講番沈日d野先~
沈日係商中同衛理打友誼賽
個場比賽真係好exciting~
第一場我地win左喎@@
之後個2場我地輸左T__T
講番點解我地會失分?
(1)某人開完波仲未去番個位,人地就打去冇人既位,咁就冇左一分啦.
(2)有d開波開失左
(3)未能判斷個波係in定out
(4)個波追到但係冇用全力去追
(5)唔知有冇小小輕敵呢?
(6)上到場冇叫'有'!唔知個波邊個打邊個.
(7)士氣唔夠.
(8)打唔到個波,俾人又囉左一分
(9)企d位錯哂,唔知自己係邊個位
(10)冇企番自己既位.d人全部亂哂
呢d都係我地失分既原因<個人認為!
第3場我有份出去比賽
開左3球波之後終於開唔到
但係之後人地開波我都接到^^
所以下次我地打友誼賽要打好d.
輸左唔好氣餒.win左唔好驕傲.
不過我地個陣d士氣唔夠之後
我地好多人都講:'mask!'<唔知係咪咁串
之後個個都認'base'<唔知係咪咁串
個陣d士氣真係好勁^____^xD
呀sir話可能第時仲會約過-3-
希望下次我地士氣更加強.win多d^^
係學校練波真係好好玩^^
係個到練下殺波原來係好爽丫^^
我殺個d波唔會係好勁.
但係有人想'難'我殺個d波
偏偏過左佢既手既後面.
唔知點解我咁矮都可以唔俾人'難'網
幫我set波個個人都話:物你咁勁ge-3-
(不禁有點點沾沾自喜^^)
我覺得我開波雖然係強左好多
真係我好驚真係會出界-3-
而且俾完kc話我隻手向上fing.遲早唔掂
我心裡面林:物我改到咩?
我連我開波向上fing都唔知點解--
我點會改到我呢個習慣呢???????
算啦<我會嘗試一下的
如果真係唔掂既話.............
我會講一句:瓊如唔得啦~xD
_______________________________________________________________
今日既目標係IH^___^
原來溫IH唔係好難.至緊要你明
本來以前我係死背GE
但係我嘗試下令到我自己明
所以我今日溫IH個陣都明哂~
覺得都唔係幾難^____^
唔知考試我會唔會一片空白.
溫完就去睇tv^_____^
睇完又要去溫/_______\
呀ma話溫完俾我玩電腦
我溫完之後先幫呀ma手煮飯
之後又要洗個d叫木耳吧?- -''
and then go to play la~^^
09:38
|