白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
lemon=)
tobe=)
`傻彤_]* (babytung105)
lemontea=]
eric=)
細佬=]
螢=)
TinG=]
尾=)
sin:)
ypm=)
sluching=)
suki=]
heiki=)
奶粉=]
彤=)
梁樂生=)
fiona=)
onlybaby=]
siu=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 3
累積人氣: 58126
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


2009-4-9&10 分類: 未分類

講番沈日先啦~

沈日我又收到份禮物啦^﹏^

xx欣送左盒顏色筆俾我

佢送俾我係咁狂笑/__\(笑物?)

佢咪話:'你係咪鐘意bring顏色筆番學校嫁?'

我咪話:'我係鐘意bring顏色筆番學校.

但係我唔會bring36支咁多-3-'

之後佢笑到癱癱腰!(又笑物?/__\)

不過點都好<多謝你份禮物先=_____=

lunch去左雨毛球場到練波

先同肥doi.泳儀同埋黑蚊蚊既玩具打排球

到到1點幾同蔡.tom.爺.mark等練波

人地話清場我就上番去囉點名簿啦~~

完左lunch呀kc話要落禮堂bor~

個陣因為我岩岩打完排球黎~~

所以xx欣佢地話我塊面真係好紅.

咁我做完劇烈運動係咁嫁ma.

你地唔好理我咪得囉.____.

完左又要上番去上ih堂-3-悶爆-3-

放學去左玩攤位先^____^

換左一個笑哈哈既銀包丫~happy^_^

之後上左去同蔡佢地打排球

去番攤位又換番clothes去練波

一開始呀sir要我地做體能

超辛苦丫/___\瓊如又唔得啦-3-

之後又要打比賽.開波-3-

不過都幾夜放嫁啦/_____\

塔輕鐵見到薛熊@____@

佢話:ey?白雪雪~@__@

我咪話hi囉/______\

塔輕鐵見到siu寶寶同meiling

同佢地傾計好多野聽丫^___^

番到屋企呀ma同家姐出左去

我岩岩打完排球好累<訓左-3-

醒左食完野又訓啦/____\

_____________________________________________________________________________

今日我冇物野做

一起左身就睇tv<超懶惰ey~

睇完我囉本<愛心教育>出黎睇

睇完有一個感覺..<好感動丫/__\

先知道原來係咁正嫁@___@

睇完呢本書有好多靈感丫

所以好快又作左d寫出黎啦<要口頭報告

睇完又要溫中文啦~~悶爆-3-

到到而+呀哥就俾我啦~~

09:18

2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


2009-4-08 分類: 未分類

今日係黑蚊蚊既生日大快樂

係呢度祝佢年年有今日啦~xD

番到去黑蚊蚊竟然整左chocolate

仲俾左一舊我食呢>﹏<yummy

佢叫我俾星星食喎/______\

之後佢又唔要喎\-/(慳番啦xD)

小息我去搵baby喔~@@

之後某人同我講:你整到辜詠心cry啦

我就講:又關我咩事呀?

佢再講:係你整到佢cry嫁!賤x!

我話:我有咩得罪佢.係我生日佢成日罵我乍..

我再話:罵起上黎咪同佢番面囉..我有咩唔岩呀?

我係咁俾佢屈我囉/____\

突然心裡面一酸..cry了.../___\

我終於知道呢種感受係幾咁難頂嫁~

我cry完又番番課室啦~

D人係咁問我咩事囉/____\

lunch同腳趾尾佢地食canteen

順便撞到呀黑蚊蚊佢地

食完佢囉左個cake分俾我地食

雖然今日係佢既生日

但係佢都想同人地分享食物<generous~

lunch完左之後就上兩堂ENG

兩堂都係做哥個閱讀報告

超happy..囉到full marks^﹏^

因為呀sir叫左我解釋(我解釋得好吧xD)

放學又去搵baby啦......

我走個陣daniel佢地又呃我=p

我英文能力水平係勁低-3-記唔哂咁多

我正係知矮哥個叫issac.高叫daniel(講笑xD)

落到去本來又係搞攤位ge....

但係見到上面有打排球既話

我就急不cup特去左打啦-3-

but去之前我要換領香蕉公仔先xD

去打排球有daniel.issac.grandpa.蔡同man等

and then就去左一個地方

但係我去既時間唔係幾多-3-

但係我都好驚發生左咩事,唔好理啦-3-

塔車係頌富到買野飲@﹏@

番到屋企呀哥又話又可樂..唔飲唔得

大佬呀~你想飲死我啊????

雖然我係瓊如..可以飲好多野

但係真係超制呀~瓊如唔得啦/_____\

寫完d功課等一陣家姐先俾我

09:57