今日早過腳趾尾番學校.yoyo`
溫English Ar*___*
腳趾尾黎左陪我傾計-\/-''
than billy又坐我地後面-3-
之後chilam望住佢笑0o0'''
iriene黎左之後同我地傾計(唔係係咪咁串)*
than婆婆又黎左呀=]
之後陪婆婆去買水na*+*
去樓梯見到choi 0o0''-3-
Oh!我同婆婆講d野會唔會俾佢聽到?
上到去我溫下溫下又出左去hea=)
到到考其文作文個陣我好似一d都唔驚=)
part1要改咩mistake?不過填full哂既=)
作文choose左2.第2好易xD
------------------------------考試後---------------------------------
考試之後要英文oral=(好驚``=(
but我係11:05冇咁快=)腳趾尾考先.嘿嘿*_*
佢係到考期間我同婆婆玩整古人.
佢整古既對象就係我啦~_~好怕她的媽T_T
佢完全係進入瘋癲狀態@____@'''''xD
俾佢用水狂潑-3-陰公lor~~~~~~~~~~
之後腳趾尾黎左之後我地去買野食.
我食完之後就即該上去啦.因為11:00了!!!
我係要狂跑狂跑嫁>_<
跑到入去個老師好恐怖'個樣'- -
原來陳逹森係5號黎嫁*_____*'''
呀sir叫左我地之後叫我地去n113室-3-
好彩佢地係同我一齊姐.鬼知係邊!xD
係條廊到見到choi係到考緊-3-
令到我都有d緊張既狀態tim><
原來我地英文oral係陳送送.
咁就唔洗驚啦...................哈哈^^
我同朱茵茵合謀恩間提對方=)
差唔多既時候呀mark黎左=)
佢係咁話好驚=(我都係啊~~~~!
到到我地個陣我心平平咁跳xD(用了誇張手法)*
入到去見到題目係'我的新學校'?
其實唔係好難姐.but我講野有d蛭蛭既- -
讀文章個到有1,2個唔識咁na!! @@'
我開始讀個陣陳送送話:鯨魚~唉~
------------------------------口試後---------------------------------
完左口試我地等方kai琪=)
than我番番去自修室搵佢地.
婆婆上左去考口試.加油!><
溫左一陣婆婆同人地走左去食lunch.
我同腳趾尾就係到溫書=)
溫多一陣就陪腳趾尾買野食=)
好彩行得快姐@________@'''
佢食完我就溫完啦.....番屋企=)
------------------------------回家後----------------------------------
番到屋企打電話俾kc問xxxxxx=)
之後就溫中史&is=)點算/_\又訓著=(
醒左又係到睇電視.勁失敗=(
好彩我睇完電視真係冇訓著.努力溫=)
媽咪番到黎睇到我係到溫書.仲唔開心=)
岩岩睇家姐=)gup到d野@___@xD'''
完.留cOmMeNt呀!!!!
12:22
|