白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
huiyingbaby=)
南=]
零=)
honhon=]
meiling=)
呀欣=]
小敏 (CSMCheung)
lemon=)
penny:)
nina=]
貞子:)
`傻彤_]* (babytung105)
錦=)
suki=]
john=)
sze=]
christi=]
sky=]
lemontea=]
shirley=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 16
累積人氣: 58446
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


2009-10-13 愉快 分類: 未分類

-朝早:塔車個陣超迫..死咁濟

番到去諗番起沈日msn彥仔玩我

嬲到我爆哂粗咁罵佢..嘻嘻

之後出去蔡bing問我野.(唔打得呀!)

than囉左彥仔份notes溫書.

做物唔比我入班房丫..衰彥彥

-maths:同nicky傾左d野

妖!好憎個條友呀..咪騷擾人啦

以為自己好靚仔喎..收pei啦

-2堂Science: ya好耶呀~

係2堂做哂work book...好難

haha,,同gloria佢地傳paper!

-recess:周圍去hea,,傾計啦

than去左圖書館到還書啦

番黎就打鐘啦..望下有冇人番黎啦..

之後又同蔡bing講頭髮d野

ai ya..我地係咪衰哩..俾關sir捉到..

ai ya..好恐怖呀關sir個樣...怕..

-2堂E:ai ya..之後俾au sir串tim

要5個人一組去講故仔呀....

heyman,樂,彤,fong&me係一組既..

因為2堂係有限..下次先到我地啦

-lunch:出到黎我比蔡bing beer住

(對唔住呀><係我錯啦...得唔得!?)

落到去食野啦...蔡bing又黎啦/___\

俾佢罵呀真係-_-sorryy..對唔住><

之後就打波啦...同promas打

之後葉同靜又黎打..than又走左

之後GC黎打..又走左啦..咁快走!

之後f.2哥哥就黎打啦..好耶~_~

prefect成日都咁遲叫我地走既-_-

-2堂c:第1堂哩就係要作文啦

希望唔會太差啦.........(期待)

nicky搞到我地笑哂..用詞超了得

第2堂就用黎做工作paper啦

不過好難..好多野都o哂咀囉

-IH:今堂真係超級之咁好笑xD

呀sir露左忽肉出黎呀..笑到我地跌地

仲有要默書呀..差d俾呀sir見到我出貓

雖然我本來都有溫..但check下答案好d

-放學:要去溫呀魏sir呀呀呀呀呀

好彩都唔算係太遲..之後番番入課室打波

than同蔡bing,jimmy&hon搓左一陣啦

than就問玉lam借電話打比呀ma啦

than就塔車番番屋企訓覺..好眼訓呀

好啦......係咁多先啦

cOmMeNt,plz~=)

09:20

2009 年 10 月 12 日  星期一   晴天


2009-10-12 愉快 分類: 未分類

-朝早:諗起沈日剪左個7頭..

ai ya...點算呀>___<'''好驚tim

去到學校原來奶粉又剪左..

肥周又剪左....咁得啦

蔡bing都剪左..搞錯..-_-''

唔係好樣衰姐..都白痴既

仲'哩'係廁所到唔肯出黎...

黃嘉男佢地都冇計....

用左熄燈..拖佢出黎又係咁=[

又唔po個假髮先番黎學校!!

佢打鐘先至番留去....車-,-

呀..仲要借書做英文book report丫

好彩我醒目..都借左書^_^''好低能既書.

-2堂E:我用個袋姐住諗住zzz..

點知au sir發現左...-____-''

要見到我個樣喎..凸.有幾好睇呀!見

-c:悶..都係教書同做工作paper姐..

-recess:hea..呀..去b班到搵ki,,

傾到小息完都未傾完

-2堂PE:仲以為男仔唔洗上tim.

ai ya...今日自由活動+dog高&bon重..

正!自由活動緊係打排球啦

我高得149.5..-_-係咪dog錯左呀..

我仲矮過彥仔..唔信..冇可能\_/''

我之前重係39..而+41.3呀..重左tim

-lunch:食完野要上番去再落番黎..

再出番去bung波than又番番黎打波

開頭同葉&靜打波...好快就走啦

than同bo,gc,dee&hon打波啦=]

凸-_-gc想1抽4..冇可能嫁啦

-maths:nicky坐左上黎,,yaya><

maths我覺得好難呀點算!?

我要加把勁啦..就黎form.test啦

我要加加加加加加油油油油油油!!

-pth:上哩堂真係超超超超搞笑

個章魚呀..串呀nicky呀!T_T

nicky話:唔係呀..哩d叫天真

than章魚就話:天真?我呸!

笑囉咩事..洗唔洗咁串呀...

邊個話中學學生唔可以天真!?

你都傻既.矮又矮過人.你仲天真啦

-IH:開頭我地成班出哂去toilet...

之後我番到黎呀sir係門窗望出黎

嚇死咩!?咁既樣..我就die啦-__-'''

之後幫手派notes;]yaya

-放學:本來要等呀yan佢地...

4:15分仲玩緊個舊野...唔等啦

自己走左去算.番黎途中撞到哥哥=P

番到屋企做功課之後就玩電腦啦

cOmMeNt,plz~=)

07:16