白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
零=)
alex:)
琪=]
fiona=)
circle=)
cto=)
harry=)
好人難做/俊師兄 (wilsonlee007)
can=)
yan=)
emily=)
澄=)
nina=]
oilve=)
十蚊飯 (WingWingForever)
shirley=)
尾=)
康=]
simon=)
彤=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 11
累積人氣: 58472
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 27 日  星期六   晴天


2009-6-25&26&27 分類: 未分類

呢幾日電腦出左事.冇上.

講番哂所有野啦~

2009-6-25

禮拜4個日唔洗番學.

朝早起身都冇物野做.

到到媽咪開左電腦之後.

佢整完就到我玩啦=P

只不過上唔到線咁解姐.

呀哥down左GBA既牧場物語女仔版.

haha...ok好玩嫁=P

玩game玩到我發哂狂-3-

{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}

2009-6-26

沈日要番去學校對卷.

仲要係對哂6科咁濟-3-

心情自然會有d緊張-/\-''

開頭係2堂英文同一堂ch.

陳送送先派左ch科啦.

oh no....得個77/90分乍-3-

不過依依佢地話我勁.

媽咪要我囉80幾呀.

實俾佢罵死都似啦/___\

than英文啦.好差-3-

份閱讀卷合格多14分-3-

小息又自己一個啦.真好=)

完左就係中文堂啦=)

中文.-/\-'仲差-3-合格多3.5?

lunch終於同鄭穎琪出去食啦=)

食完番去又有e班人入侵-3-'''

係黑板寫到明仲唔走-/\-''''?

不過佢地係到都幾開心既=)

完左之後就係ih,maths&is.

IH都係岩岩合格=(

maths...比之前好左dd=)

不過mc就相差太遠啦-3-

IS好彩合格-3-後面完全唔識-3-

我覺得依依同alice好勁0o0'''

除左中史之外.00. ....

其他科係高我好多好多呀-3-''

放學冇同人講過野=)haha

番到屋企媽咪罵我啦-3-咁既成績..

不過合格佢會買部手機俾我=)

但係我話都係算啦=)

用番之前佢買俾我個部panasonic啦=)

冇影相...不過冇所謂...我又唔係太鐘意.

{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}{|}

2009-6-27

m..今日都係冇物野做=)

呀哥又down左NDS既模擬器?

勁正=)呀哥好耶=/\=''''

不過洗左機啦=P

冇得玩之前哥個牧場物語女仔版-3-

我諗都有得down番既=P

不過變左NDS版既=)

CoMmEnT,plz=)

2009 年 6 月 24 日  星期三   晴天


2009-6-24 分類: 未分類

今日11:30要考英文聆聽.

我訓到好夜-3-急急咁出門口.

好彩係塔半前趕到.=)

上到去見到saers baby=)

than入去禮堂個陣見到emily honey=)

英文聆聽易到出汁=)

我諗我都有3%係亂填xD

個3%係係後面既.=)

前面個d唔洗講啦.真係易-3-

[=][=][=][=][=][=][=][=][=][=]考試後[=][=][=][=][=][=][=][=][=][=][=]

考試之後老師叫我地唔好走住.

oo0派通告呀.....仲要填e-mail.ma煩到死-3-

聽日唔洗番學.星期五派哂所有卷T_T'''

omg!唔知全部會唔會合格呢?

魚咪我既手機dream就泡湯了xD

放左之後係樓梯口撞到emily honey=)

同佢一齊行路傾計.happii=)

塔車同殷嘉lam同冰姐傾計=)

番到屋企食完野就訓覺.

我醒左個陣呀哥沖左埋黎話...

down到牧場物語呀~~~~好耶=)

同之前一樣.好多野玩=)

ps:我目的係要令自己更加安靜=)

不要過份玩耍.嘈雜!=)

這樣才是屬於6年級真正的我=)

cOmMeNt,plz=)

08:05