白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
小丸子=]
譚永=]
tobe=)
yasa=]
澄=)
琪=]
敏儀 (MANDYManyee)
穎子=)
namnam=]
yu=)
咩=)
colbie=)
nina=]
chelsea=)
Nickol=)
fiona=)
澄=)
龜頭=)
man=]
carol
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 103
累積人氣: 58274
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 15 日  星期三   酷熱


2009-7-15 疲倦 分類: 未分類

今日起身睇'大唐'...

之後食完野試下整豆腐花.

(1)倒D豆腐花粉入去個碗到.

(2)倒180ML水入去.

(3)用湯匙順時針'搞半'(只可1次)

(4)等待8分鐘豆腐花便可以吃.

嘻嘻..我媽咪係深圳商場到買ga

番到黎都食左好幾碗xD

食完就睇下邊d書要刷...

omg-___-''好多呀有冇搞錯.

真係唔知點解我咁傻既=P

雖然話平就平..但係冇幫我刷..

而且D書唔係咁新T___T

唉~等我黎整番靚啦*0\/0*

刷完溫多陣書就玩電腦啦.

而+牧場物語係冬天..好煩..

不過我都要堅持住..

我係牧場迷黎嫁ma=P

俾你睇下我honey啦=)

而+green心乍.加油努力!

送左禮物俾佢=P

'我一個人咁夜出去會唔會有危險?'=P

我好強@@!!

係咁多..CoMmEnT,plz~=)

07:29

2009-7-9至14 分類: 未分類

我終於番黎啦=)

去深圳正係去左4日.

打番d野先=)

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-9

哩日2點幾去左買書..

omg..俾人呃左tim

番到去先知道原來ok舊.

不過都有幾本新新地既.

而佢4百幾蚊正係好貴.

又話幫我刷哂.呃人既.

賣完書沖完涼就出發去深圳.

要塔巴士.火車去羅湖.

之後舅父佢地車我地去..

哇..差唔多成1點鐘.熱死.

個到係管桌球&兵兵球&飲料.

去到個到有dd鑑介-3-

個到有好多人.仲有3個工人tim

佢地唔係'飛'庸.係年青男.女.

2個女仔係到屈住我...驚驚地..

個到仲有同我同年同月同日生既細佬.

因為我就黎讀中2.佢未...

而我又高過佢dd咁啦=)

又有個細路叫做'蕃薯'奇怪-3-'''

佢成日踢我...打我..玩我=(

個到去商場到行下....

好平....30幾好大袋野=)

番到去又打兵兵波.桌球..好玩=)

夜晚1點幾先至訓=(

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-10

今日又係咁樣過啦....

朝早起身刷牙食野...

之後就睇電視.打兵兵.桌球....

下晝同蕃薯.細佬.表姐.媽咪.家姐去商場行街.

去到個到媽咪叫我去點'物'

點完d物仲太粒T____T

而且俾佢整到我有小小痛咁啦.

整完又去買野..又番番去食野...

夜晚2點幾先至訓=(

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-11

今日又好似平時咁...

雖然我打得好小咁...

但係我其實日日都有好多野玩.

今日又同佢地出去食野...

但係個個大排當d野都好spicy-3-

搞到我生多dd豆豆T__T

細佬叫左個個烤'九'菜...好熱氣.

之後二姨就好嬲..話佢傻....

我細佬眼濕濕-____-''OMG..好慘.

其實都幾好味呀..spicy左d姐...

我食左一半因為太spicy俾左蕃薯.

佢唔洗1分鐘就已經食哂1加半串.

1串仲要有10條菜tim-_____-''

食完番番去又係到hea=)

細佬同蕃薯成日爭手機玩=(

唔係我部手機.係家姐個部....

omg..9:30有harry potter....

個到又冇明珠台喎-______-''

夜晚1點幾就訓覺lu///

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-12

今日11點幾先起身.....

食完飯又hea左一陣...

之後同佢地出去食野...

行左一陣見到有人賣薄餅..

2蚊一舊....勁低....0o0';;;

行多一陣又見到間m記..

間m記同香港唔同嫁.....

啦...名唔同啦...仲有..野食差唔多.

不過驚奇既野就發生左啦...

我家姐同媽咪叫左一隻'烤全雞'

(其實m記有哩d野唔係好驚奇姐)'

我同其他人就叫左個8蚊包.

落足料....都ok好味喎@@''

之後又去商場買野........

好平.......30蚊又一大袋..

番到去已經6點幾啦.....

媽咪話8:30表哥黎喎...

8點20幾分我去沖涼.

沖沖下蕃薯黎左吹我.

(我係佢既姨姨^___^)

等佢沖完之後我就去吹頭.

到到表哥黎左之後就出去食野.

去左一間野食粥.yummy^^

但係個到有好多蚊...

而且突然之間又有隻狗走埋黎....

番到去又去左天台傾計...

2點幾就訓覺啦=)

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-13

今日媽咪話下晝番hk/

朝早起身食表姐煮既野.

(佢煮d野的確好好味既)

之後去沖左杯野飲...

飲完同表姐.家姐.蕃薯出去.

買左d野食家姐同蕃薯番番去.

我就同表姐去買菜...

我伶哩樣又哥樣..好大力@@

之後表姐買左杯1蚊既珍珠奶俾我.

好平....我choose朱古力味..

d珍珠好食.但奶茶淡左d.

番到去就去打桌球....

蕃薯好奸mao...我輸左tim-3-

自己打個陣有個工人黎同我講野.

又見到多一個新工人...

咪前前後後有4個工人!?0o0''

下晝就走人啦=(唔捨得-/\-'''

番到屋企呀哥仲玩緊電腦..

而我就好眼訓啦=(

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*

2009-7-14

今日我12點幾起身睇電視..

之後眼訓又訓番覺.....

起身先知道原來我發緊燒.

食完野就去睇下書.

之後睇家姐玩電腦...

再出去睇電視......悶悶地..

家姐玩完就到我....

而+已經好夜..聽日再打.

cOmMeNt,plz~

01:40