而+我諗應該係18號既..
咁就打番沈日d野啦;>
沈日又係好似平時咁..無聊到極..-3-
唔係訓覺就係溫書..冇樂趣-,-
其實都唔知我而+溫書有咩用?
物d學業成績真係會好?唔知-_-
唉~唔知form2會唔會有好成績?
唔知..希望會有啦:>
而+post前日我玩拍低既野啦..kai-,-
有2樣....第1樣係dup礦=)
可以話係冇收穫....唉~/__\
我dup呀dup!
..... 到頭來得個吉../__\
第2樣係我釣魚既情景..可以話有水就可以釣到...
呢到釣魚又得!=)
呢到釣魚又得!=)
得左..-3-好彩~~~_~好啦..講既係咁多..下次再post!
cOMmEnT,plz
12:59
|