今日遲左起身..懶-0-
and than即刻睇tv.0.
我就問呀ma:做咩唔叫醒我呀!
佢話:我都係岩岩起身乍!
睇完電視就溫中史...
好耶..中史溫完第四課啦=P
仲差3課乍!加油!
溫完書等呀ba走左就玩電腦..
講番起琴晚真係嬲嬲地...
細表哥係QQ係咁要我電話..
個陣已經想俾番呀ma啦..
俾左佢之後佢又唔識打黎HK.
之後個電話無啦啦響喎..
之後我就接左..真係佢-0-;;
俾呀ma罵死左我-____-''
話我浪費左佢d電話費..
仲話唔俾佢咪仲好-___-''
唉~琴晚俾番呀ma啦...
都唔知有左部電話有咩用..
人地打黎都唔比...
佢打黎又做物怪我-0-我又唔知''
post番琴晚d相先=)
呢條友green心..=)

生左小羊羊啦=P前面有隻小精靈..

我喝完野要去做野..隻狗就咁comfortable係到訓-0-

佢終於紅色心啦=P
目前有3個人已經係紅心啦..
而下個目標係里克..
夏天先見到凱..而+係冬天..有排-0-
夏天先有得買大床...-_-;;
係咁多..cOmMeNt,plz~=)
05:46 |