2009-10-15
-朝早:遲左番去啦又-.-
去同彥仔去電腦室..
ai ya!都冇開既!!
Than搵公公佢傾計..
出面d人寫d字好靚=]
-CPL:ai ya><好kai..
我又記錯密碼啦-3-
好耶..今堂終於做哂..
但係舉手呀sir好耐先黎..
搞到冇得上網呀-_-'''
-E:今堂呀奶粉.肥周超搞野.
把聲點解可以咁既肥周!?-_-
笑到我跌哂地囉咩事-___-'''
英文呀英文..點解會咁難ga/_\
-C:老師俾埋d同學作埋d文...
沈日超夜先訓..為左作哩篇野..
ai ya..今堂又唔聽書啦....
最衰俾呀miss ho屈住..好驚;[
-recess:同彥落去一齊食魚旦;]
ai ya,,我地咀角都有咖哩積xD
than再上番去睇下電腦室有冇開.
冇呀又..其實幾時開ga/__\?
-2堂maths:教第3課啦終於;]
好易..起碼我係聽得明既...
但係第一課..唉~真係唔掂/__\
我要加油..23號test啦>___<''
-lunch:食完野又去bun氣啦;]
than同好多人打波呀;]
f.3人,諾,hon,GC,葉,靜,熊,bobo等..
好exciting呀..玩到唔知時間-_-
上到去同蔡bing傾左陣計...
我張個排球貼膠紙再囉去洗;]
我好愛惜個排球gaxDhaha''
-2堂art:肥林林冇番呀;[are u ok?
ai ya..好多謝茹茹呀..好靚=]
整番個心心送番俾你先;]
班死野唔知傾物..成日叫我走開!!
我凸..有咩咁好傾呀..阻住哂-,-
-IH:今堂俾番包糖糖俾呀sir..
之後就要dictation啦>__<好熟;]
寫左d字落toi@@因為驚唔記得..
呀sir話有咩好驚姐..其實係冇..
我就話:係囉..做足哂功課啦ma xD
(其實係表示緊我出cat xD)
呀..唔係好難姐..識哂..岩哂啦實..
之後講notes..好悶...-0-''
-放學:關sir仲未走..囉糖糖食@@''
than同蔡bing打左一陣波啦...
yiu..好憎jimmy呀-_-''啍啍啍`
好exciting呀同蔡bing打..hehe`
不過佢真係好大力呀..(我小你=P)
蔡bing又要見關關..好乖呀!(得個樣xD)
之後姨姨黎清潔我就去2e同GC打..
searsbaby錄左段片呀..好樣衰-,-
than落去canteen撞到蔡bing..
佢搵唔到關sir喎.omg.where is him?
之後同佢去打波啦...好攰-_-'''
我發覺連續殺波原來係好high..好正@@''
蔡bing殺左波搞到我lau親呀隻手..痛><''
又要我keep on搓..唉.算..忍住啦...;[
之後5點到呀曾sir就黎吹我地番home啦;]
(蔡bing偷偷咁睇波.希望唔好俾呀sir見到啦)
好口渴..去左買藍莓沙冰..甜..好味..冇啦;]
好啦.....講住咁多先啦....
唔知smart teams各位成員點哩?
我對你的感覺越來越深
cOmMeNt,plz~=)
10:32
|