今日係黑蚊蚊既生日大快樂
係呢度祝佢年年有今日啦~xD
番到去黑蚊蚊竟然整左chocolate
仲俾左一舊我食呢>﹏<yummy
佢叫我俾星星食喎/______\
之後佢又唔要喎\-/(慳番啦xD)
小息我去搵baby喔~@@
之後某人同我講:你整到辜詠心cry啦
我就講:又關我咩事呀?
佢再講:係你整到佢cry嫁!賤x!
我話:我有咩得罪佢.係我生日佢成日罵我乍..
我再話:罵起上黎咪同佢番面囉..我有咩唔岩呀?
我係咁俾佢屈我囉/____\
突然心裡面一酸..cry了.../___\
我終於知道呢種感受係幾咁難頂嫁~
我cry完又番番課室啦~
D人係咁問我咩事囉/____\
lunch同腳趾尾佢地食canteen
順便撞到呀黑蚊蚊佢地
食完佢囉左個cake分俾我地食
雖然今日係佢既生日
但係佢都想同人地分享食物<generous~
lunch完左之後就上兩堂ENG
兩堂都係做哥個閱讀報告
超happy..囉到full marks^﹏^
因為呀sir叫左我解釋(我解釋得好吧xD)
放學又去搵baby啦......
我走個陣daniel佢地又呃我=p
我英文能力水平係勁低-3-記唔哂咁多
我正係知矮哥個叫issac.高叫daniel(講笑xD)
落到去本來又係搞攤位ge....
但係見到上面有打排球既話
我就急不cup特去左打啦-3-
but去之前我要換領香蕉公仔先xD
去打排球有daniel.issac.grandpa.蔡同man等
and then就去左一個地方
但係我去既時間唔係幾多-3-
但係我都好驚發生左咩事,唔好理啦-3-
塔車係頌富到買野飲@﹏@
番到屋企呀哥又話又可樂..唔飲唔得
大佬呀~你想飲死我啊????
雖然我係瓊如..可以飲好多野
但係真係超制呀~瓊如唔得啦/_____\
寫完d功課等一陣家姐先俾我
09:57 |