今日都唔係幾好彩.
心理測驗講得好岩.
我係汪定俾人玩.^^xD
sears換左個位.
好近門口呀^﹏^
又可以同佢傾計計
今日我畫左sears既樣俾佢
佢話:我好開心呀,babby...<happii
之後請人食糖.
請左俾mark,dick,羅同sherry食.
完左番入課室搵a1組員^^
兩堂中文唔難崖^^
普通話堂去左睇書展.
岩岩好1e班上pe堂呀^^<happii
書展d書好好睇^__^
小息上番去家姐就黎搵我
呀ma以為我冇食早餐
之後就整左d野食叫家姐俾我
我梗係唔食啦.
因為我係有食早餐嫁ma./__\
小息完就上art堂啦~~^^
要整dt堂個個唔知物東東
同鄭xx調左位去唐xx個到油野
傾左好多計..happii
去洗野.幫埋人地洗
因為我好鐘意洗野嫁.
gag-3-but真係的!!!-___-
打左鐘即刻同鄭xx沖去永年
之後腳趾趾好快就黎左啦
去canteen食完野就去睇班籃
woo..1d好勁丫-______-]
完左就同蔡佢地打排球啦
我跌低左.好on9呀>__<
害我的人我不會這麼容易便原諒的!\ - /
完左lunch又要上堂啦~~
ih之後就英文堂啦.
陳sir好衰呀:[ey..瓊如.你有冇個份野呀.]
之後個個係到笑我T___T
我走過去話:咩話?咩個份野呀.
佢就keep on:[張瓊如.圖書堂個份呀.]
哇!再同佢傾計我會死嫁/___\
過左一陣呀sir話落去睇書展.
好耶~又有得睇書lor~~~
落去個陣同唐xx傾計~玩我?@@
落到去就睇番我之前睇個本
完左又要上番去.好攰./____\
之後就係is堂去左labroary睇野
番番去上多一陣就調位啦
竟然係尾耳個個位?T_____T
黑蚊蚊就要遠先睇到野
我就要近先睇到野/____\唉~
放左學我就去canteen做project
見到蔡佢地走左啦b0r@@
我搵唔到law sir就番屋企啦
番到屋企要做功課
之後就畫一陣畫.給罵了><
呀哥玩完俾我啦~~~~
10:11
|