2009-6-13
沈日8點幾番到去人都冇隻(要補習)
到到9點我落去問個呀叔啦~-3-
之後佢狂fing頭.話冇補習喎-/\-
我咪去自修室個到自己溫囉-[]-''
之後見到丁丁同埋冰姐佢地啦~
先知道原來真係有補習既@_@'
我都懷疑緊我係咪真係記錯.
但係個日沈日我問kc係有嫁0o0''
之後好彩冰姐有kc電話姐-*-
kc話佢記錯左係9點半喎- -唉~
好彩都有人黎呀.好似有10個=)
震蛋話上面有冇排球喎-0-
有既話一早就俾人dum左啦~
kc幫我地補左英文先啦=)
之後就係數學.好多唔識- -
€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]
補完之後就同佢地行去輕鐵站.
yuki佢同colbie食lunch~
我就同冰姐係輕鐵站到傾計=)
其實同冰姐係輕鐵到傾計唔錯嫁=)
我覺得好多野都可以輕鬆哂=)
番到屋企之後食完野又訓覺<大懶蟲-3-
醒左之後溫下maths咁啦=)
€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]
2009-6-14
今日起身睇完電視就溫maths=)
又好似唔係幾難咁喎@__@'''
媽咪話家姐5點到就幫我補maths=)
我溫到大概4點幾就出房食野=)<饑餓鬼-3-
到到5點我同家姐講都係6點啦~
我梗係要有d時間睇電視=)xD
到到6點之後家姐又叫我溫住先.係咪玩野先?-3-
6點幾家姐開始教我啦=)
佢係續課續課咁教我=)HEHE=)
佢教完我之後我諗我都有明好多既xD
岩岩有隻勁大既唔知物東東飛左入黎-3-
都知我怕d咁既野嫁啦<飛蟑螂?
唉~/___\諗起都好撚驚呀=_='''
€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]
ps::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
我搞唔清楚我地之後會點樣.
但係我想講我唔想有多個敵人.
我知你而+可能真係好嬲好嬲我.
但係我真係有冇可能再同你講sorry先?
你又話sorry唔係大哂-_____-''
咁你又要我再當面講多一次sorry?
ok..fine=)你想我講我係可以講的=)
but you need to tell grandmother=)
and than tell me you need i tell with you..
i am sorry!!!!!=(
11:00 |