白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
unmjkk:)
錦=)
錡錡=]
琪=]
冰=)
miyuko=]
瑩瑩=]
龜頭=)
蔚=)
呀詩=]
belle=)
包包=)
shirley=)
蔡秉=]
kei=)
harny=]
siuyin=)
毛毛=]
emily=)
simon=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 46
累積人氣: 58217
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


2009-5-20 分類: 未分類

今日終於好早番到去啦...

沈日黑蚊蚊叫我幫佢keep住個波.

今日bring番番黎.....

之後同蔚蔚係張'台'到'綠'波@__@xD

我用上手推個球...不小心跌左落個台.

之後又差D打中左蔚蔚..sorry><

can can黎之前見到lemon係到打籃球.

蔚蔚同佢hi又冇擰個頭埋黎..

同蔚蔚係校務'署'到囉粉筆<好似囉左5枝.

上到去又好無聊啦-_______-'''

好嬲既係...蔡又唔還$俾我啦!!!!記得還呀!

完左上maths.又要做簿..../____\

第2堂要去見社工..傾左好多野@v@

好好人啊!!請我食sweet既朱古力..xD

IH上番去..悶呀~___~

小息同黑蚊蚊去搵腳趾尾...

請左隻好怪既芒果味軟糖俾我食.

食到我有d high high地呢/__\

完左小息要番番去上英文堂.

成堂英文堂都用黎訓覺.玩^__^

lunch去買腸粉番黎canteen食.

黑蚊蚊話我唔好出去買野食啦.

要早d陪佢去打排球啦~xD

完左lunch上番去....

DT堂真係好驚..D野好恐怖...0O0

放學要做D野~~0____0'''

之後同黑蚊蚊打排球^____^

然後GC又黎左同我地玩...

成日要佢拾波!!HAHA..=P

不過俾人望住左/___\囧~

不過都打得好開心丫!^^

走左又番番去搵野...但不見了.

同黑蚊蚊玩個遊戲....

打到隻手紅哂~爆微絲血管.-3-

我都黑蚊蚊都係咁話對方..ha

打到6點幾先番到屋企...

俾呀ma扣左食飯$了/_____\

以後冇排球練習!唔打波!!0o0

(ps:又作啦.黑蚊蚊.請收看!:

想起和你互望的時候.

我的心跳逐漸加快.

雖然我們的距離是很遠很遠.

但我會努力嘗試把這段距離拉近.

我對你的努力.雖然你是不會知道的.

但是這樣會令我更加主動=]

期望我們能夠認識.聊天.玩耍..

只要和你在一起.我不在乎什麼.

只在乎我們感情的發展.仍然.....

日日夜夜也想起你.在我想像的空間裡.

只是浮現出你的樣子....

一切東西我也會銘記於心...=]

12:00

2009 年 5 月 19 日  星期二   晴天


2009-5-19 分類: 未分類

(first:ps:

而+係我識既人都加做qooza..

之前如果冇啦啦上唔到我個qooza.

但係又好似冇得留言既話....

而+我加番你地..add我啦!)

今日都係7:55分番到去...

去到個到竟然仲有xxx係到!- -''

我講左d野先至俾佢地講...

上到去又開始畫黑板.得一支粉筆xD

平時係我囉GE..但係而+有個新人係到呀MA..=]

上到去某d人問我隻手咩事!彈開!= ='

(咪係到扮關心我啦!!!\___/)

當我去左搵人又見到CHOI.

之後佢話:唔關我事呀!係jimmy.凸!

當然我唔理得咁多!!去搵人.=]

完左就上maths lu@____@專心!

lau西西堂又去左toilet.

本來佢未黎個陣我地去toilet既.

走出左班房佢又黎左.....

我就話:呀sir..頭先問左老師..去toilet..

佢做左一個Q板嬲既面形!勁cute><xD

小息又去左搵腳趾趾啦^______^

之後又係到hea啦~-______-''悶.

小息完就要上英文堂啦!!

凸!最憎上佢既堂..成日遲放\__/

最尾個4個字就落左去練英文個drama.

lunch都係食canteen..睇班籃.....

女仔做得唔錯呀!keen on+oil!!

男仔超勁呀!最多都係lemon同issac.

1e大比數win左1b0o0'''''

之後去左睇人地打排球@__@''

完左lunch上中史lu~~~~

'thoms'借左網片琴俾我玩!!!

CH堂係勁玩!!!呀sir望過黎我當冇野xD

Music堂好精彩!但係我地要下個cycle先~

中文堂有老師睇堂....xxx好靜..勁大分別!!!

因為個個老師坐左係佢旁耶- -''(俾著我都驚)

放學要去禮堂睇英文drama(竟然唔知- -'')

睇完上左去囉野!!(關左門- -wuo...)

之後本來等sears既.....

星叫我落去搵黑蚊蚊喎....

落左去星就同其他人打波..

我就同黑蚊蚊佢地傾左一陣..

又開左一陣上手..sara同丁丁走左..

正番我同黑蚊蚊...佢又去左上面...

叫極都唔落黎\-/最尾先先番得屋企~

黑蚊蚊叫我幫佢keep住個排球先喎..

so...bring左番屋企~~洗下先=]

之後就係我間房到溫IH啦~+OIL!=]

PS:又為左黑蚊蚊作左文.

永遠愛你.你傻傻的樣子看著我.

給我一種戀愛的感覺...

也是給我精神的支柱.你打球的時候.

我會默默的為你加油=]

我常在期望每年春.夏.秋.冬也跟你一起渡過.

雖然這算是一個妄想.......

但在我的腦海中卻浮現出你的樣子.

我想擁有關於你的東西...

一件一件藏在我的房間裡..

當我悲傷的時候...這些會令我轉化為歡樂.

我不管你放我在那個地位....

我只是知道一輩子也是那麼愛你..

10:24