白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
Yan♥ (ice520yan)
huiyingbaby=)
zack=)
均=)
康=]
mandy=]
包包=)
honhon=]
川:)
lovesweet=)
yan喬=)
LAU=]
lemon=)
呀欣=]
shirley=)
lappo:)
VC=)
kathy=]
蔚=)
慧思=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 93
累積人氣: 58404
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


2009-5-2 分類: 未分類

今日既目標係is.

睇一科黎我呢都係平等.

應該係唔係話真係好

唔係話真係好低.

溫落個d野又唔係難.

但係唔知點解考試呢....

課外哥d完全係唔掂.

差到正係得個70幾分.

但係我又覺得好開心喎

咩事呀?發燒呀?-3-凸

溫到7788個陣家姐又睇花樣男子

原來第一集好好笑嫁.

金幽草猛咁罵具俊表^__^

具俊表好靚仔呀~~^^hehe

同流星花園一樣都係有F.4 0O0ll

睇完又要keep on溫書.

呀哥玩完又到我啦~~

都唔知部電腦咩事.

搞到連mass zone都登錄唔到!

禁部電腦都禁到我好攰~/___\凸- -''

08:47

2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


2009-4-30&5-1 分類: 未分類

沈日我本來早d番去ge.

但係又唔記得左囉社 clothes.

結果8點幾先至番到去/_\玩小陣-3-

完左又番番入課室.

差d唔記得左我新坐既座位/___\

人地借左本書俾我睇.

冇記錯既話應該係:我的低能之道?

ih堂又冇得睇.so..小息先.

彥仔問我借喎.0o0人地嫁/__\

小息出左去睇書.@@

蔡同星用水撥我呀..慘/___\

之後趁佢地唔覺意.到我出擊!xD

完左小息又要上英文堂啦.

上miss ip既堂唔係話難涯呀.

但係我講錯左話係.:melt.

佢就聽錯左係:grilled?

又要我出去黑板到寫T____T

好彩我之前間低左姐.魚咪死!@@

lunch係1a對1c既班籃

係canteen食完就即刻去睇啦~

本來以為我地班實輸梗嫁啦.

但係睇落又唔係冇得win喎.^^

開頭女仔就係0比0.wo..@@

男仔就好exciting啦~~

不過最尾俾惡龍射入左一球/___\

不過我地班都算勁嫁啦.^^hehe

完左班籃我同蔡.meiling.星佢地打波

zero張我地個波打到好遠.

個次我真係好憎佢.咁我就罵佢.

我好似有用到粗口../____\

打下打下小寶寶突然之間唔打

仲好似好嬲我咁既樣.

我心裡面講:死啦..我係咪犯左咩錯呢?

我個陣其實有d想走.

我心裡面又係咁諗有咩野可以解決到.

最後我都係打完先走./__\失敗!

上到去我想話俾蔡知我今日要打排球

叫佢地快d落去ge.

但係佢地又唔應我.<有d開始驚

過左一陣meiling搵我.

但係我要還番$俾baby先.

meiling話:你介唔介意我同全班講?

我聽到呢句真係好驚...

還完$之後我即該沖入班房搵佢.

佢話:我之前同你講過我地要自己打波.

唔該你以為唔好同我地打波啦.<大概係咁.

我腦裡面一片空白.答左句:哦~

番到座位我不停係咁諗野~.~

我覺得我可能以後都同唔到佢地打波.

我覺得我真係好對唔住佢地.

我竟然會係左住佢地打波既一個x人?

我同自己講唔好再諗.唔同就唔同啦~

上完堂就放學啦~~~

換完clothes自己坐埋係一角到.

望住蔡佢地打波.我真係有d想cry.

過左一陣.小寶寶走埋黎同我講:

我知meiling同你講咩.打波最緊要做番自己.

我同meiling都好敏感人地打波個陣講粗口.

我就話:我個陣根本唔知自己做錯左d咩.

但係而+你講左俾我知.我覺得我好對唔住你地.sor

講番我就即刻cry左出黎........我嬲我自己....

停左一陣我就唔cry啦..要做體能.

做完呀sir話要開多個網.

我又同小寶寶講點解我會話粗口.

我話:講真我真係唔想個陣時講粗口.

因為我真係好憎xx.我先至會講粗口.對唔住.

佢同我講:呢d野唔係你錯.自己永遠都係岩既.

係佢錯乍ma..都唔係你錯.....................

我個陣又cry左出黎.討厭!

番到去呀sir同我講:你冇野呀ma?唔好諗野住.打排球先.

我就話:嗯.我唔會cry嫁啦.好.打排球.

小寶寶同我打排球.

之後就要開波啦~~~~

呀sir之前教我用個方法開波.好洗得!

但係打到隻手趾母T___T'魚'左/__\

到到6點幾就玩殺波..^^好耶~

我咁矮竟然殺到波?奇蹟!- -

7點幾就走啦~~~~

塔車番到屋企就好眼訓啦~

呀哥又唔比我T/\T訓覺先.

________________________________________________________________

今日既目標係中文.

本來溫左一陣中史既.

但係諗下諗下.

後個禮拜先考中史喎.

所以就溫左主要科目先.^^

呀ma請我地食朱古力.yummy.

之後係咁溫係到溫.

溫下溫下又好眼訓啦~~/____\

之後睇tv v__v

呀ma同家姐走左我就開電腦啦~@@

07:16