白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
yuen=)
原子彈=]
Janice =] (Janice1006)
john=)
onlybaby=]
和=)
貞子:)
nicky=)
零=)
inverson:)
yu=)
lemon=)
lemontea=]
kathy=]
billy=)
Nikky=)
Nickol=)
希=)
LAU=]
VC=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 74
累積人氣: 58245
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 12 日  星期五   晴天


2009-6-12 分類: 未分類

今日早過腳趾尾番學校.yoyo`

溫English Ar*___*

腳趾尾黎左陪我傾計-\/-''

than billy又坐我地後面-3-

之後chilam望住佢笑0o0'''

iriene黎左之後同我地傾計(唔係係咪咁串)*

than婆婆又黎左呀=]

之後陪婆婆去買水na*+*

去樓梯見到choi 0o0''-3-

Oh!我同婆婆講d野會唔會俾佢聽到?

上到去我溫下溫下又出左去hea=)

到到考其文作文個陣我好似一d都唔驚=)

part1要改咩mistake?不過填full哂既=)

作文choose左2.第2好易xD

------------------------------考試後---------------------------------

考試之後要英文oral=(好驚``=(

but我係11:05冇咁快=)腳趾尾考先.嘿嘿*_*

佢係到考期間我同婆婆玩整古人.

佢整古既對象就係我啦~_~好怕她的媽T_T

佢完全係進入瘋癲狀態@____@'''''xD

俾佢用水狂潑-3-陰公lor~~~~~~~~~~

之後腳趾尾黎左之後我地去買野食.

我食完之後就即該上去啦.因為11:00了!!!

我係要狂跑狂跑嫁>_<

跑到入去個老師好恐怖'個樣'- -

原來陳逹森係5號黎嫁*_____*'''

呀sir叫左我地之後叫我地去n113室-3-

好彩佢地係同我一齊姐.鬼知係邊!xD

係條廊到見到choi係到考緊-3-

令到我都有d緊張既狀態tim><

原來我地英文oral係陳送送.

咁就唔洗驚啦...................哈哈^^

我同朱茵茵合謀恩間提對方=)

差唔多既時候呀mark黎左=)

佢係咁話好驚=(我都係啊~~~~!

到到我地個陣我心平平咁跳xD(用了誇張手法)*

入到去見到題目係'我的新學校'?

其實唔係好難姐.but我講野有d蛭蛭既- -

讀文章個到有1,2個唔識咁na!! @@'

我開始讀個陣陳送送話:鯨魚~唉~

------------------------------口試後---------------------------------

完左口試我地等方kai琪=)

than我番番去自修室搵佢地.

婆婆上左去考口試.加油!><

溫左一陣婆婆同人地走左去食lunch.

我同腳趾尾就係到溫書=)

溫多一陣就陪腳趾尾買野食=)

好彩行得快姐@________@'''

佢食完我就溫完啦.....番屋企=)

------------------------------回家後----------------------------------

番到屋企打電話俾kc問xxxxxx=)

之後就溫中史&is=)點算/_\又訓著=(

醒左又係到睇電視.勁失敗=(

好彩我睇完電視真係冇訓著.努力溫=)

媽咪番到黎睇到我係到溫書.仲唔開心=)

岩岩睇家姐=)gup到d野@___@xD'''

完.留cOmMeNt呀!!!!

12:22

2009 年 6 月 11 日  星期四   晴天


2009-6-11 分類: 未分類

 

今日我好早番到去見到腳趾尾=)

但係蔚蔚就未黎=(

同腳趾尾傾計計同埋溫書=)

蔚蔚黎左之後又黎左好多人.

有舅母同can can等等啦~=)

到到8點幾我上番去keep on溫書=)

今日要考chinese reading=)

每次考試或者測驗我都溫好小.

今次都溫得唔算太多=(

不過份卷d語文運用同閱讀唔難.

只不過唔識張文言文轉姐=(

我覺得文言文好難理解.

but我諗我都有1個岩既:>

-----------------------------------------------考完試後----------------------------------------------------

考完之後我冇同任何人傾計.

我諗我轉左另一個唔講野既我=)

係我塔輕鐵途中先至同下人地傾.

到到塔輕鐵個陣同冰姐佢地傾計.

又變番多野講個個我=)

係個陣龜頭又玩我=(玩番佢轉頭=)

之後我撞到一個好面善既人=)

我諗佢係黎過我幼稚園既人=)

同佢傾計其實都唔係話太差=)

-----------------------------------------------回家後----------------------------------------------------

番到屋企開頭唔係好肯溫書;<

之後終於係床到溫英文;>

溫下溫下又訓著左;<好失敗''

每日我諗我都係又溫又訓嫁啦=)

係我訓完期間我其實呆左好耐;<

我不停問我自己係咁真係咁易冇朋友.

從前既朋友係因咩事要同我絕交?

我連我做左咩咁唔知;<

如果我有錯.我衷心咁講一句:對唔住.

但係我冇錯又無啦啦唔彩我既話.

我唔包保我會唔會同你講對唔住.

可以話我根本就唔需要你呢個朋友.

我知我有時講野係直接左d.

但係我係白羊座黎嫁ma.;<

'我就是直情直肚.誰叫我是白羊座?'

所以我講錯左野唔好怪我;<

-----------------------------------------------思考後----------------------------------------------------

諗完野再keep on溫啦;>

近排生左粒'非知'痛;<i hope it will be 'disapaper'?

聽日就要考英文作文?

回想番之前科小既我作文係好叻;>

我諗總會有退步既一日.點都好.大家都要+oil;>

完.留cOmMeNt;>

10:41