今日11:30要考英文聆聽.
我訓到好夜-3-急急咁出門口.
好彩係塔半前趕到.=)
上到去見到saers baby=)
than入去禮堂個陣見到emily honey=)
英文聆聽易到出汁=)
我諗我都有3%係亂填xD
個3%係係後面既.=)
前面個d唔洗講啦.真係易-3-
[=][=][=][=][=][=][=][=][=][=]考試後[=][=][=][=][=][=][=][=][=][=][=]
考試之後老師叫我地唔好走住.
oo0派通告呀.....仲要填e-mail.ma煩到死-3-
聽日唔洗番學.星期五派哂所有卷T_T'''
omg!唔知全部會唔會合格呢?
魚咪我既手機dream就泡湯了xD
放左之後係樓梯口撞到emily honey=)
同佢一齊行路傾計.happii=)
塔車同殷嘉lam同冰姐傾計=)
番到屋企食完野就訓覺.
我醒左個陣呀哥沖左埋黎話...
down到牧場物語呀~~~~好耶=)
同之前一樣.好多野玩=)
ps:我目的係要令自己更加安靜=)
不要過份玩耍.嘈雜!=)
這樣才是屬於6年級真正的我=)
cOmMeNt,plz=)
08:05 |