哩幾日部電腦都唔知咩事上唔到..
算啦..而+就等我由頭講到落尾..
但係係要超簡短個隻0____0
___________________________________________________
2009-9-17
朝早:冇物野做..又係hea下咁...悶死.
science:冇做實驗..留係課室教書..
PTH:個人演講..講起就嬲..咩急口令.鬼似..長咪快lo..
IH:教書...好悶-____-'''recess:差唔多咁過..
2堂E:幾好既...唔會太悶...又學到野..又有得笑..=)
lunch:係canteen食..食完就打波...
好x憎個個鄧浩如...唔識打咪打啦...\___/
我都話左唔同你打又係到打咪x野呀\_/
個陣chu震鴻黎左同我打..勁exciting...
佢有時殺個d波好岩我打...超好玩^____^
同佢打完靜同葉就黎左啦...
perfect黎左就上番去又打鐘啦...
chinese:極悶...冇野好講....
maths:又係對答案-___-教下書啦...
好似冇教第一課喎-___-點搞嫁呀sir?_?
music:我仲以為miss so大肚0___0
點知佢就話:我肥呀maxD'''
放學:要女排..又有f.1人參加啦=)
ok好玩既....唔係話太差啦=)
但係正係馮sirx[ 梁教練又冇黎...
之後走左番去換3..之後去睇下個排球..
點知dick係裡面同jimmy打..
我再囉我個波同dick打一陣囉..
之後我地一齊走啦..出去又見到梁教練..
咁遲...早d黎咪好lo-_____-'''
番到屋企就做功課睇電視啦=]
___________________________________________________
2009-9-18
朝早:又係咁過啦..冇特別野..
2堂E:呀sir教書..ok明既-___-''
chinese:正番4個字先黎!?
仲要默書..我凸-___-講到咁快..
好彩我有溫姐...猷又'x貓'啦=P
我有隻字唔記得左..多得佢=)
課外讀默唔係好難姐@____@''''
我咁保正我一定會pass xD
recess:去搵公公傾傾計啦..之後又hea..
PE:今堂係推'原'球既..唔好玩既/__\
lunch:係canteen..食完上番去再落番黎..
之後囉波自己打...好悶-___-''''
之後chu震紅..靜.葉.薜熊.祖漸漸咁黎左.
數唔哂..又有多..軒.南.呀..仲有f.3既哥球tim..
雖然好exciting..但係成日殺b0r-___-
仲有講起個次打波好嬲..鄧浩如又黎...
痴線嫁...罵極都唔走..厚面pei.黑人憎..
咁多人...搞到冇得同賢仔同彥仔打....
仲有公公丫..冇左佢地咁邊好玩嫁-__-'''
maths:又要做功課又要對..好ma煩...
仲有呀sir同我講:我越黎越鐘意你..好想嘔-_-
洗唔洗咁直接..毛管都dong起哂0_____0'''
(唔好誤會呀..唔係個種鐘意呀!_!)
pth:張玉琳d普通話原來好勁嫁-____-'''
黃我仲係普通話小學到讀....唉~/___\
pth好彩下堂唔洗再講故事..魚咪我死..
(我唔係話個人演講呀..係本書某part要嫁..)
IH:悶-___-放學先派dictation..17/17=)
放學:本來呀dick諗住同我地落去打波..
之後有人叫佢去啦啦隊..所以我落左去..
同meiling&bobo打波..希望x唔好介意..T_T
試下幾球殺波..基本上睇黎可以..實際上係好差..
ey呀...我要努力練好d殺b0r先至得...
dick黎左同我地打幾球呀sir就黎左..
我地最尾去左後巷打..好似偷偷摸摸咁-___-''
之後幫dick&dee買野飲..on so攰....
佢地3個走左之後正番我同dick打波..
佢自己打之後我又行黎行去..-___-
than我同佢打番腳趾尾就黎左啦...
之後我接佢d殺波之後我又跌親..
死唔死..成日都跌親..你on9既\_/凸
x黎左之後keep on殺.
但係我又俾dick打到塊面&手..超痛..
痛到去後面忍..都係唔得..掂下都痛..
簡直痛不欲生...仲'種'左tim-____-
打完已經到左5點塔11啦...之後就走..
___________________________________________________
今日哩係冇野做既....成日都睇電視..
部電腦今日先開到...唔包保下次會唔會...
岩岩呀哥先玩完俾我......隻手打下字都有小小痛..
我一定要係星期一之前好番-___-我要打波!_!
baby/__\'種'左0.2cm!?omg-_-
係咁多先啦....o bye~~~
cOmMeNt,plz~=)
11:12 |