今日遲左番去=(八點幾到啦.
去到好彩蔚蔚仲係到.
但係can can又未番.
係個到又見到腳趾尾=)
上到去黑蚊蚊已經黎左=)
彥仔叫我背兩首野佢聽.
曾子殺豬我背得好勁xD
但係賣油翁就唔掂啦/__\+oil~
俾黑蚊蚊睇d野我又出去去toilet.
番番黎見到HIM之後話:哈.死定了你!=)
佢冇應到我.但露左奸笑既表情-/\-
之後見到梁泳儀?剪左個髮型.
佢話佢剪頭髮係有目的嫁.
Hotcha岩岩就係旁.重復左佢講野.
之後我咪小佢囉-3-xD
HIM之後就話:你鐘意佢呀?
我o左.唔知俾咩反應!-/\-
唯有唔應佢啦.不過beer住佢xD
完左之後番番課室公問我野xD
CPL堂囉左個B+.打過=)
maths堂呀sir終於教完書=)
IH呀sir話又借左最尾個兩堂.
小息出去join人=)好玩=)
番黎途中腳趾尾俾某某囉左d野.
我.黑蚊蚊同公去左搵佢.某地方@@
搶左一張先知道原來有2張-/\-'''
黑蚊蚊好勇入左1c班房.我都入埋@@
佢好囂張話"你知唔知就係有人入黎.
搞到唔見左好多野呀?''我o左-/\-
又關我地咩事呢?我地入黎又唔係偷野.
冇必要要講俾我地知呀~傻的\___/
出到黎同公佢地傾計=)happii
HIM問我有冇IH閱讀報告D書.
我話冇.佢露出一個奇視我既表情-/\-
發覺佢呢排奸左好多-____-''''
完左小息就係IS堂....
KC派左好多卷俾我地做.好耶~=)
lunch本來去1e樓梯口落去既..
但係俾洋蔥頭搶左個波.....
差d個波dum落屎han/____\
我都唔敢dim啦T_______T
之後mark.GC.lemon.daneil搶左./__\
GC話佢唔食lunch.so我俾左佢.
之後番番去canteen食野....同黑蚊蚊講.
佢似乎係嬲左我b0r-/\-''''陰公-/\-
食完即該去同GC野波.奸爆-/\-
佢學唔到我右手用下手打波-/\-xD
黑蚊蚊黎左之後就話曬.入左去打.
HIM就黎打左一下.之後都走左.
佢番番黎又打左一下.又走左.o左-3-
星之後又黎左同我地打.
葉倍文都係..佢成日用拳頭.笑死xD
星走左之後我地都覺得好悶.
當我想走個陣.mark.daneil.爺黎左.
好耶~變得好玩好多啦=)thz
完左買左包裝野飲.又打左鐘-3-
個pefert黎左睇我.黑蚊蚊又走左.
miss彭話:好多pefert等緊你.快d飲啦.
唉~俾人罵了-/\-憎你喔!!!T__T
上番去kc黎左.....唉~好彩冇罵-3-
中史堂笑死我xD黑蚊蚊勁搞笑!
佢整個舊野發出D聲.成班靜哂~
呀SIR話:你又係到搞物呀你!!!
彥仔同我地都笑到痴線xD
仲有黑蚊蚊偷食野俾呀sir知道左@@
我諗住食又驚俾佢知xD
最尾兩堂變左IH堂.好悶-/\-
不過我都好專心聽書=)
過左一堂我已經好肚痛啦.忍唔到-3-
同左呀SIR講.佢又唔俾黑蚊蚊陪我去.
番番課室黑蚊蚊話我勁大zum藥油味@@
正番一個字呀sir唔教書住啦~好耶.
個陣真係笑死我.呢到係公qooza到copy:
[徐B鴻冇啦啦講話要請一個18的工人返黎"做野",
朗J 就話18歲 blok blok 脆, 建樂san話請番黎打蟑螂, 笑死XD.
跟住朗J又話劉西西條底底粒住"丘情"個頭, 令我係IH 堂 係咁笑,
但係好彩我忍笑, 但係朗J已經笑到look 地,好彩劉西西冇望我地,
但係完堂個陣, 好多人問我地做咩鬼野係咁笑.超gag,
之後yiting話將校長條底底同埋個bra粒住劉西西個頭,
再續未笑完,今日笑到老豆都5認得,]hahaxD
個陣問完佢之後.我又作左個新.
張佢老婆條底底粒落西西到xD我作呢個都笑死佢地.xD
放學以為黑蚊蚊打波.去左搵佢.
問呀HIM.佢話唔知.之後唔知邊個打中我.
個下真係超正.....好comfortable@___@
唔知點解我平時俾人打中唔係痛就係無感覺.
今次可以話係咁comfortable^^唔該哂呀!
到到頌富我買左支新筆.好低@@
番到屋企睇tv+溫書+做功課+背書=)好乖.
同某傾左好耐計..好happii=)
10:28
|