今日起身呀哥就係到玩電腦..
睇左一陣佢要番學校...
咁就係我玩既最好時機啦=P..
琴日有d唔想玩牧場物語..
想玩另多一個好玩既..
好想玩ps2既牧場
睇落NDS又唔係幾好玩..
唉~真係幾悶下-____-;;;
近排呀哥係電話down左d game..
哈哈..竟然有得玩牧場物語..
不過唔係好似GBA同其他一樣.
有d kai..又好難控制-___-;;
呀........又有好多sports嫁..
黎下個網呀..記住要choose手機類型..
http://www.mpbus.com/Games/download-0-1.htm
sorry..沈日冇玩GBA...
cOmMeNt,plz~=)
11:38 |