(first:ps:
而+係我識既人都加做qooza..
之前如果冇啦啦上唔到我個qooza.
但係又好似冇得留言既話....
而+我加番你地..add我啦!)
今日都係7:55分番到去...
去到個到竟然仲有xxx係到!- -''
我講左d野先至俾佢地講...
上到去又開始畫黑板.得一支粉筆xD
平時係我囉GE..但係而+有個新人係到呀MA..=]
上到去某d人問我隻手咩事!彈開!= ='
(咪係到扮關心我啦!!!\___/)
當我去左搵人又見到CHOI.
之後佢話:唔關我事呀!係jimmy.凸!
當然我唔理得咁多!!去搵人.=]
完左就上maths lu@____@專心!
lau西西堂又去左toilet.
本來佢未黎個陣我地去toilet既.
走出左班房佢又黎左.....
我就話:呀sir..頭先問左老師..去toilet..
佢做左一個Q板嬲既面形!勁cute><xD
小息又去左搵腳趾趾啦^______^
之後又係到hea啦~-______-''悶.
小息完就要上英文堂啦!!
凸!最憎上佢既堂..成日遲放\__/
最尾個4個字就落左去練英文個drama.
lunch都係食canteen..睇班籃.....
女仔做得唔錯呀!keen on+oil!!
男仔超勁呀!最多都係lemon同issac.
1e大比數win左1b0o0'''''
之後去左睇人地打排球@__@''
完左lunch上中史lu~~~~
'thoms'借左網片琴俾我玩!!!
CH堂係勁玩!!!呀sir望過黎我當冇野xD
Music堂好精彩!但係我地要下個cycle先~
中文堂有老師睇堂....xxx好靜..勁大分別!!!
因為個個老師坐左係佢旁耶- -''(俾著我都驚)
放學要去禮堂睇英文drama(竟然唔知- -'')
睇完上左去囉野!!(關左門- -wuo...)
之後本來等sears既.....
星叫我落去搵黑蚊蚊喎....
落左去星就同其他人打波..
我就同黑蚊蚊佢地傾左一陣..
又開左一陣上手..sara同丁丁走左..
正番我同黑蚊蚊...佢又去左上面...
叫極都唔落黎\-/最尾先先番得屋企~
黑蚊蚊叫我幫佢keep住個排球先喎..
so...bring左番屋企~~洗下先=]
之後就係我間房到溫IH啦~+OIL!=]
PS:又為左黑蚊蚊作左文.
永遠愛你.你傻傻的樣子看著我.
給我一種戀愛的感覺...
也是給我精神的支柱.你打球的時候.
我會默默的為你加油=]
我常在期望每年春.夏.秋.冬也跟你一起渡過.
雖然這算是一個妄想.......
但在我的腦海中卻浮現出你的樣子.
我想擁有關於你的東西...
一件一件藏在我的房間裡..
當我悲傷的時候...這些會令我轉化為歡樂.
我不管你放我在那個地位....
我只是知道一輩子也是那麼愛你..
10:24 |