2009-6-17
今日要考maths.
唔記得左bring計數機.
番到屋企又俾呀哥囉走左.
好彩仲未遲到=(
番到學校佢擺左係我台面.
maths唔算係難既=)
不過唔知錯幾多呢.xD
我覺得mc仲難-3-
but我都尚係可以既=)
放左學我同腳趾尾溫書.
之後番到企再溫=0=
溫到成2:00pm先訓
=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=
朝早起身再溫science.
science後面個part幾難.
我好驚真係唔合格-3-
but我諗都合格多小小既--
唉~到頭來得個吉=(
考完science去1a class room到.
kc話左今日要補習=)
但係kc曾子殺豬=(不信守'成'''樂'')
原來kc只係話唔識問佢.
我同yuki佢地溫書溫到12:00到.
之後我自己一個人去左食野.
and than番到黎見到miss ip.
佢幫我打電話俾kc...nice^^
kc黎左我問佢science既問題.
than佢教我點溫ih既第五課=)nice.
番到屋企keep on溫!=)
又溫IH溫到差唔多3:00PM-3-
咁大個女都未試過咁夜訓-3-
=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=/\=
朝早醒左又係到溫-3-
考ihihihihihihih/____\~
好彩唔係好難.總算冇白費!
但係我諗唔高分嫁啦~
放左學要考口試=)
本來我係冇prepare嫁.
之後好彩有2分鐘俾我地=)
個老師又係之前個個老師=)
完左之後落番去搵腳趾尾.
原本今日要即該番屋企既.
之後腳趾尾又想我陪佢溫中史.
我打電話俾呀ma.好彩得!=)
溫完之後番到屋企訓覺=)
ps:我唔想再同你地嘈啦~
你憎我咪唔好同我再做fd囉.
總知我唔想再理啦~~~
|