| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
| 2009-7-9 |
分類: 未分類 |
今日係囉成績表既日子=)
而我..唉~唔去啦-___-''
去到咪等kc同ma咪係到討論我有咩衰--
其實諗真d..我好似越黎越覺得人地煩.
而且有好似有時發下脾氣俾老師見到.
唉~總知kc對我印象好差啦-3-
媽咪同呀哥去左囉成績表..
而我同家姐係屋企冇野食.超肚餓-3-
肚餓到bi眼淚-3-陰公-____-'''
到到3點幾佢地先捨得番黎=(
而我知道我全級幾多之後-3-
講左一句:好差!-3-過100tim-3-;;
不過算係中等啦..唔係話超差--''
而操行上年b+.今年都有個b.
我同自己講下.form2一定要乖!
我會改哂我d不良既習慣-____-;;
睇完電視之後我地出去買野.
呀哥買左部新手機=)
呀ma又買左部字典機\__/'''
omg!今日洗左好多錢啦陰公T_T
ma咪留d黎番大陸買野仲好!_!
出到去又熱死人!!!!凸- -凸~~~
呀哥番屋企玩電腦.
而我同呀ma去接表弟妹啦=)
去到佢地屋企同佢地玩.
係行既途中我ma咪扮狗叫-3-'
之後佢地開心到尖叫-o-'''
佢地把聲係特別好嫁!_!
點講好呢..成個地方都有嘈音!
講得唔好d啦..嘈死''格''離街- -
去到佢地屋企我就同佢地玩=)
之後ma咪幫佢地沖涼涼=(o
沖完就即該走人=(好驚tim--
番到屋企又要出去=(
幫呀哥買卡.約家姐食m記.
但係好耐家姐都冇黎-3-
咁我索性自己買左走人算.
番到屋企家姐先到頌富-3-
痴線嫁?- -等左你成粒鐘- -'
不過我諗佢係忙d姐= =''
好開心.今日有好多節目.
聽ma咪講呢.............''
後日就番去深'振'到玩=)
之後就去公公婆婆個到=)
哇!期待左勁耐既時刻終於黎啦^^
我諗係深'振'會打日誌掛-3-
唔係既話咪係公公婆婆到....
cOmMeNt,plz~~
11:59
|
2009 年 7 月 7 日 星期二  |
| 2009-7-7 |
分類: 未分類 |
今日又係一個好悶既日子=)
不過開心既係.....
我終於溫完2a數學書=)
不過唔熟-3-唔知會否忘記!?
溫完自己又係到訓覺-3-
大約4點幾就睇電視=)
見到曾蔭權俾哥個人罵.
我覺得佢好慘T____T''
希望佢keep on做啦=]
唉~又冇節目睇..陰公-3-
之後去睇呀哥玩NDS牧場.
馬馬要用'米'先可以跑快d-3-
我狂咁係到叫-3-跑得好快xD
呀哥玩完就到我啦=)
cOmMeNt,plz~:)
09:25 |
« | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | ... | 236 | »
|