我終於番黎啦=)
去深圳正係去左4日.
打番d野先=)
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-9
哩日2點幾去左買書..
omg..俾人呃左tim
番到去先知道原來ok舊.
不過都有幾本新新地既.
而佢4百幾蚊正係好貴.
又話幫我刷哂.呃人既.
賣完書沖完涼就出發去深圳.
要塔巴士.火車去羅湖.
之後舅父佢地車我地去..
哇..差唔多成1點鐘.熱死.
個到係管桌球&兵兵球&飲料.
去到個到有dd鑑介-3-
個到有好多人.仲有3個工人tim
佢地唔係'飛'庸.係年青男.女.
2個女仔係到屈住我...驚驚地..
個到仲有同我同年同月同日生既細佬.
因為我就黎讀中2.佢未...
而我又高過佢dd咁啦=)
又有個細路叫做'蕃薯'奇怪-3-'''
佢成日踢我...打我..玩我=(
個到去商場到行下....
好平....30幾好大袋野=)
番到去又打兵兵波.桌球..好玩=)
夜晚1點幾先至訓=(
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-10
今日又係咁樣過啦....
朝早起身刷牙食野...
之後就睇電視.打兵兵.桌球....
下晝同蕃薯.細佬.表姐.媽咪.家姐去商場行街.
去到個到媽咪叫我去點'物'
點完d物仲太粒T____T
而且俾佢整到我有小小痛咁啦.
整完又去買野..又番番去食野...
夜晚2點幾先至訓=(
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-11
今日又好似平時咁...
雖然我打得好小咁...
但係我其實日日都有好多野玩.
今日又同佢地出去食野...
但係個個大排當d野都好spicy-3-
搞到我生多dd豆豆T__T
細佬叫左個個烤'九'菜...好熱氣.
之後二姨就好嬲..話佢傻....
我細佬眼濕濕-____-''OMG..好慘.
其實都幾好味呀..spicy左d姐...
我食左一半因為太spicy俾左蕃薯.
佢唔洗1分鐘就已經食哂1加半串.
1串仲要有10條菜tim-_____-''
食完番番去又係到hea=)
細佬同蕃薯成日爭手機玩=(
唔係我部手機.係家姐個部....
omg..9:30有harry potter....
個到又冇明珠台喎-______-''
夜晚1點幾就訓覺lu///
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-12
今日11點幾先起身.....
食完飯又hea左一陣...
之後同佢地出去食野...
行左一陣見到有人賣薄餅..
2蚊一舊....勁低....0o0';;;
行多一陣又見到間m記..
間m記同香港唔同嫁.....
啦...名唔同啦...仲有..野食差唔多.
不過驚奇既野就發生左啦...
我家姐同媽咪叫左一隻'烤全雞'
(其實m記有哩d野唔係好驚奇姐)'
我同其他人就叫左個8蚊包.
落足料....都ok好味喎@@''
之後又去商場買野........
好平.......30蚊又一大袋..
番到去已經6點幾啦.....
媽咪話8:30表哥黎喎...
8點20幾分我去沖涼.
沖沖下蕃薯黎左吹我.
(我係佢既姨姨^___^)
等佢沖完之後我就去吹頭.
到到表哥黎左之後就出去食野.
去左一間野食粥.yummy^^
但係個到有好多蚊...
而且突然之間又有隻狗走埋黎....
番到去又去左天台傾計...
2點幾就訓覺啦=)
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-13
今日媽咪話下晝番hk/
朝早起身食表姐煮既野.
(佢煮d野的確好好味既)
之後去沖左杯野飲...
飲完同表姐.家姐.蕃薯出去.
買左d野食家姐同蕃薯番番去.
我就同表姐去買菜...
我伶哩樣又哥樣..好大力@@
之後表姐買左杯1蚊既珍珠奶俾我.
好平....我choose朱古力味..
d珍珠好食.但奶茶淡左d.
番到去就去打桌球....
蕃薯好奸mao...我輸左tim-3-
自己打個陣有個工人黎同我講野.
又見到多一個新工人...
咪前前後後有4個工人!?0o0''
下晝就走人啦=(唔捨得-/\-'''
番到屋企呀哥仲玩緊電腦..
而我就好眼訓啦=(
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
2009-7-14
今日我12點幾起身睇電視..
之後眼訓又訓番覺.....
起身先知道原來我發緊燒.
食完野就去睇下書.
之後睇家姐玩電腦...
再出去睇電視......悶悶地..
家姐玩完就到我....
而+已經好夜..聽日再打.
cOmMeNt,plz~
01:40 |