:43