白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
yue=]
Kitty=)
譚永=]
WAI=)
好人難做/俊師兄 (wilsonlee007)
細佬=]
yuen=)
namnam=]
sara=)
charlotte=)
霖=]
ching=]
cto=)
circle=)
mandy=]
彤=)
carol
寶寶=)
celia=)
kenny=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 3
累積人氣: 58433
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 18 日  星期六   晴天


2009-4-17&18 分類: 未分類

講番沈日d野先~

沈日係商中同衛理打友誼賽

個場比賽真係好exciting~

第一場我地win左喎@@

之後個2場我地輸左T__T

講番點解我地會失分?

(1)某人開完波仲未去番個位,人地就打去冇人既位,咁就冇左一分啦.

(2)有d開波開失左

(3)未能判斷個波係in定out

(4)個波追到但係冇用全力去追

(5)唔知有冇小小輕敵呢?

(6)上到場冇叫'有'!唔知個波邊個打邊個.

(7)士氣唔夠.

(8)打唔到個波,俾人又囉左一分

(9)企d位錯哂,唔知自己係邊個位

(10)冇企番自己既位.d人全部亂哂

呢d都係我地失分既原因<個人認為!

第3場我有份出去比賽

開左3球波之後終於開唔到

但係之後人地開波我都接到^^

所以下次我地打友誼賽要打好d.

輸左唔好氣餒.win左唔好驕傲.

不過我地個陣d士氣唔夠之後

我地好多人都講:'mask!'<唔知係咪咁串

之後個個都認'base'<唔知係咪咁串

個陣d士氣真係好勁^____^xD

呀sir話可能第時仲會約過-3-

希望下次我地士氣更加強.win多d^^

係學校練波真係好好玩^^

係個到練下殺波原來係好爽丫^^

我殺個d波唔會係好勁.

但係有人想'難'我殺個d波

偏偏過左佢既手既後面.

唔知點解我咁矮都可以唔俾人'難'網

幫我set波個個人都話:物你咁勁ge-3-

(不禁有點點沾沾自喜^^)

我覺得我開波雖然係強左好多

真係我好驚真係會出界-3-

而且俾完kc話我隻手向上fing.遲早唔掂

我心裡面林:物我改到咩?

我連我開波向上fing都唔知點解--

我點會改到我呢個習慣呢???????

算啦<我會嘗試一下的

如果真係唔掂既話.............

我會講一句:瓊如唔得啦~xD

_______________________________________________________________

今日既目標係IH^___^

原來溫IH唔係好難.至緊要你明

本來以前我係死背GE

但係我嘗試下令到我自己明

所以我今日溫IH個陣都明哂~

覺得都唔係幾難^____^

唔知考試我會唔會一片空白.

溫完就去睇tv^_____^

睇完又要去溫/_______\

呀ma話溫完俾我玩電腦

我溫完之後先幫呀ma手煮飯

之後又要洗個d叫木耳吧?- -''

and then go to play la~^^

09:38

2009 年 4 月 16 日  星期四   晴天


2009-4-15&16 分類: 未分類

講番沈日d野先啦~

沈日星期3要練波呀~

番到去潘xx,xx賓同xx冰已經番左@@

同佢地搓波搓得好happy@@

上面有好多人望住哂呢>__<

開頭過左9:00都冇物人ge

之後漸漸多左人黎lu@@

d人番哂黎之後就跑圈啦~

之後又要做體能<抽根了T_T

周x琪話岩岩食完早餐可以跑慢d^^

鄭xx同官xx一組喎@@

所以陳x欣好唔想既心情同左我一組@@

佢對我都唔係幾nice乍b0r-3-

雖然我打d波係真係好屎/___\

但係個陣既太陽真係射到我就黎中暑<講真@_@

我打到個波大力左小小啦-3-

佢就話:xxx<(粗口).我x你呀啦~!

雖然我係有好多球都打大力左小小

但係佢有冇必要講xxx咩?@@

講真佢都有好多球失左丫~/__\

搓完波就開game啦~好野@@

開頭就係要丙組對乙組了吧?(不太記得@@)

我出左去做中'錐'掛- -'''

之後到我開波啦.最終係好順利.

開左大約3球到之後就開失左啦-3-

比完賽kc就黎左睇我地練波b0r@_@

佢成日話我隻手係向上fing.好容易會唔掂-3-

呀sir話:啦~你記住啦ma?

我咪問:呀sir~物我開波真係好差咩/___\

佢答:唔係.但係佢係講得岩ge.你要記住先-3-

我咪答囉:我驚我改唔到呀~but我會改的-3-

傾完計就keep on練波^[]^

呢次要我地分兩隊lu@@

一隊就殺波.第2隊就呀sir同3個人練.

我就係屬於第2隊的呢\/__\/

到我既時候呀sir俾左d波要我接

我竟然接到.但打唔到俾呀sir/__\

但係呀sir話:good try呀~啦.你咪接到囉!

玩完之後又要keep on比賽

比完個場賽我地就走啦

呀sir講完下次既練波時間俾我地知左之後..

我至知道原來唔係同男排打friendly

而係同天水圍x道x理中學打friendly

woo..幾好玩b0r@____@

番到屋企就sleeping啦-3-

__________________________________________________________________

今日同呀ma出去做證件@@

去到哥到係由街頭排到街尾/__\

仲有個陣既太陽係超哂超哂的-3-

最後總算係排到.but要4點先去囉- -''

大佬呀~個陣正係10點幾乍-3-

番到屋企大約1點個陣就塔車

去學校接呀哥去食野- -

呀哥同呀ma就食美心^__^

我就食m記記la^___^hehe

食完就去第2間m記到溫書

我今日又係溫中史既野lu

but右面個班'斯奶'真係好嘈-3-

左面個班友倒'射'(2)左杯野

之後成本書都變左色@@haha

溫完書就去囉證件啦<又要等/__\

但係係個到撞到潮州人b0r

之後又撞到科小既人@@

之後又撞到李x琪同梁x晴個fd

今曰真係咁多人撞咩@@?

唉~今日又係咁倒楣了吧?= =''

成身都酸哂呀help!/____\

番到屋企又溫書lu/____\

and then沖涼玩電腦^____^

07:59