今日又遲左~唉!失敗!
上到去呀星問我..
個波係咪某某嫁...
上面擺明寫住左佢個名b0r-3-
之後蔚蔚又黎左~嘻=]
今日on9左成日.唔知做物.
同黑蚊蚊係到發瘋tim-/\-
完左要上荷媽堂.討厭!\___/
英文默書:25/28<hehe
中史堂都OK專心.
中文堂轉番章魚LU/___\
聽日要keen on口頭匯報喎.唉~
都唔知夠唔夠2分鐘嫁-___-'''
小息陪葉倍文傾左陣計.
去toilet.太多人.唔去-___-
出到黎樓梯口個面我keen on行.
CHOI突然叫:鯨魚!!
我咪咁講:咩呀??-/\-
佢就話:多謝你呀....
我咪話:多謝d物?(佢又話冇野)
-___-俾佢玩死na/___\
我走左之後話:超!
到到我搵唔到黑蚊蚊既時候.
我去toilet搵佢.但係搵唔到/__\
又出番黎近樓梯口.
見到CHOI我咪話:你頭先講咩多謝呀?
佢就話:多謝你呀!!
我咪話:多謝我d物?(佢:冇野呀)
我好奸咁講:哦~我知啦^﹏^
某人同我講:咪過埋去啦.恩間又有人話你發姣.
我咪講:-___-''哦.你話點就點啦.
等佢走左之後..我望左去出面.
吓?呀哥?佢又會係到既?--___-''
之後好無奈咁番番去啦......
兩堂maths其實都ok專心.
不過呀sir應該用左半堂講道理.
lunch又係咁過...
食完野即刻去打波...
冇人陪我打囉.咁咪自己練開波囉.
開多一陣腳趾尾同葉倍文又黎左.
打左一陣呀星又話搓b0r.
又話要調位開波.俾你玩死-___-''
lunch完左之後我上番去...
PTH keen on考口試..
其實唔係好難.但係要諗一段時間.
Science堂真係好驚....
kc突然之間講左d野....(應該係講緊我)
佢叫我放學黎搵佢...
但係我話:放學媽咪叫我即刻番屋企b0r.
佢就話:我唔理.總知你要黎見我一陣.
上完scinec我就問佢:而+講得唔得.
佢就話:點呀?而+有d咩事呀?
我話:冇呀..解決左啦=]
講多一陣就即刻閃人.
最令我遺憾既係..今日係sears baby既生日呀!!
HaPpY bIrThDaY!BaBy=]*
唉~又冇準備禮物tim/___\失敗~
放左學同佢講左一聲生日快樂就走人.
見到家姐..xD玩佢電話先.唔好玩既-____-'''
番到屋企諗住做一個野俾sears.
但係實在真係太樣衰啦!!!\_____/
希望sears唔好介意啦!!!/_____\
整完就溫書.玩電腦=]
12:26
|