沈日我本來早d番去ge.
但係又唔記得左囉社 clothes.
結果8點幾先至番到去/_\玩小陣-3-
完左又番番入課室.
差d唔記得左我新坐既座位/___\
人地借左本書俾我睇.
冇記錯既話應該係:我的低能之道?
ih堂又冇得睇.so..小息先.
彥仔問我借喎.0o0人地嫁/__\
小息出左去睇書.@@
蔡同星用水撥我呀..慘/___\
之後趁佢地唔覺意.到我出擊!xD
完左小息又要上英文堂啦.
上miss ip既堂唔係話難涯呀.
但係我講錯左話係.:melt.
佢就聽錯左係:grilled?
又要我出去黑板到寫T____T
好彩我之前間低左姐.魚咪死!@@
lunch係1a對1c既班籃
係canteen食完就即刻去睇啦~
本來以為我地班實輸梗嫁啦.
但係睇落又唔係冇得win喎.^^
開頭女仔就係0比0.wo..@@
男仔就好exciting啦~~
不過最尾俾惡龍射入左一球/___\
不過我地班都算勁嫁啦.^^hehe
完左班籃我同蔡.meiling.星佢地打波
zero張我地個波打到好遠.
個次我真係好憎佢.咁我就罵佢.
我好似有用到粗口../____\
打下打下小寶寶突然之間唔打
仲好似好嬲我咁既樣.
我心裡面講:死啦..我係咪犯左咩錯呢?
我個陣其實有d想走.
我心裡面又係咁諗有咩野可以解決到.
最後我都係打完先走./__\失敗!
上到去我想話俾蔡知我今日要打排球
叫佢地快d落去ge.
但係佢地又唔應我.<有d開始驚
過左一陣meiling搵我.
但係我要還番$俾baby先.
meiling話:你介唔介意我同全班講?
我聽到呢句真係好驚...
還完$之後我即該沖入班房搵佢.
佢話:我之前同你講過我地要自己打波.
唔該你以為唔好同我地打波啦.<大概係咁.
我腦裡面一片空白.答左句:哦~
番到座位我不停係咁諗野~.~
我覺得我可能以後都同唔到佢地打波.
我覺得我真係好對唔住佢地.
我竟然會係左住佢地打波既一個x人?
我同自己講唔好再諗.唔同就唔同啦~
上完堂就放學啦~~~
換完clothes自己坐埋係一角到.
望住蔡佢地打波.我真係有d想cry.
過左一陣.小寶寶走埋黎同我講:
我知meiling同你講咩.打波最緊要做番自己.
我同meiling都好敏感人地打波個陣講粗口.
我就話:我個陣根本唔知自己做錯左d咩.
但係而+你講左俾我知.我覺得我好對唔住你地.sor
講番我就即刻cry左出黎........我嬲我自己....
停左一陣我就唔cry啦..要做體能.
做完呀sir話要開多個網.
我又同小寶寶講點解我會話粗口.
我話:講真我真係唔想個陣時講粗口.
因為我真係好憎xx.我先至會講粗口.對唔住.
佢同我講:呢d野唔係你錯.自己永遠都係岩既.
係佢錯乍ma..都唔係你錯.....................
我個陣又cry左出黎.討厭!
番到去呀sir同我講:你冇野呀ma?唔好諗野住.打排球先.
我就話:嗯.我唔會cry嫁啦.好.打排球.
小寶寶同我打排球.
之後就要開波啦~~~~
呀sir之前教我用個方法開波.好洗得!
但係打到隻手趾母T___T'魚'左/__\
到到6點幾就玩殺波..^^好耶~
我咁矮竟然殺到波?奇蹟!- -
7點幾就走啦~~~~
塔車番到屋企就好眼訓啦~
呀哥又唔比我T/\T訓覺先.
________________________________________________________________
今日既目標係中文.
本來溫左一陣中史既.
但係諗下諗下.
後個禮拜先考中史喎.
所以就溫左主要科目先.^^
呀ma請我地食朱古力.yummy.
之後係咁溫係到溫.
溫下溫下又好眼訓啦~~/____\
之後睇tv v__v
呀ma同家姐走左我就開電腦啦~@@
07:16
|