白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
慧思=]
錦=)
sze=]
奶粉=]
譚永=]
katies=)
sara=)
lappo:)
Yan♥ (ice520yan)
cto=)
妍=]
ching=]
sky=]
huitung=)
希=)
小丸子=]
梁樂生=)
Janice =] (Janice1006)
樂兒=]
gloria=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 119
累積人氣: 58430
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


2009-10-17 愉快 分類: 未分類

2009-10-17

今日又係咁鬼死悶呀

-由朝早睇到下晝哇我

點算好...成日都唔溫書

係咪痴線嫁我....!!?

點解會咁-3-係咪想唔合格-

中文,英文,數學,IH,IS都冇溫

死..係咪想死..係咪想俾人小

點算點算-,-我真係唔想唔合格

哩排又係唔係幾happy..

情緒好低落..正係識睇電視._.

點解我會變成咁..物都聽唔入耳

從聽日開始..我一定要狂溫書先得

媽咪!我唔會輸俾你睇...睇住黎!!!

岩岩又諗番起以前d傷心事啦...

又流眼淚啦物事!y又會係咁嫁!?

可能f.1有件事真係對我打擊太大

唔明點解佢會咁傻...我好傷心;[

我明明係大家既開心果嫁!?

我明明唔會反駁ma咪嫁!?

點解我會變左一個炸彈!?

隨時會引爆屋企人既憤怒,,

點解我會變到咁衰..成日反駁ma咪!?

成日都整嬲佢....罵佢;[

從而+開始..我決定要改變我自己...

我要變番做一個開心果=]

我要變番做一個乖乖囡=]

只要有'行'心..鐵枉都mor成針xD

好啦..........係咁多先啦....

                                                                        我能夠再喜歡你麼?

cOmMeNt,plz~=)

09:07

2009 年 10 月 16 日  星期五   清涼


2009-10-16 愉快 分類: 未分類

2009-10-16

-朝早:遲番..好鬼死眼訓-,-

沈日搵番個彈彈筆&香蕉公仔..

haha..狂彈人呀物事-,-

仲有用舊蕉去扮ja dauo''xD]

話咩:絲捨下d money俾我啦;]

彥彥抄我d maths抄到好鬼耐-,-

不過我唔會嬲ga啦xD

我地俾GC玩囉物事...打你呀la-,-

-周會:又係個條友講毒品...

聽到都厭啦..我同盈傾左陣計;]

個'螢幕'd圖案好噁心...好驚><

哥個賣毒品既張d毒品失落屎忽到...

再柯番出黎..吸k個d其實食緊'55'xD

個個咁靚既姐姐10幾碎竟然會咁..;[

我同盈都覺得佢好靚女;]hehe...

-2堂IH:用紙整4個心心..

再張佢地變成4葉草..好靚呀我覺得..

送左比茹茹呀..佢都話靚..好耶;]

我唔見左茹茹送左俾我個名呀;[

好彩茹茹再整多一個比我..好好人呀;]

ai ya..IH好似好難咁b0r/__\點算ar?

-E:用紙整多幾隻船..好得意呀;]

送左比茹茹,嘉man&nicky;]

au sir好搞笑呀又..我想dum垃圾姐..

洗唔洗豆雞眼望住我笑呀

-recess:同彥彥落去食魚旦..yummy;]

又係我俾$..下次到你俾$啦;](彥彥)

陪佢上去1樓搵au sir..要有耐性呀!;]

再上番去就打鐘啦...好急呀大佬-,-

-2堂science:打堂又做實驗又教書..

個實驗超簡單囉咩事..都唔好玩既-,-

教書好悶呀...都唔新鮮既xD

之後就就盈佢地諗d動畫既日文歌點唱.

諗番起之前有一首真係好好聽;]lala''

-lunch:食完canteen自己打(因為好快)

之後同promas>f.3哥哥>Gc>薛熊>bo>譚long打波;]

好exciting..haha;]有d場面真係笑死啦xD

(用陰招個d都係賤人,Gc,薛熊,譚long&我都係xD)

ai ya..又係最後一日...我要打多d波呀...-,-

-C:中文又唔聽書啦/_\點算好..要聽呀...

我chu左對鞋隻腳貼牆..超涼爽呀..正@@''

彈彈條線甩左/_\好彩我識整..真係勁xD''

冇左條線之後個波就彈左出去..好搞笑xD

-CH:今堂我真係勁膠勁膠-____-''

嘉man用哥個野黎整到我好'行'...

之後我又驚到叫左出黎..半班望住我..驚-0-''

俾送送串囉又><衰人黎ga...咁串!!!!

-maths:nicky好慘;[魏sir你好人d啦!

maths好難><who can help me please!!

ai ya..死野呀..又遲放呀..ma咪罵呀><xD

-放學:去左2e班同GC,蔡bing&'深'打左陣波..

再去2c班自己同自己打波...on on 地ga><

之後蔡bing話落去打波..魚咪好fd做<(恐嚇><)

落左去同玲,bo,ho,bing,hon,包&toi打波;]

冇物點打波...5點好快就黎到啦/____\''

魚!死蔡bing成日唱小鳳仙呀pk..難聽到死..

仲有唱自己作哥個小星星.月亮..想死>_<'''

我叫佢唱多啦a mon仲好過..點知仲難聽-_-

我魚...死衰婆!唱到鬼死咁難聽..要洗耳啦><

5點到就走啦;]見到猷呀0o0'''咁岩呀xD

than買珍寶珠食...好sweet呀><'''

番到黎同彥彥傾電話...魚魚魚魚魚佢xD

再on msn同佢玩game..好好玩呀保齡球;]

好啦....係咁多先啦;]

cOmMeNt,plz~=)

08:07