今日番到去蔚蔚岩岩出黎=)
上到去又企係張凳到畫黑板xD
出去搵婆婆倍我傾計=)
去電腦室條走廊hea=)
見到dick又好奸咁望住我地啦-/\-
之後見到公我叫極佢都唔應人.
我話:好衰呀!唔應人-/\-'''
佢用中指x我呀-3-woo.....
唔理佢.同婆婆再傾計=)
婆婆幫我擇高左條bin呀xD
完左番番入課室講俾佢知.
佢話我擇高bin唔錯b0r@@
英文堂荷媽又同我地溫生字=)
CH堂又係到玩啦...
都唔係教書既'陳送送'-3-
中文堂又唔洗背書.
OH!唔記得左溫中文默書!
miss話聽日就要默啦T__T
交番剪報俾miss.好彩記得=)
._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.
小息又同婆婆一齊啦=)
佢A堂做哥個鐘塊面呢....
真係好靚-/\-好善mo呀!!'@@
去左toilet出番黎又同佢係範圍大個到hea.
我講番沈日我係qooza打d野俾佢知=P
之後突然有毛毛雨/___\好快就落雨=(
下面又有幾隻昆蟲..勁怕/___\''''
比著以前...我一定會踩死佢地嫁xD
腳趾尾近排好似有d心事b0r/___\'''
我諗佢冇嫁啦=)搞得掂既....
搞唔掂就要等我呢個超級勁好友黎幫佢啦xD
._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.
maths堂又要做卷啦~___~'''
今次係2007-2008???_?
依冇bring計數雞/__\''借左俾佢一陣=)
做完仲有3個字=)算~訓覺=)
我訓緊覺時不時都會俾人嘈醒.
或者會係到諗緊某樣野=(
*呢排既考試應該點樣溫呢?
*我諗我不如改左d性格囉?
*恩間lunch食d咩呢?xD
諗完即該意志消沈xD----囧
再訓過.突然又打左鐘啦xD
._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.
今日黑蚊蚊冇bring排球=(
本來諗住今日實冇得打.
點知婆婆話:不如我地夾$買個排球=)
我地食完野就去華真個到.
開頭以為60幾蚊.原來個得33蚊@@
平到你唔信!我諗..唔方係好野.xD
但係冇計啦.....買左一個黎頂住我d唔開心先=)
充完氣之後...發覺原來勁有彈力.又好'梗'!!!
番到去就即該去打波啦=)好happi=)
原來個波打落係ok痛-3-大力打又飛到去好遠.
不過慢慢打落都唔錯嫁=)
打多一陣dick黎左同我地打=)
佢走左之後我地用網黎打=)最尾出左去打.
係出面打真係笑死我xD
我同婆婆又用右手打個波.睇下邊個最勁!=)
haha..我取得勝利了!xD!@@
之後哥同彈nei黎左之後又冇同我地打.
臨到到最尾個陣先至同我地打=(玩野\__/!
上樓梯個陣又俾彈nei玩=(凸-/\-凸
番到去又同公傾計=)
._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.
lunch之後派班相=)我好kai=)
人地話我平陰好d喎@___@''''
我總係覺得而+個樣好怪=(
PTH堂又要口試.我討論班相*0*
Science堂要考做實驗na-/\-驚爆!
原來係好易嫁*____*好彩岩哂-3-
KC叫第2班走左之後.我地係黑板默書xD
Leo佢地囉左個排球黎玩呀!!!\__/
我同搶番同sara玩.黑蚊蚊又黎.又走左-3-
之後彥.賢仔.harry等等玩波.harry好賤-3-
KC黎左之後又幫我地默書=)
._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.
放學要去禮堂考試.未驚過.未溫熟-3-
去到已經打ham lo-___-'''(唔明算)
默完我諗每part都會錯=(30幾分到啦=)諗乍-3-
考完仲要做埋d野就去打排球啦=)
我同婆婆打左一陣.sara.丁丁.baby同黑蚊蚊黎左同我地打=)
其實我覺得個陣又唔係話好悶.又唔係玩真係好好玩.=(
不過有得打波我都好開心嫁啦=P
打到5點幾就走人啦=)
婆婆張個排球擺左係一個神秘既地方xD
唔知會唔會俾人偷呢?
我去左買荔枝珍珠=)好好飲-3-真的-3-
塔車番到屋企俾呀ma罵了T__T
溫書溫書溫書溫書...............-3-
不過其實唔係溫得好多.係好多科姐=(
家姐用完都好夜先俾我=(
|