白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
文=]
siu=]
零=)
kei=)
celia=)
man=]
suki=]
kenny=]
lemontea=]
均=)
原子彈=]
咩=)
harny=]
爺爺=)
pauline=]
koontoi=]
和=)
siuyin=)
sze=]
螢=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 127
累積人氣: 58298
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 3 日  星期三   晴天


2009-6-3 分類: 未分類

今日番到去蔚蔚岩岩出黎=)

上到去又企係張凳到畫黑板xD

出去搵婆婆倍我傾計=)

去電腦室條走廊hea=)

見到dick又好奸咁望住我地啦-/\-

之後見到公我叫極佢都唔應人.

我話:好衰呀!唔應人-/\-'''

佢用中指x我呀-3-woo.....

唔理佢.同婆婆再傾計=)

婆婆幫我擇高左條bin呀xD

完左番番入課室講俾佢知.

佢話我擇高bin唔錯b0r@@

英文堂荷媽又同我地溫生字=)

CH堂又係到玩啦...

都唔係教書既'陳送送'-3-

中文堂又唔洗背書.

OH!唔記得左溫中文默書!

miss話聽日就要默啦T__T

交番剪報俾miss.好彩記得=)

._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.

小息又同婆婆一齊啦=)

佢A堂做哥個鐘塊面呢....

真係好靚-/\-好善mo呀!!'@@

去左toilet出番黎又同佢係範圍大個到hea.

我講番沈日我係qooza打d野俾佢知=P

之後突然有毛毛雨/___\好快就落雨=(

下面又有幾隻昆蟲..勁怕/___\''''

比著以前...我一定會踩死佢地嫁xD

腳趾尾近排好似有d心事b0r/___\'''

我諗佢冇嫁啦=)搞得掂既....

搞唔掂就要等我呢個超級勁好友黎幫佢啦xD

._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.

maths堂又要做卷啦~___~'''

今次係2007-2008???_?

依冇bring計數雞/__\''借左俾佢一陣=)

做完仲有3個字=)算~訓覺=)

我訓緊覺時不時都會俾人嘈醒.

或者會係到諗緊某樣野=(

*呢排既考試應該點樣溫呢?

*我諗我不如改左d性格囉?

*恩間lunch食d咩呢?xD

諗完即該意志消沈xD----囧

再訓過.突然又打左鐘啦xD

._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.

今日黑蚊蚊冇bring排球=(

本來諗住今日實冇得打.

點知婆婆話:不如我地夾$買個排球=)

我地食完野就去華真個到.

開頭以為60幾蚊.原來個得33蚊@@

平到你唔信!我諗..唔方係好野.xD

但係冇計啦.....買左一個黎頂住我d唔開心先=)

充完氣之後...發覺原來勁有彈力.又好'梗'!!!

番到去就即該去打波啦=)好happi=)

原來個波打落係ok痛-3-大力打又飛到去好遠.

不過慢慢打落都唔錯嫁=)

打多一陣dick黎左同我地打=)

佢走左之後我地用網黎打=)最尾出左去打.

係出面打真係笑死我xD

我同婆婆又用右手打個波.睇下邊個最勁!=)

haha..我取得勝利了!xD!@@

之後哥同彈nei黎左之後又冇同我地打.

臨到到最尾個陣先至同我地打=(玩野\__/!

上樓梯個陣又俾彈nei玩=(凸-/\-凸

番到去又同公傾計=)

._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.

lunch之後派班相=)我好kai=)

人地話我平陰好d喎@___@''''

我總係覺得而+個樣好怪=(

PTH堂又要口試.我討論班相*0*

Science堂要考做實驗na-/\-驚爆!

原來係好易嫁*____*好彩岩哂-3-

KC叫第2班走左之後.我地係黑板默書xD

Leo佢地囉左個排球黎玩呀!!!\__/

我同搶番同sara玩.黑蚊蚊又黎.又走左-3-

之後彥.賢仔.harry等等玩波.harry好賤-3-

KC黎左之後又幫我地默書=)

._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._._.

放學要去禮堂考試.未驚過.未溫熟-3-

去到已經打ham lo-___-'''(唔明算)

默完我諗每part都會錯=(30幾分到啦=)諗乍-3-

考完仲要做埋d野就去打排球啦=)

我同婆婆打左一陣.sara.丁丁.baby同黑蚊蚊黎左同我地打=)

其實我覺得個陣又唔係話好悶.又唔係玩真係好好玩.=(

不過有得打波我都好開心嫁啦=P

打到5點幾就走人啦=)

婆婆張個排球擺左係一個神秘既地方xD

唔知會唔會俾人偷呢?

我去左買荔枝珍珠=)好好飲-3-真的-3-

塔車番到屋企俾呀ma罵了T__T

溫書溫書溫書溫書...............-3-

不過其實唔係溫得好多.係好多科姐=(

家姐用完都好夜先俾我=(

2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


2009-6-2 分類: 未分類

今日遲到-/\-蔚蔚冇等我.

係4樓見到issac係上面.

冇理到.照行@___@'''''

上到去同蔚蔚講sorry...*

番到去黑蚊蚊又番左...

我唔夠高畫黑板.企凳-/\-

同婆婆去電腦室條路hea.

我做左個動作.笑死佢xD

傾多一陣我又扮章魚咀.

俾某見到-/\-又笑死婆婆xD

再笑多一陣見到公=)

一時應我一時唔應我=(xD

之後就見到大佬dick-/\-''

佢對住我地奸笑啦又?

再去左一個范圍大既地方hea.

見到大佬dick出黎叫佢俾d野我.

應成左我又唔俾?\___/算點?

算.唔理.又諗野-____-''''

完左之後又要上堂啦...

中文堂要背兩首野..

差d就抽中我呀@@驚'''

發覺章魚咀越黎越可愛=]

佢既奸笑聲帶黎左歡樂.xD

公俾佢抽中.又答唔到/__\

要佢小息黎企喎-_____-'''

PE堂要考體能=)開心=)

我用左3分08完成左2次.

哈哈.真係勁....=)(自大)

因為呀腳趾尾強迫.thx!^^

唔係你我都冇咁快!!!xD

最恐怖既係腳趾尾都係3分08.

正番3分幾鐘既時候miss早放.

我換完clothes見到baby&sara

佢地係到打籃球@___@'''woo.

我都忍唔住玩埋一份xD

我den左5次到.中左2次-/\-

我望上去上面.1e 某d人望哂-/\-

•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•

小息同黑蚊蚊.腳趾尾由前梯上.

上到去hea見到一件恐怖野-/\-

星用tissue包住隻類似甲蟲既物體.

我好驚.唔敢埋去.但又好奇-/\-'''

星又囉左入去ha  d人..woo..

我聽到好多尖叫聲@_____@'''

之後洋蔥頭囉左出黎放走佢.

佢係我面前飛過.我驚到尖叫.

我真係好怕昆蟲呀/______\~

完左小息之後就番番課室~~

•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•

一入到黎公同我講話遲左去罰企.

章魚咀罰佢lunch要塔7去企.

佢又約左佢小學同學食飯=(

我問佢做咩同我講.佢話要同我訴苦/__\

同佢講左d野呀sir就黎左.

但係唔係曾sir.呀sir話佢冇番b0r-/\-

我地成班係到歡呼xD勁開心=)

公再同我講d野.我廢時俾呀sir見到.

咁我就決定....傳paper!xD

咁我同公轉左之後.我又見到樣野.

公話某係沈日xx喎.我o哂呀~_~

呢d野唔方便透喎呀~xD

想知既就問唐公公啦!!!xD

差唔多過一堂到啦.曾sir黎左.

D人絕望哂~有d話:曾sir你番黎啦~xD

黎左之後就派以前個d卷俾我地做=)

我做完正番1個字.去toilet.

我出到黎已經打左鐘.某d班都放埋呢.

我行到1d.我聽到GC話:鯨魚喎~

我咪轉個頭同佢講嗨喎-/\-囧哂~

•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•

lunch又囉左個波出去啦=)

唉~又俾人搶-/\-黑仔啦~

落到去買野食dick大佬要我幫佢買-/\-

之後我又冇$.佢順便打尖.

我諗呀ben都唔會介意既.___.=)

我食野個陣同婆婆講左公同我講d野=)

佢都o咀~講左句:'吓~~~~~~~'(音勁長!)

食完就即刻同黑蚊蚊左去打波=)

之後葉倍文同洋蔥頭又黎埋=)

最黑仔既係洋蔥頭打lug左某既眼鏡.

哥個人好嬲.以為係我打既.罵左我-/\-

講左句:呢到雨毛球場黎嫁!打咩波呀!

之後dum自己副眼鏡同埋球拍落地-/\-''超激動''!

我地本來諗住唔理佢.照打!

但係廢時俾佢beer住啦.出左去打.=)

之後林潤生又黎左打.佢&黑蚊蚊vs我&婆婆.

但係佢地有自由員.我地真係慘-/\-

最好笑既係林潤生小deidei好白痴.

*追唔到既波佢會照追.越踢越遠xD

*突如其來既波係佢眼前.佢用腳接.整到自己xD

*開波開到鬼死咁大力.又扮唔知.要我地拾xD

由開頭到尾我同婆婆係咁song笑-/\-'''

真係俾佢玩死.but又有歡樂既=)

完左lunch又上番去.....=)

•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•

公又同我講正係企15分鐘=)

之後上既係荷媽既英文堂=(

要默書=(竟然唔知=(死啦~-/\-

黑蚊蚊同alice零雞蛋.-/\-

yiting10分.我應該30幾.

但係黑蚊蚊廢時改.我竟然有60-/\-

唔好ha我啦-我好想試下零雞蛋=P

最尾個兩堂調番中文&英文=)

中文堂好彩唔洗背書=)好耶=)

我覺得章魚咀教書越黎越唔悶=)

上堂間唔中會講下d課外知識=)

佢話佢之前怕'格zha'.而+唔驚=)仲踩死過.

我同黑蚊蚊話:咦..好嘔心呀d格zha><

我同佢都怕昆蟲嫁=(

最尾個幾分鐘章魚咀話唔教書=)

我同黑蚊蚊.kaihoi&'山'傾計.

*傾下GC靚仔d定菜菜.(GC=))

*講下d往事=)(關於昆蟲同田雞=()

*傾下GC靚仔定燒丁(燒丁=))

之後就係陳西西既英文堂=)

差唔多成半班人去toilet=)xD

我話:陳sir!我要去toilet!!!

佢話:Don't be so strong=)

係咁既.之前某人叫我問佢"are your penis strong?

我覺得超淫.講下講下都song哂xD

有一次佢答我:very strong!!

我係笑哂個隻-/\-而+佢問我呢個question.

我就答:i am a little strong-____-'''

笑死佢xD玩哂啦我地=)

英文堂差唔多完個陣我又同公傾計.

譚永坐左我個位.每次個書包都會差d跌/__\

我番黎佢地又係到傾計.我偷聽xD

•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•_•

放學黑蚊蚊要罰留堂.

我做埋d野就去左打波=)

我就正係同婆婆打b0r-/\-

婆婆同我講左d野...=_=''

我對於某d人o哂囉!咁都做得出.

你扮永遠都扮唔到真正做呢個動作既人.

仲要係自己改d好姣既動作!嘔囉!

對唔住.我只係可以俾你一半都唔夠49%相似.

就算你扮到好似都好.係唔會100%嫁=)

我話:d人係咁嫁啦!鐘意做埋呢d動作引人注意.

打到4點幾黑蚊蚊仲未黎.

我同婆婆改玩左第2樣野=)

去左右邊個到射個d 洞洞=)

我中左好多次呀!!!好勁=]

之後星佢地又黎搶波玩=(

我見到lemon捉左隻昆蟲.怕怕-__-'''

4點幾到我走左.sara&丁丁黎左打.

我就走.見到黑蚊蚊.同佢道別=)

陪婆婆去買野飲=)之後又道別=)

塔車見到huiching同佢傾計.=)

係頌富買自由針=)飲到肚痛-3-

我發覺溝同唔溝都會肚痛-3-

唔知人地呢...可能唔會既=)

番到屋企就溫中史=)

要囉好多日黎溫中史呀-/\-'''!

溫完家姐好夜先俾我\__/

11:54