白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
olwinRylo=)
suen=]
jenny=]
sin:)
南=]
爺爺=)
alex:)
貞子:)
heiki=)
康=]
薛熊=]
ching=]
yuen=)
瑩瑩=]
wai=]
kathy=]
原子彈=]
霖=)
billy=)
kayhoi=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 22
累積人氣: 58452
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 7 日  星期日   晴天


2009-6-5&6&7 分類: 未分類

太多冇打啦.一次過啦~!

2009-6-5(星期五)

今日留到去好彩趕得撤=)

但係蔚蔚話佢塔半先上去.

我就同腳趾尾上去先=)

番去又企係張凳到畫黑板=P

出去又同婆婆傾計=)

發覺我地真係有好多計傾=)

而且間唔中都會大聲咁笑xD

婆婆去左電腦室之後我就去toilet

去到差唔多男廁個位choi又話

'鯨魚~個頭靚左b0r.我就話:超!

佢係到奸笑- -我冇伶轉頭.

唔想見到佢個衰樣.衰到爆-/\-''

完左之後又番番去上堂=)

maths堂呀sir又派卷俾我地做.好正=)

than L堂留左係課室溫書=)

IH堂Lau西西又冇番.好耶=)''

又要溫書lu!  @__@''

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

小息又係同婆婆一齊傾計=)

係呢段時間其實可以話好多野諗.

會諗下而+為朋友有咩煩惱.

其他我係冇ga.個d可以話唔係朋友.

但係我又好似真係勁煩惱個隻.

唔知點解而+好似有好多人憎咁.

覺得身邊既人越黎越黑人憎(黑蚊蚊.婆婆.腳趾尾唔係^^)

而某d人開始都唔同我講野.

我唔可以話我好傷心.反而仲開心.

咁樣我諗太概可以令我唔會依靠無為既朋友.

唔知點解.好想擁有一d真係緊張你既朋友=)

就好似黑蚊蚊咁.佢d脾氣其實唔係話好差定好好.

但係佢都講左原因俾我知.如果好難頂都好....

我都會忍.....因為佢係我既好朋友.

又好似腳趾尾咁啦=)佢係一個好cool既人.

周不時都唔會彩下我.但係我係唔會介意.

因為佢地始終都係我最好既朋友=)

 

 

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

兩堂miss ip堂.佢無啦啦冇黎到.

仲有排都未黎.但係突然之間關sir又黎左.

搞到全班勁suprise0o0'''

過左一陣佢又走左.我地keep on talking=)

之後佢突然之間又黎左.物事?-/\-'''

正番幾個字佢又黎左.我去toilet先=(

原來忍差唔多兩堂係咁辛苦.=(

 

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

lunch同婆婆買野食去雨毛球場食=)

之後choi借左我地個波黎玩.

呀tom張佢個波拋到好高.卡住了0o0

用我地個波拋極都拋唔落黎=(

之後好波.海獅等等黎左試下.

我地食完之後就同好波佢地搓波.

死- -洋蔥頭又黎左同我地打.又打到人.

佢呀!成日打到人都做縮頭烏龜.

搞到我俾人罵呀T___T無陰公-3-

打下打下又出左去打=)好happii

之後個波打左去issac到.=(

好彩佢無踢=)仲好斯文咁拋左俾我=)

lunch完左之後又上番去=)

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

CH堂我keep on溫書=)

之後呀sir好長時間都冇黎.

唔知幾時我同yiting.alice.黑蚊蚊玩引人笑.

之後我笑到嘖口水xD但係笑死我xD

賢.彥仔佢地真係好正=)笑到我地Kai哂- -

放學我溫中史史xD好乖=)

之後kc又黎左同佢地打xD

佢走左我岩岩就溫完習啦=)

同婆婆.黑蚊蚊佢地打B0r.

抬頭望上去見到ck=)

佢問我:番屋企溫書未呀?

我話溫完.佢話:哦.咁就乖啦=)xD

打完之後走個陣見到d野0o0

issac佢地俾吧斯光年停留左.慘- -

出到去佢地去左買野飲.....

過馬路又見到以前商社既社長=)

同佢say hi啦.點知吧斯光年又同我say hi- -''

之後婆婆佢地罵我話如果俾佢知道佢地飲野咁點算- -

之後issac佢地又望住我地?咩事-/\-''?

塔輕鐵番到屋企就溫書.訓覺訓到好夜- -算- -唔玩.

 

 {}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

2009-6-7(星期六)

今日要去學校補習.KC哥個.

朝早洗頭.未乾就出左門口- -

我約左公係輕鐵站等.

點知去到又唔見佢.

問左cto打佢手提- -又唔開.

唯有照去個到等啦- -最尾搞到遲到- -

番到去先知原來佢一早就番左黎.

佢話等唔到我.自己走先喎\__/衰!

番番去自己個位依又話去yuki個位到坐.

去到丁丁話要擺佢書包.要我坐佢個位.

之後冰姐又話要我同meiling佢地調位.

喂!過唔過分d呀?要我調黎調去.想點呀?

丁丁!究竟你個書包緊要d定係我呀?

補完kc個個又要補miss ip哥個.

不過差唔多半班友仔走哂- -陰公.

不過miss ip用中文教的確係好左好多.

簡直係'擭'益良多=)(唔知係咪咁)

補完佢個個之後某想同我一齊塔車.

同佢係輕鐵傾左好多野=)happii

佢話佢憎某.勁姣喎(唔方便透露)

其實呢個人我都係好憎既=(

話人地姣.自己咪仲姣過人地.

呢d係咪叫做:話人唔識話自己?

算.唔多講.總知呢個人真係好過分.

自己姣又唔認.要話人地=(

{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}

2009-6-7(星期日)

今日起身睇電視=)

近排成日食包=(

根據資料顯示.每星期唔可以食過3個0o0

睇完電視就溫英文啦=)

溫到7788就囉本中史書去房到背.

好得意嫁=)每次明知自己會訓著都會去=)

醒左之後就下午茶就溫IH.

到到夜晚家姐玩完先俾我=(

唉~今個禮拜考試啦=(要考好d呀=)

11:22

 

2009 年 6 月 4 日  星期四   晴天


2009-6-4 分類: 未分類

今日遲左番去呀/___\

沈日夜晚又剪番平陰=)

變番之前哥個我=)

係塔車個陣見到katies=)

同佢傾左好多計.happii

途中突然之間見到某某凸-/\-

番到去搵婆婆=)

之後番番課室好多人望住我=(

依.黑蚊蚊.alice話:咦?你剪番平陰呀?

我想講:好出奇咩?-___-'''

陪婆婆搵番我地之間既波=)

係途中又見到公.佢見到我囧哂-/\-''

搵到之後洗左個波.然之後就打一陣=)

上番去婆婆陪我去toilet=)

出番黎又係到hea.好鬼死悶呀-_-'

完左之後番番入課室=)

唉~好多人都用驚奇既表情望住我/__\

!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!

中文堂章魚咀冇番呀!!好耶^^

兩堂中文堂都唔洗睇佢嘖墨.xD

第一堂個'鐘'老師好嚴.正係可以溫書.

我發覺我地成班乖左xD全部都係到溫!

第二堂之前我去完toilet就同公傾計.

公又話佢好慘啦xD等我安慰下佢啦xD

傾完突然某sir入左黎.死.俾佢見到-3-

呢個呀sir好惡.但係英文超勁!把聲好沈.

完左之後就係PTH堂啦=)

派左考試卷-3-差-3-37.751/50

!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!

小息個陣婆婆張個排球俾我睇.

咦?佢用sai pen畫野喎@@

嗚-3-又俾d衰人見到我呢.

算!我雖然7.但係唔代表我要驚佢.

我會改變我既性格........

就係:小d講粗口.唔好小小野都嬲.

同人地相處得好d.唔好插咀.

小d打人.做一個乖既學生=)

如果係某d情況下.唔做唔得嫁xD

完左小息之後又番番去啦=)

!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!

ArT堂做完舊野要影相呀0o0'''

我應該係第3個?定第4個?唔知!-3-

呀sir分2次影既.......

佢影完一次之後入左落電腦.

佢叫我幫佢重新命名.改班號喎=)

整完我又去搵佢.佢個陣評緊分.

我話:呀sir.做完啦!啊!呢個我嫁!

佢話:-3-番番埋位啦!!!!

我話:番番去邊個位呀??

佢話:去番我個位到坐呀!!!

我心諗:咁正.又有得坐呀sir個位?@@

個陣d人想睇下影成點啦.呀sir又唔比.

唯有偷偷比均同公等等睇啦.

過陣一陣ben同thoms黎左睇.

比呀sir發現左.罰左佢地企.仲罵埋我.

佢影完第2部分之後就keen on la!

整完番番埋位.廢事俾佢罵-3-

打左鐘之後我即該沖上去擺野.

又鎖左門喎-3-算.叫人地幫我好了-3-

落去買野食.食完又即該去打波.

又見到之後好kai哥個男仔-3-

我好驚佢又罵我地囉-3-超凸-3-

打左一陣馬芷菇黎左打=)

之後因為範圍太細.所以出左去.

馬芷菇佢地又話唔打啦喎/___\

同黑蚊蚊同婆婆一齊打好開心=)

每次lunch打波都有歡笑聲=)

清場之後我去toilet.=(婆婆要我囉波.

但係我又唔知佢放左係coverplayground=(

所以最尾冇囉到-_____-'''

上到去我番番課室見到choi.mark&daniel=)

入到去又見到公=)佢塊面好滑@@'''''

之後choi佢地問我d問題.

*邊個幫你剪嫁?(媽咪)

*點解你要剪呢個髮型?(吓.m...唔知)

*你9月份係咪呢個髮型?(係@@'')

-/\-俾佢問完之後我想死-3-kai既-3-

之後我又人有三急.去番toilet.

出到黎見到choi佢地好kai.

手拖手等呀miss chan番黎.

之後唔知邊個關左對門.佢地尖叫.

完左lunch番番去位到啦=)

!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!

lunch之後我本來諗住溫ih.

但係廢事公又嬲啦.-3-冇溫到.

但係我之前有溫過小小.結果得7/10-3-

上完ih堂之後英文=)畫畫=)

陳送送又唔教書啦/______\

到到最尾science堂.派野俾我地做=)

energy我背左.全部識哂.好耶.

仲俾kc讚=):幾時變到咁叻嫁!

我話:有溫書呀ma-3-xD

完左science堂kc俾左粒朱古力我=)

好好食呀=)入口即溶=)

放學婆婆叫我囉個波俾佢-3-

但係我又冇囉....可能俾人囉左呀.

去到個到唔見左.搵極都搵唔到.

問下個toilet姨姨.佢話入女.男廁搵下.

去男廁原來咁恐怖-3-有怪莫怪-3-

始終都係搵唔到/___\''''''

最尾決定左去見關西=(好驚=(

佢又話冇人比過佢-____-'''死.

落到去問過好多呀sir都話唔見.

最尾馮sir話幫我地留意下喎-3-

去toilet之後見到issac射唔中xD

佢話我走左之後佢球球都入-3-

出左學校之後陪婆婆買野飲=)

佢叫左水蜜桃珍珠=)好sweet呀!

個隻味好sweet-3-but ok好飲=)

塔車番屋企撞到真正既呀哥=)

齊齊番屋企.冇比呀ma罵xD

做左一陣test papaer就開電腦=)

11:15

PS.30問.BY alice=)

---------------開始---------------

---------------自己---------------

1.大名-張鯨魚.

2.幾碎-13

3.性別-女

4.住邊-天水圍

5.學校名-YLMASS

6.讀咩班1A

---------------朋友---------------

7.最高-yuki

8.最矮-黑蚊蚊

9.最gag-肥龍

10.最老-個個都唔老

11.最後生-個個都後生

12.最膠-冇物b0r-3-

13.最好人-好多-\/-

14.可愛-好多-\/-

15.最惡-黑蚊蚊xD

16.最友善-好多-\/-

17.最智障-好似冇-3-

18.最神--唔知xD

19.最癲-個個都係xD

20.最其求-唔知-3-

---------------最愛---------------

21.歌星-好多.

22.食物-我咁為食.好多b0r.

23.卡通-keroro.xD

24.戲-好多

25.歌-好多呀!

---------------其他---------------

26.而家幾點-11:15

27.聽緊咩歌-冇.

28.食緊D咩冇.

29.飲緊D咩檸水.

30.點10個人-

*腳趾尾=)

*黑蚊蚊=)

*婆婆=)

*mark=)

*GC=)

*公公=)

*彈nei=)

*dick=)

*sears=)

*蔚蔚=)