白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
shirley=)
nina=]
澄=)
kenny=]
sherry=)
celia=)
jackal
文=]
alice=)
jenny=]
錡錡=]
Yan♥ (ice520yan)
蔚=)
yasa=]
siuyin=)
呀miu=)
譚永=]
琪=]
霖=)
VC=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 86
累積人氣: 58397
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


2009-4-6(生日!) 分類: 未分類

今日係我生日丫^^

番到去就有第一份禮物

就係KC送左排三角chocolate

之後上到去又hea啦~

係樓梯口坐..

人地同我講生日快樂丫

個心好鬼死happy=p

過陣一陣'范恩o'送左cake俾我

唔好誤會..係手工整既cake<happy~

之後腳趾尾又送糖糖俾我食^^

黑蚊蚊又送頸連俾我

一個朝早已經好多野送

baby同我講話佢唔記得左bring生日禮物

唔緊要呀..只要一句生日快樂我已經好開心

tsz ching話聽日整個cake呀<happy

當然唔係我一個人食哂啦

tsz ching4月8日就係生日既大壽啦~~

我仲未林到送咩俾佢呢-3-

算啦~同鄭x琪買d野俾佢先xd

小息我請腳趾趾食chocolate^^

本來請'一閃一閃小星星'食糖

但係佢囉住之後俾番我-3-當生日禮物

之後請俾幫我打mark既人

佢先至係超級大好人ma xD

lunch要排球呀~~~~~~

換左clothes仲有時間就食野先

好彩腳趾尾幫我買左'面'食

佢仲請我食牛丸呢><thx u~

比賽既時候我心裡面諗緊

夠竟我係想1a win定1e嫁?

一開始比賽對我地1a好不利

之後我上左場之後慢慢變好

而且仲追到平手呢-3-

到到最後個2球之後呢

第一球我開波之後佢地接唔到

第二球大家都指哂我嫁啦~~

我心裡面係咁呯呯咁跳

好驚邊隊會輸我d朋友會唔開心

最終第二球佢地都係接唔到

我唔知我開心定唔開心?

無啦啦個心變得超酸囉-3-

之後就cry左出黎啦/____\

仲借左baby<sears既膀頭黎cry

cry完之後都係覺得唔comfortable

所以就同佢同佢地班d人講對唔到

我換完clothes之後meiling問我咩事

我咪同佢講我好對唔到佢地囉

之後佢話:咁邊隊輸你都會唔開心嫁啦

我咪話:我咪諗注定今日會cry

出到去canteen買左包野飲.

仲見到baby同e班d人bor...

music堂miss so冇番<happy^^

但係最令我驚訝既係......

竟然今日要去勇闖高峄既攤位?

咩野都未準備<不過有材料~

但係我一個人都唔會做哂

而且其他組員都係其他班

好彩依依同alice話幫我整

魚咪我真係唔知點算好啦/__\

放左學去搵佢地啦-3-

之後我先知正係得幾個

其實全部真係走清光囉\___/

rocky本來同我一齊落去ge

但係佢自己話走人先啦喎

正係得我一個人囉野落去

落到去先知冼xx同心姐係下面

但係冼xx話佢要手球喎-3-

正番我同心姐係哥到

個陣又成日俾佢罵

大佬呀~今日我生日黎嫁~

而且我個d野又唔係唔岩<x啦

之後講下講下咪同佢罵左交囉~

5:30本來蔡xx佢地話打排球ge

之後佢地又走左佬\___/

番到屋企就沖涼啦~

09:40

2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


2009-4-4/5 分類: 未分類

打番呢兩日d野先

呢兩日既生活同平時一樣

但係有一樣唔同既係

呢兩日都要溫書波!

沈日溫中.英.數

今日溫is.ih.ch

真係溫到我死死下-3-

溫完成日都係到諗聽日

聽日生日同埋班排

我竟然可以張呢兩樣混合!

唔知我聽日生日有邊個送禮物俾我呢?

唔知班排邊隊會輸呢?

唔知我win左定lose左會唔會cry呢?

唔知我d fd會唔會cry呢?

唔知我上唔上個場比賽呢?

我係咁係到諗呢d冇建設性既野

真係好鬼死傻呀我=p

4點幾就開左電腦啦~

見到我同李xx影個張相-3-

好彩俾我成功偷到^\/^

好懷念miss ng喔~~

睇番佢寫俾我d野我又想cry啦

msn我加左佢佢又冇on..

好想囉番d相呀~~~~~

06:31