白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
mark=)
蟲蟲=]
`傻彤_]* (babytung105)
celia=)
呀詩=]
銘公公=)
lemon=)
錡錡=]
妍=]
nina=]
kayhoi=)
zack=)
NAM=)
尾=)
川:)
冰=)
colbie=)
oilve=)
yasa=]
澄=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 111
累積人氣: 58422
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 3 日  星期二   寒冷


2009-11-3 呆滯 分類: 未分類

2009-11-3

今朝塔半先至番去,,又冇時間溫;[

IH呀IH,,d字點解咁難背;[

IH,,,好難;[求其填d答案算-,-

-CPL:今堂冇得上網,,講病毒''

唉~唔知點解近排d病毒咁醒'''/_\

-E:今堂講test book同vocb book''

唉~讀到我好口渴呀-_____-'''

-C:中文堂交得剪報啦=Pyaya;]

唉~又要默書,,仲要背書''攰/_\凸

-recess:同gloria去左2次toilet,,

but都一齊唱歌,,好happies;]

近排又諗到好多卡通歌,,超好聽=]

-2堂maths:冇帶note book;[唉~

maths第4課真係難,,唔識呀help~

哈哈;P魏sir個樣好易畫;]

-lunch:又係同家姐買野食;]

魚,,爺爺仲話魚姐,,死康爺!xD''

我哩,,食完已經好遲啦-3-'''凸

promas同f.1仔等緊我,,乖乖;]

than葉同2個f.3哥哥都黎左啦=]

多謝你地呀,,你地張我變得好開心;]

哈哈,,仲記得個陣一件野笑到我跌地,,

搞到成條dress污漕哂-3-''kai zi哩!_!

打完波撞到CK,,佢真係去見關sir*\/*''

-Art:我拿拿林做埋哥個功課就做哥個玻璃''

好快又做完,,係到坐坐坐坐,,極之悶的,,

最多我衰多手;[全部玻璃sir左落黎,,

整'喎'左小飛俠件玻璃..因為佢哥個係貼邊嫁''

佢好好人;]佢唔怪我呀竟然;]''thanks'''

仲話:要怪就怪佢設計得唔好,,<tim;]

不過我都要'沖'心咁同佢講一聲對唔住'';[

我知佢整得好辛苦,,;[係我衰!_!;[sorry;[

-IH:呀sir入黎話佢改左10份卷'''

我就問佢我合唔合格,,佢話緊緊合格''

好開心;]合格已經好啦,,就算25/50都唔緊要!

呀sir話佢改卷,我地可以傾計,,玩,,

但係唔可以大聲,,開頭我梗自己一個畫畫'''

than同heyman佢地影相,,呀sir見唔到xD''''

之後差唔多打鐘就去toilet''''''

同cto,嘉嘉,heyman影相,我同cto個張好kai''xD

出左去就岩岩打鐘,,真係岩岩好呀xD''''

-放學:同hui彤佢地打波,,cto超大力'''

之後就同蔡bing打啦,,你好衰呀,,大膽!

竟然咁用波打我心愛既irene?我要懲罰你;]

之後irene話:做得好,,白雪雪!<hehe;]唔洗!

之後同蔡bing搓多陣呀sir就話唔比打''

魚,,之前同hui彤佢地打你又冇話唔比;[

than打完個陣呀sir又話扣我一分,,唔合格''

嚇我呀,,你敢,,公事同私事要分開ga,,唔准!

佢話扣我一分之後就唔合格,咁姐係我25/50啦!

than同蔡bing落去打波,,之後佢又去eric到''''

我同GC,'roxan'佢地打波,,哈哈,,互相照應xD'''

eric個d人走左蔡bing又黎左,,哈哈,,好好笑呀你;]

我魚魚魚魚魚魚魚你xD''set波set得咁唔好ge;]''

than,lemon,honhon,爺爺,黎左啦;]

妖,,搞到我好嬲囉,,哩d都算係打緊波咩?

honhon同lemon又掛住係到傾計,,

傾計行埋一二面啦,,傾計還傾計,打波還打波呀!\_/

凸-_-嬲得濟咪走左去囉,,魚,,根本唔係打波!;[

好hurt囉;[食食食食食食食屎屎屎屎屎屎屎啦!;[

番到屋企背書,,之後都冇物野好做,,,

4*400,,聽日放學要練跑,,實好慢''唉~'''

你這算是什麼意思?;[

cOmMeNt,plz~=)

08:44

2009 年 11 月 2 日  星期一   寒冷


2009-11-2 愉快 分類: 未分類

2009-11-2

今日遲左番去,,拿拿林去set台,,

玉lam已經去到啦,,差唔多執哂''

執完仲未打鐘,,拿拿林上番去溫書'

可以話我溫中史既時間真係好小''

沈日背左一次已經訓左覺啦'''

今日又遲哂,,唉~希望d成績會好'''

CH,,唔難''開頭真係超級容易'''

than最尾個個正係有dd難''=]

我諗今次CH都係接近50幾/70嫁啦''

-Chinese:開頭要調位呀omg><

我唔開離開嘉雯呀>___<'''好慘;[

點知我係同李鈞澤坐呀-__-''冇野既''

但最敝我格離係插班生哩,,超慘/_\

heyman仲慘,,對mettew一d都唔認識'''

其實我而+覺得插班生冇物野既'''

佢都改左哥個不問自取既性格啦=]

所以希望佢可以保持落去'''咁就ok啦''

but話就話調位,,但其實仲未執野''

than派中文卷,,ok啦,,>63/100-_-''

完左中文堂都唔洗執住,,ya;]''''

-2堂HE:今日整蝦丸呀oh yeah!;]

but整哩個蝦丸既過程真係好噁心''

要mog佢d殼出黎,,再挑佢d腸;[

真係超超超超超超超超超噁心;[

victor過左黎我地個組,,佢整得勁d;]

之後victor洗蝦加dur蝦''''

我同張玉lam就cut bread;]easy!

than又好似之前咁,,蝦外面係bread碎粒''

哈哈,,等我黎炸啦''超超超超級之好玩;]

炸完之後金黃色''好香好靚;]''''yaya;]

試左一舊,,勁之好味道=]''yoyoyoyoyoyo;]

我覺得我自己好有成功咁*\/*\/

recess:張玉lam大頭蝦,,唔記得左囉番d野;]

上番去食哂d野''真係好yummy=]正!

再調番個位,,,,ai ya ai ya><''''';[

-CH:中史堂先諗起我冇囉番件外套!

原來我仲大頭蝦過張玉lam的;[唉~

中史呀中史'''''我要比心機記哂d野去!!!

-E:今堂派英文卷呀omg0O0''''''''''''

仲以為自己唔合格,,有15個唔合格!

我好驚個個會係我,,嚇到我個心跳左出黎'

點知,,同中文一樣-____-'''都係63/100''

-lunch:落去之後幫家姐,,穎ki買野食'''

than食完野再出去買波針''''好彩姐~_~''

番黎再飲埋d野就同蔡bing打波''''

VC又係到b0r a_a''一齊搓啦啦啦啦啦=]

VC同蔡bing正kai zi,,xDxDxD''''

than同promas同f.3哥哥打波啦'';]

蔡bing成日調黎調去既,,what's on?_?

今日lemon同issac幫左我2次;]haha=]

蔡bing幫左我勁多次囉物事-,-sorry丫;[

係哥個promas同埋個哥哥;]唔關我事=]xD

-IH:今堂ih又要test,,,仲係non-open book!;[

好多唔識''haha,,最後都係出catcat算;]

-maths:派派派派派派派maths卷了了了了!;[

10個人唔合格?好鬼死驚呀>___<凸'''

maths,,,好開心好開心;]我竟然有77/100;]

係全班既第六名丫;]真係好開心'''

哩次係由我f.1到而+成績最好既一次,,;]

ai ya,,如果我多一分就同陳展yau平分啦;[

插班生勁啦''全班第2,,mettew勁啦,,第一,,';[

-E:唔係好悶姐,,又係講下d離題野xD

-放學:當然落番去囉我心愛既外套啦;]

之後陪公公去圖書館到借書,,其實我都有借xD

than出去同yiyi佢地傾左陣計,,,我唔係串你呀xD''

魚,,蔡bing又話俾我咩,,又淆低,,-,-''啍..

than見到honhon,,梗係要佢樽守成諾啦!

點知佢又淆低''正正正正正正正正xxxxxxxxx''''

魚,,兩個都都都都淆低'''唔彩你地呀-,-

than蔡bing要去見關sir,等我陪你行一後路啦'

落到去canteen見到靜丫;]一齊丫a_a'''

之後周圍去hea,,魚,,插班生lan型-___-''凸

than諗住想打波,,哥個jimmy又話唔得喎~'''

唔得咪唔得囉'''好叻咩!!!!啍-,-凸

than去溝呀issac爺爺,,俾我同靜打xD''

哈哈,,飲可樂呀啦,,小心打到你嘔呀!xD'''

之後又去溝mark子佢地;''魚,,又唔講比我知!

死淫哩!好驚hurt到我喎,,死kai子,,成績乍ma!

死hon,,咁串,,飲咩野飲呀!係到吸引我-,-凸

之後就同靜分手啦xD''than撞到irene''oh yeah!

好多計傾呀我地真係''yoyoyo''我唔悶啦終於=]

番到屋企第一時間話俾呀ma知我既成績''''

佢竟然罵我,,我真係好hurt囉;[77分已經算好啦'

你係咪睇得呀哥家姐d成績多呀?而+黎罵我?

佢地勁還佢地勁,,我笨呀ma,,你吹咩?

喊哂lor物事,,,,咁都罵,,唔係人黎嫁佢;[

cOmMeNt,plz~=)

07:45