2009-10-16
-朝早:遲番..好鬼死眼訓-,-
沈日搵番個彈彈筆&香蕉公仔..
haha..狂彈人呀物事-,-
仲有用舊蕉去扮ja dauo''xD]
話咩:絲捨下d money俾我啦;]
彥彥抄我d maths抄到好鬼耐-,-
不過我唔會嬲ga啦xD
我地俾GC玩囉物事...打你呀la-,-
-周會:又係個條友講毒品...
聽到都厭啦..我同盈傾左陣計;]
個'螢幕'd圖案好噁心...好驚><
哥個賣毒品既張d毒品失落屎忽到...
再柯番出黎..吸k個d其實食緊'55'xD
個個咁靚既姐姐10幾碎竟然會咁..;[
我同盈都覺得佢好靚女;]hehe...
-2堂IH:用紙整4個心心..
再張佢地變成4葉草..好靚呀我覺得..
送左比茹茹呀..佢都話靚..好耶;]
我唔見左茹茹送左俾我個名呀;[
好彩茹茹再整多一個比我..好好人呀;]
ai ya..IH好似好難咁b0r/__\點算ar?
-E:用紙整多幾隻船..好得意呀;]
送左比茹茹,嘉man&nicky;]
au sir好搞笑呀又..我想dum垃圾姐..
洗唔洗豆雞眼望住我笑呀
-recess:同彥彥落去食魚旦..yummy;]
又係我俾$..下次到你俾$啦;](彥彥)
陪佢上去1樓搵au sir..要有耐性呀!;]
再上番去就打鐘啦...好急呀大佬-,-
-2堂science:打堂又做實驗又教書..
個實驗超簡單囉咩事..都唔好玩既-,-
教書好悶呀...都唔新鮮既xD
之後就就盈佢地諗d動畫既日文歌點唱.
諗番起之前有一首真係好好聽;]lala''
-lunch:食完canteen自己打(因為好快)
之後同promas>f.3哥哥>Gc>薛熊>bo>譚long打波;]
好exciting..haha;]有d場面真係笑死啦xD
(用陰招個d都係賤人,Gc,薛熊,譚long&我都係xD)
ai ya..又係最後一日...我要打多d波呀...-,-
-C:中文又唔聽書啦/_\點算好..要聽呀...
我chu左對鞋隻腳貼牆..超涼爽呀..正@@''
彈彈條線甩左/_\好彩我識整..真係勁xD''
冇左條線之後個波就彈左出去..好搞笑xD
-CH:今堂我真係勁膠勁膠-____-''
嘉man用哥個野黎整到我好'行'...
之後我又驚到叫左出黎..半班望住我..驚-0-''
俾送送串囉又><衰人黎ga...咁串!!!!
-maths:nicky好慘;[魏sir你好人d啦!
maths好難><who can help me please!!
ai ya..死野呀..又遲放呀..ma咪罵呀><xD
-放學:去左2e班同GC,蔡bing&'深'打左陣波..
再去2c班自己同自己打波...on on 地ga><
之後蔡bing話落去打波..魚咪好fd做<(恐嚇><)
落左去同玲,bo,ho,bing,hon,包&toi打波;]
冇物點打波...5點好快就黎到啦/____\''
魚!死蔡bing成日唱小鳳仙呀pk..難聽到死..
仲有唱自己作哥個小星星.月亮..想死>_<'''
我叫佢唱多啦a mon仲好過..點知仲難聽-_-
我魚...死衰婆!唱到鬼死咁難聽..要洗耳啦><
5點到就走啦;]見到猷呀0o0'''咁岩呀xD
than買珍寶珠食...好sweet呀><'''
番到黎同彥彥傾電話...魚魚魚魚魚佢xD
再on msn同佢玩game..好好玩呀保齡球;]
好啦....係咁多先啦;]
cOmMeNt,plz~=)
08:07 |