白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
琪=]
譚永=]
Yan♥ (ice520yan)
熊=)
wai=]
錦=)
kerry=)
harry=)
suki=]
奶粉=]
unmjkk:)
yuki=)
circle=)
huitung=)
NAM=)
man=]
零=)
fung=]
lai kelly; (kelly159)
gloria=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 17
累積人氣: 58447
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 26 日  星期二   晴天


2009-5-25 分類: 未分類

今日又遲左~唉!失敗!

上到去呀星問我..

個波係咪某某嫁...

上面擺明寫住左佢個名b0r-3-

之後蔚蔚又黎左~嘻=]

今日on9左成日.唔知做物.

同黑蚊蚊係到發瘋tim-/\-

完左要上荷媽堂.討厭!\___/

英文默書:25/28<hehe

中史堂都OK專心.

中文堂轉番章魚LU/___\

聽日要keen on口頭匯報喎.唉~

都唔知夠唔夠2分鐘嫁-___-'''

小息陪葉倍文傾左陣計.

去toilet.太多人.唔去-___-

出到黎樓梯口個面我keen on行.

CHOI突然叫:鯨魚!!

我咪咁講:咩呀??-/\-

佢就話:多謝你呀....

我咪話:多謝d物?(佢又話冇野)

-___-俾佢玩死na/___\

我走左之後話:超!

到到我搵唔到黑蚊蚊既時候.

我去toilet搵佢.但係搵唔到/__\

又出番黎近樓梯口.

見到CHOI我咪話:你頭先講咩多謝呀?

佢就話:多謝你呀!!

我咪話:多謝我d物?(佢:冇野呀)

我好奸咁講:哦~我知啦^﹏^

某人同我講:咪過埋去啦.恩間又有人話你發.

我咪講:-___-''哦.你話點就點啦.

等佢走左之後..我望左去出面.

吓?呀哥?佢又會係到既?--___-''

之後好無奈咁番番去啦......

兩堂maths其實都ok專心.

不過呀sir應該用左半堂講道理.

lunch又係咁過...

食完野即刻去打波...

冇人陪我打囉.咁咪自己練開波囉.

開多一陣腳趾尾同葉倍文又黎左.

打左一陣呀星又話搓b0r.

又話要調位開波.俾你玩死-___-''

lunch完左之後我上番去...

PTH keen on考口試..

其實唔係好難.但係要諗一段時間.

Science堂真係好驚....

kc突然之間講左d野....(應該係講緊我)

佢叫我放學黎搵佢...

但係我話:放學媽咪叫我即刻番屋企b0r.

佢就話:我唔理.總知你要黎見我一陣.

上完scinec我就問佢:而+講得唔得.

佢就話:點呀?而+有d咩事呀?

我話:冇呀..解決左啦=]

講多一陣就即刻閃人.

最令我遺憾既係..今日係sears baby既生日呀!!

HaPpY bIrThDaY!BaBy=]*

唉~又冇準備禮物tim/___\失敗~

放左學同佢講左一聲生日快樂就走人.

見到家姐..xD玩佢電話先.唔好玩既-____-'''

番到屋企諗住做一個野俾sears.

但係實在真係太樣衰啦!!!\_____/

希望sears唔好介意啦!!!/_____\

整完就溫書.玩電腦=]

12:26

2009 年 5 月 24 日  星期日   晴天


2009-5-24 分類: 未分類

今日一朝早起身睇電視..

睇到11點到就溫maths

今日可以話係呢幾個月溫maths溫得最多既一日.=]

大啦啦都差唔多6個鐘呀!!

屋企有d人就話:你呃屁呀?咪傻啦!!!

有d人都話:醒左喎..啊羊!!!=P

唉~廢時理佢地!-___-凸

溫到7點到就去沖涼=]

之後我又自動自覺溫中史啦.唔入腦/___\

我正係識得個小小乍-/\-唉~~~

今日d電視節目好搞野^___^笑死.

大約10點幾呀哥就俾左我啦~~~

ps.1:以為自己打排球好勁?

話我打得廢過你!咪講笑啦!!!

假假地我都係排球隊.你咩料子啊!\___/

算~黑蚊蚊叫我唔好同你呢d人計較=]

ps.2:CHOI話佢唔配做1e既朋友.

我覺得佢咁諗實在太傻啦!!!=[

其實佢入去打排球正係想練好d排球姐.

間唔中出黎睇都算好嫁啦..

而我..正係睇過個一兩次就去打波./__\

我咪更加唔配做1a既朋友?

唔洗驚喎...仲有好多朋友同你玩=]