太多冇打啦.一次過啦~!
2009-6-5(星期五)
今日留到去好彩趕得撤=)
但係蔚蔚話佢塔半先上去.
我就同腳趾尾上去先=)
番去又企係張凳到畫黑板=P
出去又同婆婆傾計=)
發覺我地真係有好多計傾=)
而且間唔中都會大聲咁笑xD
婆婆去左電腦室之後我就去toilet
去到差唔多男廁個位choi又話
'鯨魚~個頭靚左b0r.我就話:超!
佢係到奸笑- -我冇伶轉頭.
唔想見到佢個衰樣.衰到爆-/\-''
完左之後又番番去上堂=)
maths堂呀sir又派卷俾我地做.好正=)
than L堂留左係課室溫書=)
IH堂Lau西西又冇番.好耶=)''
又要溫書lu! @__@''
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
小息又係同婆婆一齊傾計=)
係呢段時間其實可以話好多野諗.
會諗下而+為朋友有咩煩惱.
其他我係冇ga.個d可以話唔係朋友.
但係我又好似真係勁煩惱個隻.
唔知點解而+好似有好多人憎咁.
覺得身邊既人越黎越黑人憎(黑蚊蚊.婆婆.腳趾尾唔係^^)
而某d人開始都唔同我講野.
我唔可以話我好傷心.反而仲開心.
咁樣我諗太概可以令我唔會依靠無為既朋友.
唔知點解.好想擁有一d真係緊張你既朋友=)
就好似黑蚊蚊咁.佢d脾氣其實唔係話好差定好好.
但係佢都講左原因俾我知.如果好難頂都好....
我都會忍.....因為佢係我既好朋友.
又好似腳趾尾咁啦=)佢係一個好cool既人.
周不時都唔會彩下我.但係我係唔會介意.
因為佢地始終都係我最好既朋友=)
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
兩堂miss ip堂.佢無啦啦冇黎到.
仲有排都未黎.但係突然之間關sir又黎左.
搞到全班勁suprise0o0'''
過左一陣佢又走左.我地keep on talking=)
之後佢突然之間又黎左.物事?-/\-'''
正番幾個字佢又黎左.我去toilet先=(
原來忍差唔多兩堂係咁辛苦.=(
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
lunch同婆婆買野食去雨毛球場食=)
之後choi借左我地個波黎玩.
呀tom張佢個波拋到好高.卡住了0o0
用我地個波拋極都拋唔落黎=(
之後好波.海獅等等黎左試下.
我地食完之後就同好波佢地搓波.
死- -洋蔥頭又黎左同我地打.又打到人.
佢呀!成日打到人都做縮頭烏龜.
搞到我俾人罵呀T___T無陰公-3-
打下打下又出左去打=)好happii
之後個波打左去issac到.=(
好彩佢無踢=)仲好斯文咁拋左俾我=)
lunch完左之後又上番去=)
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
CH堂我keep on溫書=)
之後呀sir好長時間都冇黎.
唔知幾時我同yiting.alice.黑蚊蚊玩引人笑.
之後我笑到嘖口水xD但係笑死我xD
賢.彥仔佢地真係好正=)笑到我地Kai哂- -
放學我溫中史史xD好乖=)
之後kc又黎左同佢地打xD
佢走左我岩岩就溫完習啦=)
同婆婆.黑蚊蚊佢地打B0r.
抬頭望上去見到ck=)
佢問我:番屋企溫書未呀?
我話溫完.佢話:哦.咁就乖啦=)xD
打完之後走個陣見到d野0o0
issac佢地俾吧斯光年停留左.慘- -
出到去佢地去左買野飲.....
過馬路又見到以前商社既社長=)
同佢say hi啦.點知吧斯光年又同我say hi- -''
之後婆婆佢地罵我話如果俾佢知道佢地飲野咁點算- -
之後issac佢地又望住我地?咩事-/\-''?
塔輕鐵番到屋企就溫書.訓覺訓到好夜- -算- -唔玩.
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
2009-6-7(星期六)
今日要去學校補習.KC哥個.
朝早洗頭.未乾就出左門口- -
我約左公係輕鐵站等.
點知去到又唔見佢.
問左cto打佢手提- -又唔開.
唯有照去個到等啦- -最尾搞到遲到- -
番到去先知原來佢一早就番左黎.
佢話等唔到我.自己走先喎\__/衰!
番番去自己個位依又話去yuki個位到坐.
去到丁丁話要擺佢書包.要我坐佢個位.
之後冰姐又話要我同meiling佢地調位.
喂!過唔過分d呀?要我調黎調去.想點呀?
丁丁!究竟你個書包緊要d定係我呀?
補完kc個個又要補miss ip哥個.
不過差唔多半班友仔走哂- -陰公.
不過miss ip用中文教的確係好左好多.
簡直係'擭'益良多=)(唔知係咪咁)
補完佢個個之後某想同我一齊塔車.
同佢係輕鐵傾左好多野=)happii
佢話佢憎某.勁姣喎(唔方便透露)
其實呢個人我都係好憎既=(
話人地姣.自己咪仲姣過人地.
呢d係咪叫做:話人唔識話自己?
算.唔多講.總知呢個人真係好過分.
自己姣又唔認.要話人地=(
{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}{}
2009-6-7(星期日)
今日起身睇電視=)
近排成日食包=(
根據資料顯示.每星期唔可以食過3個0o0
睇完電視就溫英文啦=)
溫到7788就囉本中史書去房到背.
好得意嫁=)每次明知自己會訓著都會去=)
醒左之後就下午茶就溫IH.
到到夜晚家姐玩完先俾我=(
唉~今個禮拜考試啦=(要考好d呀=)
11:22
|