| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
| 2009-7-29 |
分類: 未分類 |
今日都係同平時咁..
之後就溫中史..
oh yeah!
中史溫左2章啦..
不過仲有五章-_-
要加加油啦我-___-'''
溫完見呀ma開左電腦..
順便打下qoooza啦..
不過行蹤俾佢發覺..-3-
仲有15日先番得去..
唉~~_~仲有呀...
番唔番到去都成問題..
仲同婆婆講左tim...
希望媽咪win多d$啦..@@
沈日玩左5粒鐘-___-
之後表哥就係QQ到問我..
:仲係到玩呀?-__-[[
我就話:係呀-0-
之後佢冇得玩就off左..
post下沈日d相先...
又擴大左間房..多左個位.=)
等番第時買大床..

多左個爐..=)冇咩好處-0-

啦..幾大@@外觀睇黎大d姐..

里克俾既..一隻錶..佢ba ba既..=)
入到醫生間房..=)

呢條友藍心啦..凸- -凸=P

醫生紅心lu..yoyo=)
係咁多..下次再post!~
cOmMeNt,plz~=)
04:07
|
2009 年 7 月 28 日 星期二  |
| 2009-7-28 |
分類: 未分類 |
今日起身睇tv...攰死-_-
之後就去到我床到溫中史.
之後出去包書膠...
唉~開頭d技術又差到物咁..
之後就慢慢熟左d啦....
唉~中史溫得個30幾頁..
仲有百幾頁要我溫呀-__-
唉~命苦呀~~~
8月13號就番去大陸啦..
雖然要等好耐好耐...
但係我應該有呢份耐性..
我而+同大陸既表哥哥傾計..
係咁多..聽日先post相...
cOmMeNt,plz~=)
06:15 |
« | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | ... | 236 | »
|