今日係冇野做既!_!
沈日已經做完暑期作業啦..
今日就係冇野做嫁啦..
唯有有3個字..玩電腦!
先前跌到隻腳爛左...
之前個傷口成日流'龍'
而+結左pei啦..
不過行步路都幾痛...
聽日就番學啦....
最驚就係自己既性格..
唔知我有冇改到哩?_?
仲有係隻腳呀~_~
希望聽日唔會拐啦
aR..恩間同媽媽去銀座..
睇下有d咩野買俾人先;>
好啦..係咁多啦..
cOmMeNt,plz~=)
12:55
今日起身即刻睇電視..
睇完就做暑期作業..
yoyo..90幾頁終於做哂..
唔包保錯幾多嫁
之後就溫chinese history;>
溫下溫下又訓著左
起左身咪又係睇電視
而+成日諗住birthday present d野
希望x收到真係開心啦
後日就番學啦....
我唔可以做番以前既我ga!_!
希望真係可以啦!_!加ma de
好啦..係咁多先啦...
08:32