| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 10 月 13 日 星期二  |
2009-10-13  |
分類: 未分類 |
-朝早:塔車個陣超迫..死咁濟
番到去諗番起沈日msn彥仔玩我
嬲到我爆哂粗咁罵佢..嘻嘻
之後出去蔡bing問我野.(唔打得呀!)
than囉左彥仔份notes溫書.
做物唔比我入班房丫..衰彥彥
-maths:同nicky傾左d野
妖!好憎個條友呀..咪騷擾人啦
以為自己好靚仔喎..收pei啦
-2堂Science: ya好耶呀~
係2堂做哂work book...好難
haha,,同gloria佢地傳paper!
-recess:周圍去hea,,傾計啦
than去左圖書館到還書啦
番黎就打鐘啦..望下有冇人番黎啦..
之後又同蔡bing講頭髮d野
ai ya..我地係咪衰哩..俾關sir捉到..
ai ya..好恐怖呀關sir個樣...怕..
-2堂E:ai ya..之後俾au sir串tim
要5個人一組去講故仔呀....
heyman,樂,彤,fong&me係一組既..
因為2堂係有限..下次先到我地啦
-lunch:出到黎我比蔡bing beer住
(對唔住呀><係我錯啦...得唔得!?)
落到去食野啦...蔡bing又黎啦/___\
俾佢罵呀真係-_-sorryy..對唔住><
之後就打波啦...同promas打
之後葉同靜又黎打..than又走左
之後GC黎打..又走左啦..咁快走!
之後f.2哥哥就黎打啦..好耶~_~
prefect成日都咁遲叫我地走既-_-
-2堂c:第1堂哩就係要作文啦
希望唔會太差啦.........(期待)
nicky搞到我地笑哂..用詞超了得
第2堂就用黎做工作paper啦
不過好難..好多野都o哂咀囉
-IH:今堂真係超級之咁好笑xD
呀sir露左忽肉出黎呀..笑到我地跌地
仲有要默書呀..差d俾呀sir見到我出貓
雖然我本來都有溫..但check下答案好d
-放學:要去溫呀魏sir呀呀呀呀呀
好彩都唔算係太遲..之後番番入課室打波
than同蔡bing,jimmy&hon搓左一陣啦
than就問玉lam借電話打比呀ma啦
than就塔車番番屋企訓覺..好眼訓呀
好啦......係咁多先啦
cOmMeNt,plz~=)
09:20
|
2009 年 10 月 12 日 星期一  |
2009-10-12  |
分類: 未分類 |
-朝早:諗起沈日剪左個7頭..
ai ya...點算呀>___<'''好驚tim
去到學校原來奶粉又剪左..
肥周又剪左....咁得啦
蔡bing都剪左..搞錯..-_-''
唔係好樣衰姐..都白痴既
仲'哩'係廁所到唔肯出黎...
黃嘉男佢地都冇計....
用左熄燈..拖佢出黎又係咁=[
又唔po個假髮先番黎學校!!
佢打鐘先至番留去....車-,-
呀..仲要借書做英文book report丫
好彩我醒目..都借左書^_^''好低能既書.
-2堂E:我用個袋姐住諗住zzz..
點知au sir發現左...-____-''
要見到我個樣喎..凸.有幾好睇呀!見
-c:悶..都係教書同做工作paper姐..
-recess:hea..呀..去b班到搵ki,,
傾到小息完都未傾完
-2堂PE:仲以為男仔唔洗上tim.
ai ya...今日自由活動+dog高&bon重..
正!自由活動緊係打排球啦
我高得149.5..-_-係咪dog錯左呀..
我仲矮過彥仔..唔信..冇可能\_/''
我之前重係39..而+41.3呀..重左tim
-lunch:食完野要上番去再落番黎..
再出番去bung波than又番番黎打波
開頭同葉&靜打波...好快就走啦
than同bo,gc,dee&hon打波啦=]
凸-_-gc想1抽4..冇可能嫁啦
-maths:nicky坐左上黎,,yaya><
maths我覺得好難呀點算!?
我要加把勁啦..就黎form.test啦
我要加加加加加加油油油油油油!!
-pth:上哩堂真係超超超超搞笑
個章魚呀..串呀nicky呀!T_T
nicky話:唔係呀..哩d叫天真
than章魚就話:天真?我呸!
笑囉咩事..洗唔洗咁串呀...
邊個話中學學生唔可以天真!?
你都傻既.矮又矮過人.你仲天真啦
-IH:開頭我地成班出哂去toilet...
之後我番到黎呀sir係門窗望出黎
嚇死咩!?咁既樣..我就die啦-__-'''
之後幫手派notes;]yaya
-放學:本來要等呀yan佢地...
4:15分仲玩緊個舊野...唔等啦
自己走左去算.番黎途中撞到哥哥=P
番到屋企做功課之後就玩電腦啦
cOmMeNt,plz~=)
07:16 |
« | 155 | 156 | 157 | 158 | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | ... | 236 | »
|