今日係我生日丫^^
番到去就有第一份禮物
就係KC送左排三角chocolate
之後上到去又hea啦~
係樓梯口坐..
人地同我講生日快樂丫
個心好鬼死happy=p
過陣一陣'范恩o'送左cake俾我
唔好誤會..係手工整既cake<happy~
之後腳趾尾又送糖糖俾我食^^
黑蚊蚊又送頸連俾我
一個朝早已經好多野送
baby同我講話佢唔記得左bring生日禮物
唔緊要呀..只要一句生日快樂我已經好開心
tsz ching話聽日整個cake呀<happy
當然唔係我一個人食哂啦
tsz ching4月8日就係生日既大壽啦~~
我仲未林到送咩俾佢呢-3-
算啦~同鄭x琪買d野俾佢先xd
小息我請腳趾趾食chocolate^^
本來請'一閃一閃小星星'食糖
但係佢囉住之後俾番我-3-當生日禮物
之後請俾幫我打mark既人
佢先至係超級大好人ma xD
lunch要排球呀~~~~~~
換左clothes仲有時間就食野先
好彩腳趾尾幫我買左'面'食
佢仲請我食牛丸呢><thx u~
比賽既時候我心裡面諗緊
夠竟我係想1a win定1e嫁?
一開始比賽對我地1a好不利
之後我上左場之後慢慢變好
而且仲追到平手呢-3-
到到最後個2球之後呢
第一球我開波之後佢地接唔到
第二球大家都指哂我嫁啦~~
我心裡面係咁呯呯咁跳
好驚邊隊會輸我d朋友會唔開心
最終第二球佢地都係接唔到
我唔知我開心定唔開心?
無啦啦個心變得超酸囉-3-
之後就cry左出黎啦/____\
仲借左baby<sears既膀頭黎cry
cry完之後都係覺得唔comfortable
所以就同佢同佢地班d人講對唔到
我換完clothes之後meiling問我咩事
我咪同佢講我好對唔到佢地囉
之後佢話:咁邊隊輸你都會唔開心嫁啦
我咪話:我咪諗注定今日會cry
出到去canteen買左包野飲.
仲見到baby同e班d人bor...
music堂miss so冇番<happy^^
但係最令我驚訝既係......
竟然今日要去勇闖高峄既攤位?
咩野都未準備<不過有材料~
但係我一個人都唔會做哂
而且其他組員都係其他班
好彩依依同alice話幫我整
魚咪我真係唔知點算好啦/__\
放左學去搵佢地啦-3-
之後我先知正係得幾個
其實全部真係走清光囉\___/
rocky本來同我一齊落去ge
但係佢自己話走人先啦喎
正係得我一個人囉野落去
落到去先知冼xx同心姐係下面
但係冼xx話佢要手球喎-3-
正番我同心姐係哥到
個陣又成日俾佢罵
大佬呀~今日我生日黎嫁~
而且我個d野又唔係唔岩<x啦
之後講下講下咪同佢罵左交囉~
5:30本來蔡xx佢地話打排球ge
之後佢地又走左佬\___/
番到屋企就沖涼啦~
09:40
|