白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
Yan♥ (ice520yan)
wing=)
細佬=]
lemontea=]
彩=)
gloria=)
nina=]
fiona=)
yan喬=)
sherry=)
霖=)
ypm=)
蔡秉=]
nicky=)
彈nei=)
harry=)
olwinRylo=)
carol
colbie=)
inverson:)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 88
累積人氣: 58259
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


2009-6-15&16 分類: 未分類

2009-6-15

沈日早過腳趾尾番去=)

個日要中文寫作=)

朝早番到去冇溫到0o0;;

出左去hea到唔記得時間.

呀sir黎左我仲係到發呆-3-

中文作文有2部份.都好易=)

考完之後就即該番屋企啦.

原來腳趾尾係自修室等我-3-

我咪話我要即該番屋企囉=(

番到屋企溫英文啦~=)

qpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqp

今日又早過腳趾尾番囉=)

考英文呀~~~~~~~~~~~~~~~!

雖然都ok既..但係唔知會唔會錯好多-\/-

溫到差唔多個陣就上去啦=)

上到去choi又叫我.話:加油?

我咪隨便咁話:得啦~

擺完書包出去溫書啦~=)

死人星又係到煩-,-

溫完一本又囉第二本溫啦.

英文考試其他唔係好難姐-,-

但係可能我差啦.每部分扣分啦.

考試出去等腳趾尾=)

之後佢黎左我地落去自修室.

出左去買野食.但係好早-,-

人地溫書.我地食野xD

係途中見到choi佢地-3-

好似係到跟住我地咁.一樣既-3-

食完野就同腳趾尾對卷先=)

我計到我有70幾呀-3-有冇可能呀?

係我地溫個陣後面真係好嘈-3-

溫完一陣我地又傾下計啦~~~

佢話我隻眼啡過佢喎.真係咁7?

溫完我又拾野訓覺.腳趾尾差唔多溫完.

我地兩個都溫完就各散東西啦~

番到屋企又要溫數學啦!!!!

最敞個科呀!!!!!!要加油呀~~~~~~~~~

qpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqpqp

ps:

我而+就講哂d心低話俾你知!

就算我有講sorry,你又原諒左我都好.

你包保我地下次一定唔會反面?

今次我知係我唔岩.但係你咁講過唔過分d?

我1日唔知俾你罵左幾多次呀??

雖然話有原因姐.但係大佬!容忍有個限度ga.

你罵人係唔諗後果.你咁樣我既心情會點?

仲有.我冇痴住你班fd呀!!!!!!!!

你以為你同我罵交.佢地就會同我玩?

ok.fine!我唔再同佢地講野囉!

我唔想再浪費時間係你身上.

可能我之前當你係fd.先忍你.

就算你罵我咩都好.我都會忍.

但係而+我真係唔知你想點囉!

我本來真係諗住同你講sorry.

但係你就係到話我扮野.搶你fd.

1.扮野?.咁我扮黎有咩用?

2.我洗物痴住你班fd?都同你罵交啦!

如果仲係覺得既話.我冇野講.

係咁多.你鐘意同唔鐘意都好.隨你=(

12:24

2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


2009-6-14 分類: 未分類

2009-6-13

沈日8點幾番到去人都冇隻(要補習)

到到9點我落去問個呀叔啦~-3-

之後佢狂fing頭.話冇補習喎-/\-

我咪去自修室個到自己溫囉-[]-''

之後見到丁丁同埋冰姐佢地啦~

先知道原來真係有補習既@_@'

我都懷疑緊我係咪真係記錯.

但係個日沈日我問kc係有嫁0o0''

之後好彩冰姐有kc電話姐-*-

kc話佢記錯左係9點半喎- -唉~

好彩都有人黎呀.好似有10個=)

震蛋話上面有冇排球喎-0-

有既話一早就俾人dum左啦~

kc幫我地補左英文先啦=)

之後就係數學.好多唔識- -

€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]

補完之後就同佢地行去輕鐵站.

yuki佢同colbie食lunch~

我就同冰姐係輕鐵站到傾計=)

其實同冰姐係輕鐵到傾計唔錯嫁=)

我覺得好多野都可以輕鬆哂=)

番到屋企之後食完野又訓覺<大懶蟲-3-

醒左之後溫下maths咁啦=)

€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]

2009-6-14

今日起身睇完電視就溫maths=)

又好似唔係幾難咁喎@__@'''

媽咪話家姐5點到就幫我補maths=)

我溫到大概4點幾就出房食野=)<饑餓鬼-3-

到到5點我同家姐講都係6點啦~

我梗係要有d時間睇電視=)xD

到到6點之後家姐又叫我溫住先.係咪玩野先?-3-

6點幾家姐開始教我啦=)

佢係續課續課咁教我=)HEHE=)

佢教完我之後我諗我都有明好多既xD

岩岩有隻勁大既唔知物東東飛左入黎-3-

都知我怕d咁既野嫁啦<飛蟑螂?

唉~/___\諗起都好撚驚呀=_='''

€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]€]

ps::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

我搞唔清楚我地之後會點樣.

但係我想講我唔想有多個敵人.

我知你而+可能真係好嬲好嬲我.

但係我真係有冇可能再同你講sorry先?

你又話sorry唔係大哂-_____-''

咁你又要我再當面講多一次sorry?

ok..fine=)你想我講我係可以講的=)

but you need to tell grandmother=)

and than tell me you need i tell with you..

i am sorry!!!!!=(

 

11:00