白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
升=)
咩=)
霖=]
NAM=)
LAU=]
寶寶=)
pauline=]
harny=]
heiki=)
尾=)
hei=]
can=)
妍=]
yu=)
inverson:)
蔚=)
Janice =] (Janice1006)
琪=]
VC=]
冰=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 15
累積人氣: 58476
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 20 日  星期日   晴天


2009-9-20 愉快 分類: 未分類

今日11點幾先至起身...

食完野又想訓覺呀..omg-,-

休息左陣就溫中史啦...

我越黎越唔鐘意哩個家庭..

點解話我冇溫過書呀?

部電腦有事成日都怪我...

我都唔知點解..好迷茫..-_-

希望我會平淡番...-_-

今日隻手指冇咁痛...

但係仲係疼..大力dd掂就好痛..

隻腳跌親左..而+結左pei...

但係掂下都幾痛/____\'''

點解我成日受傷嫁!?討厭..-_-

希望我聽日真係打到波...

要好番呀\___/!!!

我今日一定要用藥油狂卒!

岩岩睇完戰場女武神...

超好睇.___.keep on呀!_!

好啦...今日係咁多先....

cOmMeNt,plz~=)

08:18

2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


2009-9-17-19 無奈 分類: 未分類

哩幾日部電腦都唔知咩事上唔到..

算啦..而+就等我由頭講到落尾..

但係係要超簡短個隻0____0

___________________________________________________

2009-9-17

朝早:冇物野做..又係hea下咁...悶死.

science:冇做實驗..留係課室教書..

PTH:個人演講..講起就嬲..咩急口令.鬼似..長咪快lo..

IH:教書...好悶-____-'''recess:差唔多咁過..

2堂E:幾好既...唔會太悶...又學到野..又有得笑..=)

lunch:係canteen食..食完就打波...

好x憎個個鄧浩如...唔識打咪打啦...\___/

我都話左唔同你打又係到打咪x野呀\_/

個陣chu震鴻黎左同我打..勁exciting...

佢有時殺個d波好岩我打...超好玩^____^

同佢打完靜同葉就黎左啦...

perfect黎左就上番去又打鐘啦...

chinese:極悶...冇野好講....

maths:又係對答案-___-教下書啦...

好似冇教第一課喎-___-點搞嫁呀sir?_?

music:我仲以為miss so大肚0___0

點知佢就話:我肥呀maxD'''

放學:要女排..又有f.1人參加啦=)

ok好玩既....唔係話太差啦=)

但係正係馮sirx[ 梁教練又冇黎...

之後走左番去換3..之後去睇下個排球..

點知dick係裡面同jimmy打..

我再囉我個波同dick打一陣囉..

之後我地一齊走啦..出去又見到梁教練..

咁遲...早d黎咪好lo-_____-'''

番到屋企就做功課睇電視啦=]

___________________________________________________

2009-9-18

朝早:又係咁過啦..冇特別野..

2堂E:呀sir教書..ok明既-___-''

chinese:正番4個字先黎!?

仲要默書..我凸-___-講到咁快..

好彩我有溫姐...猷又'x貓'啦=P

我有隻字唔記得左..多得佢=)

課外讀默唔係好難姐@____@''''

我咁保正我一定會pass xD

recess:去搵公公傾傾計啦..之後又hea..

PE:今堂係推'原'球既..唔好玩既/__\

lunch:係canteen..食完上番去再落番黎..

之後囉波自己打...好悶-___-''''

之後chu震紅..靜.葉.薜熊.祖漸漸咁黎左.

數唔哂..又有多..軒.南.呀..仲有f.3既哥球tim..

雖然好exciting..但係成日殺b0r-___-

仲有講起個次打波好嬲..鄧浩如又黎...

痴線嫁...罵極都唔走..厚面pei.黑人憎..

咁多人...搞到冇得同賢仔同彥仔打....

仲有公公丫..冇左佢地咁邊好玩嫁-__-'''

maths:又要做功課又要對..好ma煩...

仲有呀sir同我講:我越黎越鐘意你..好想嘔-_-

洗唔洗咁直接..毛管都dong起哂0_____0'''

(唔好誤會呀..唔係個種鐘意呀!_!)

pth:張玉琳d普通話原來好勁嫁-____-'''

黃我仲係普通話小學到讀....唉~/___\

pth好彩下堂唔洗再講故事..魚咪我死..

(我唔係話個人演講呀..係本書某part要嫁..)

IH:悶-___-放學先派dictation..17/17=)

放學:本來呀dick諗住同我地落去打波..

之後有人叫佢去啦啦隊..所以我落左去..

同meiling&bobo打波..希望x唔好介意..T_T

試下幾球殺波..基本上睇黎可以..實際上係好差..

ey呀...我要努力練好d殺b0r先至得...

dick黎左同我地打幾球呀sir就黎左..

我地最尾去左後巷打..好似偷偷摸摸咁-___-''

之後幫dick&dee買野飲..on so攰....

佢地3個走左之後正番我同dick打波..

佢自己打之後我又行黎行去..-___-

than我同佢打番腳趾尾就黎左啦...

之後我接佢d殺波之後我又跌親..

死唔死..成日都跌親..你on9既\_/凸

x黎左之後keep on殺.

但係我又俾dick打到塊面&手..超痛..

痛到去後面忍..都係唔得..掂下都痛..

簡直痛不欲生...仲'種'左tim-____-

打完已經到左5點塔11啦...之後就走..

___________________________________________________

今日哩係冇野做既....成日都睇電視..

部電腦今日先開到...唔包保下次會唔會...

岩岩呀哥先玩完俾我......隻手打下字都有小小痛..

我一定要係星期一之前好番-___-我要打波!_!

baby/__\'種'左0.2cm!?omg-_-

係咁多先啦....o bye~~~

cOmMeNt,plz~=)

11:12