白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
錦=)
sin:)
Janice =] (Janice1006)
TinG=]
瑩瑩=]
STEVEN=)
heidee=)
琪=]
寶寶=)
penny:)
wai=]
妍=]
man=]
NAM=)
熊=)
alice=)
mark=)
lemontea=]
hiutung=]
chelsea=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 90
累積人氣: 58261
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 21 日  星期日   晴天


2009-6-20&21 分類: 未分類

2009-6-20

沈日訓到好夜先起身..

係到狂溫中史;<

好難...100幾頁...

媽咪要我囉高分=(

好大壓力timT_T

係我溫個陣諗左好多野.

諗緊我呢個暑假番大陸=)

可以見到公公.婆婆.

仲有表妹.表哥.表姐.表弟=)

唉~過左咁耐/____\

終於可以番去啦;>

我中史一定要高分=)

要高過同我比賽既某人!=)

我同佢比賽.唔輸得!

輸左就會受苦嫁啦=)Xd

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

2009-6-21

今日起身睇tv..

呀哥煮noodles俾我=)

食完同睇完去溫中史

呀ma問我中史d野啦~

但係都聽唔明佢up物..

算啦!唔理啦.總知要高分!

呀哥話我一定唔得/___\

好驚tim.加油呀大家都要!

()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()

ps:我而+同你講句:對唔住!

你要同人講我咩都好...

我唔會理.順其自然啦~

只不過我想講你地憎我雖然開心.

但係我都係唔會傷心.

沈日你地兩個咁樣話我.

你估我會唔開心.我覺得而係唔公平.

一個對兩個呀!點同你地斗!?

我淆呀- 一定唔夠你地斗.

你地講個d野好串呀.我好驚.

所以唔夠你地斗.不如淆低.

點呀?我係淆低獸呀-3-

算啦~唔理啦!!係咁=i

1:36

2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


2009-6-17&18&19 分類: 未分類

2009-6-17

今日要考maths.

唔記得左bring計數機.

番到屋企又俾呀哥囉走左.

好彩仲未遲到=(

番到學校佢擺左係我台面.

maths唔算係難既=)

不過唔知錯幾多呢.xD

我覺得mc仲難-3-

but我都尚係可以既=)

放左學我同腳趾尾溫書.

之後番到企再溫=0=

溫到成2:00pm先訓

=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=

朝早起身再溫science.

science後面個part幾難.

我好驚真係唔合格-3-

but我諗都合格多小小既--

唉~到頭來得個吉=(

考完science去1a class room到.

kc話左今日要補習=)

但係kc曾子殺豬=(不信守'成'''樂'')

原來kc只係話唔識問佢.

我同yuki佢地溫書溫到12:00到.

之後我自己一個人去左食野.

and than番到黎見到miss ip.

佢幫我打電話俾kc...nice^^

kc黎左我問佢science既問題.

than佢教我點溫ih既第五課=)nice.

番到屋企keep on溫!=)

又溫IH溫到差唔多3:00PM-3-

咁大個女都未試過咁夜訓-3-

=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=

朝早醒左又係到溫-3-

考ihihihihihihih/____\~

好彩唔係好難.總算冇白費!

但係我諗唔高分嫁啦~

放左學要考口試=)

本來我係冇prepare嫁.

之後好彩有2分鐘俾我地=)

個老師又係之前個個老師=)

完左之後落番去搵腳趾尾.

原本今日要即該番屋企既.

之後腳趾尾又想我陪佢溫中史.

我打電話俾呀ma.好彩得!=)

溫完之後番到屋企訓覺=)

ps:我唔想再同你地嘈啦~

你憎我咪唔好同我再做fd囉.

總知我唔想再理啦~~~