-朝早:塔車真係好迫>__<
好撚驚會撞到人-___-'''''
之後番去就畫功課'蘭'..
係右下角畫左隻熊仔呀>_<
出到去又hea..好悶-___-''''
猷佢地好kai..狂講halo~_~
完左之後'黃子樂'!?就派默書...
omg..91/100-____-要努力d..
雖然細佬同猷都低分過我...
但係潭都已經有94分啦.___.
我要為下一次既默書努力!_!
-chinese:今堂中文堂聽書;>
不過真係俾miss ho笑到我丫><
d動作真係超好笑呀>___<'''
佢望住我個樣真係好奸..
好驚佢會望住我..我怕羞嫁
2堂HE:雖然miss wong冇番....
但係關弱智doi堂....又要'廁'繡-_-
我哥個星星同月亮繡到好樣衰...
完左一堂之後就送送doi堂..好耶..
我同goria..fong&玉lam唱歌...
大部分都係goria唱既>____<]
有時我同佢一齊唱日文歌tim><
好多好多..多拉a mon..喜羊羊><
唱完左之後就打左鐘啦....=)
recess:hea囉..搵公公囉...搵到囉=]
傾計囉...畫公仔囉...冇囉...
CH:哩堂上得唔係幾開心=[
陳送送竟然罵我T__T我唔鐘意佢!_!
話咩:'f.1玩夠啦....寫野啦....'
咩喎=[人地冇帶作業喎..寫物姐=[
我又唔係冇聽書..咁我暑假有溫嫁ma..
係都要話人=[都冇理過我感受=[
E:今堂默書-__-死..冇溫過...
正係溫左d難既生字...好驚not pass..
默完之後同猷交換對答案=]
omg-____-;;;錯左4個...
呀sir話錯左2-3個係大意..4個係離譜=[
lunch:係canteen到食..食完即刻去打波..
先係promas同我.靜&葉打...
之後祖...周x軒..f.2哥哥.彥&賢黎打...
好好玩=]雖然佢地有d亂黎=]但係都ok=]
f.2既哥哥d殺波真係合我既心意=]
但係祖個d殺波係靠蠻力黎既.飛到第2到.=[
點解個波成日飛去鄧浩如個到呀\____/!!!
正x街...拋到個波又唔知彈番去邊..我凸佢..
之後又入黎lan係野咁想打..咪傻啦\_/
我梗係唔俾佢打啦..咪罵佢囉..之後佢走左=]
我見到公公係上面冇落黎打..好嬲\_/
差唔多完我就沖上去搵佢啦...
佢話因為歐陽係到喎..又係既..原諒你啦=]
IH:哩堂我又同彥.猷.澤傳紙仔=]又話xx既野啦..
當我同彥講野又俾呀哥發現=P
猷都係..呀sir話:'咩事呀鯨魚?咩事呀猷'xD
我哩堂時聽書事唔聽書..我要加油啦=]
Maths:哩堂又要做exercise啦..好煩-___-'''
做完又要check下岩唔岩..好煩呀>___<'''
又唔知呀sir點搞既..成日都唔教番第1課..
唔教番第1課都教下d新嫁啦=___-''
E:今堂英文堂好搞笑..開頭哩....
我地係咁'good..good morning mr au..'
之後唔知邊個講:掉位呀..-____-;;;
哈哈..呀sir竟然唔知哩個係維他奶個廣告..
我同猷狂咁講掉位呀掉位呀...笑死...
今堂english好易咁過左啦=]
-放學:竟然要去hall到睇哥個木蘭...
仲要話睇到4點塔九先至放/_____\
套木蘭都幾好睇呀=]唔錯唔錯丫=]
有時exciting..搞笑..恐怖..嘔心...
係哩個時候我又識多一位fd啦=]
真正放學個陣我就同冰冰佢地走..
我要買朱古力珍珠..佢地走先喎=[
塔完車番屋企俾呀ma罵..
話:點解咁遲番嫁!?吓!?我等左你好耐呀..
我話:對唔住丫...我要去hall到睇野...
之後我就pass左啦=]嘻嘻^___^
岩岩做完maths...好易...之後就開電腦啦..
好啦..係咁多先啦....
cOmMeNt,plz~=]
08:00
|