| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 27 日 星期一  |
2009-7-27  |
分類: 未分類 |
今日起身睇tv..
之後食完野家姐問我借唔借書.
我地去左嘉湖銀座到借書..
之後出左去7-買野飲..
出到黎有個呀叔問我地借$5.8.
之後見佢一身打扮又臭又污漕.
我家姐咪借左6蚊俾佢囉..
之後我地再番去圖書館途中.
見到佢係電梯前面手上囉住唔知d物.
原來佢唔係去塔車既\___/!
激死!咁鬼死賤到有既-,-
我先番到屋企就睇tv..
之後就溫中史...
呀ba今日休息-____-
岩岩佢去左出面買野..
所以我趁呢個機會打qooza.
呀!定左日期lu@@
呀媽8月13號囉完藥就番大陸.
好耶~^__^
但係仲要等好多日/___\唔怕!=P
番到去都唔知有冇得打QOOZA-_-
大家要有心理準備-____-'''
post相先~~~~_~
green色啦=P

訓陣先=P

橙色啦=P
仲有醫生紅色啦=P下次再post..
因為今日冇得玩...
聽日都唔知有冇得post相-,-
係咁先啦..cOmMeNt,plz=)
09:12
|
2009 年 7 月 26 日 星期日  |
| 2009-7-26 |
分類: 未分類 |
今日10點半起身睇tv..
之後食完野就溫中史..
溫到1點幾呀ma開左電腦.
我偷偷入去down QQ=P
之後越黎越多人on QQ=(
add我搞到我成日斷線;<
表哥們問我幾時番=)
我緊係話8月7號啦=P
之後表姐又問...唉~問夠未-_-
同佢地係電腦傾好開心=P
媽咪講野又鬼死咁大聲=(
搞到佢地同埋我地都笑餐飽^^
之後上去QQ空間post相=)
哈哈..好懷念之前d相呀=P
係咁多..post相先=)
 
入到宿舍佢地間廚房同埋房;>
最憎呢隻賣雞佬-0-不過最小都要紫色既;>

凱藍色乍...加媽de!

俾咁多條友夾功-0-
係咁多先..下次再post!~
cOmMeNt,plz~=)
06:14 |
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 236 | »
|