白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
lappo:)
蔡秉=]
川:)
suen=]
Annie=]
katies=)
彈nei=)
meiling=)
harny=]
ypm=)
celia=)
穎子=)
靜=)
kenny=]
嘉雯=]
霖=]
冰=)
yu=)
lemon=)
chelsea=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 3
累積人氣: 58464
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 15 日  星期四   晴天


2009-10-15 愉快 分類: 未分類

2009-10-15

-朝早:遲左番去啦又-.-

去同彥仔去電腦室..

ai ya!都冇開既!!

Than搵公公佢傾計..

出面d人寫d字好靚=]

-CPL:ai ya><好kai..

我又記錯密碼啦-3-

好耶..今堂終於做哂..

但係舉手呀sir好耐先黎..

搞到冇得上網呀-_-'''

-E:今堂呀奶粉.肥周超搞野.

把聲點解可以咁既肥周!?-_-

笑到我跌哂地囉咩事-___-'''

英文呀英文..點解會咁難ga/_\

-C:老師俾埋d同學作埋d文...

沈日超夜先訓..為左作哩篇野..

ai ya..今堂又唔聽書啦....

最衰俾呀miss ho屈住..好驚;[

-recess:同彥落去一齊食魚旦;]

ai ya,,我地咀角都有咖哩積xD

than再上番去睇下電腦室有冇開.

冇呀又..其實幾時開ga/__\?

-2堂maths:教第3課啦終於;]

好易..起碼我係聽得明既...

但係第一課..唉~真係唔掂/__\

我要加油..23號test啦>___<''

-lunch:食完野又去bun氣啦;]

than同好多人打波呀;]

f.3人,諾,hon,GC,葉,靜,熊,bobo等..

好exciting呀..玩到唔知時間-_-

上到去同蔡bing傾左陣計...

我張個排球貼膠紙再囉去洗;]

我好愛惜個排球gaxDhaha''

-2堂art:肥林林冇番呀;[are u ok?

ai ya..好多謝茹茹呀..好靚=]

整番個心心送番俾你先;]

班死野唔知傾物..成日叫我走開!!

我凸..有咩咁好傾呀..阻住哂-,-

-IH:今堂俾番包糖糖俾呀sir..

之後就要dictation啦>__<好熟;]

寫左d字落toi@@因為驚唔記得..

呀sir話有咩好驚姐..其實係冇..

我就話:係囉..做足哂功課啦ma xD

(其實係表示緊我出cat xD)

呀..唔係好難姐..識哂..岩哂啦實..

之後講notes..好悶...-0-''

-放學:關sir仲未走..囉糖糖食@@''

than同蔡bing打左一陣波啦...

yiu..好憎jimmy呀-_-''啍啍啍`

好exciting呀同蔡bing打..hehe`

不過佢真係好大力呀..(我小你=P)

蔡bing又要見關關..好乖呀!(得個樣xD)

之後姨姨黎清潔我就去2e同GC打..

searsbaby錄左段片呀..好樣衰-,-

than落去canteen撞到蔡bing..

佢搵唔到關sir喎.omg.where is him?

之後同佢去打波啦...好攰-_-'''

我發覺連續殺波原來係好high..好正@@''

蔡bing殺左波搞到我lau親呀隻手..痛><''

又要我keep on搓..唉.算..忍住啦...;[

之後5點到呀曾sir就黎吹我地番home啦;]

(蔡bing偷偷咁睇波.希望唔好俾呀sir見到啦)

好口渴..去左買藍莓沙冰..甜..好味..冇啦;]

好啦.....講住咁多先啦....

唔知smart teams各位成員點哩?

                                                                                          我對你的感覺越來越深

 

cOmMeNt,plz~=)

10:32

2009 年 10 月 14 日  星期三   晴天


2009-10-14 愉快 分類: 未分類

2009-10-14

-朝早:又係咁迫..就死啦-,-

番到去又囉野溫啦;]

哈..帶埋張paper入toilet

之後打細佬&公公既屎忽xD

ai ya..英文要強d丫..ush!

-C:要作作作文文文;[

400字..難忘經驗...

本來我想作排球嫁;[

但係我諗唔到d物...

最尾作左陸運會;]

-2堂HE:俾ms wong罵..

個月亮好樣衰呀..-_-

本來我想去toilet ga><

但係1b上PE..鎖左門..

番到去做埋個月亮...

好靚呀d邊;]即堂交得...

-recess:小息撞到細佬..

同佢一齊食魚旦旦;]

ai ya..你竟然冇散紙!?

上到去再hea多一陣..

-CH:今堂又冇聽書...

唔該你睇下書啦!!!!

都唔知做物...好攰呀..

-E:今堂要dictation啦...

好放鬆..xD唔驚喎xD

最尾嘉man錯左6個..

ai ya.差小小.我錯1個><

lunch:同ki出去食...

番黎同蔡bing佢地搓左一陣..

太恐怖啦...超級超級驚0o0''

GC黎左就同佢搓..個排球冇物氣-_-

GC好搞笑.同佢搓波笑死我;]

than promas,,公公都黎左...

promas&GC對住妍黎打既;[

我尖叫完之後就同公公笑到跌地xD

今日真係好開心;]

IH:今堂講note..冇物專心...

我要比心機呀哩幾份note!!!=]

本來以為派糖係一件好開心好開心既事..

點知...原來係一d都唔開心....

完左之後我就開始派俾tobe佢地...但係...

猷個d就過黎搶...nicky就話我重色輕友;[?

我已經有d唔想派..好煩...好唔開心..;[

之後朱xx問我有冇雜果味既珍寶珠...

我話冇.過多一陣佢又問.我話:都話冇雜果味.

某又話我...你唔好再串d!?冇野呀?有幾串?

我喊左.傻左.有咩好喊.唔通哩d真係類積既?

而+我先發覺派糖一d都唔開心..好多紛爭..;[

-maths:大步份都係伏係張toi到....;[

冇聽到書..我係咩人黎ga;[唔聽書..掛住喊!;[

23號就要考maths..好驚..好多野都唔明;[

-E:今堂再到我地5個人出去讀啦....

好彩...我都只係讀錯左小小野..唔緊要啦;]

-放學:叫嘉man幫我派..我真係唔想派..;[

自己打左幾下排球就出左去hea.....

再番番去囉書包見到蔡bing變左樣xD

好乖仔咁b0r,,叻仔丫..關sir實覺得好=]

陪佢落去再走人...加ma de啦!_!

番到屋企就開電腦..玩太古..;]

cOmMeNt,plz~=)

07:26