| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-11-3  |
分類: 未分類 |
2009-11-3
今朝塔半先至番去,,又冇時間溫;[
IH呀IH,,d字點解咁難背;[
IH,,,好難;[求其填d答案算-,-
-CPL:今堂冇得上網,,講病毒''
唉~唔知點解近排d病毒咁醒'''/_\
-E:今堂講test book同vocb book''
唉~讀到我好口渴呀-_____-'''
-C:中文堂交得剪報啦=Pyaya;]
唉~又要默書,,仲要背書''攰/_\凸
-recess:同gloria去左2次toilet,,
but都一齊唱歌,,好happies;]
近排又諗到好多卡通歌,,超好聽=]
-2堂maths:冇帶note book;[唉~
maths第4課真係難,,唔識呀help~
哈哈;P魏sir個樣好易畫;]
-lunch:又係同家姐買野食;]
魚,,爺爺仲話魚姐,,死康爺!xD''
我哩,,食完已經好遲啦-3-'''凸
promas同f.1仔等緊我,,乖乖;]
than葉同2個f.3哥哥都黎左啦=]
多謝你地呀,,你地張我變得好開心;]
哈哈,,仲記得個陣一件野笑到我跌地,,
搞到成條dress污漕哂-3-''kai zi哩!_!
打完波撞到CK,,佢真係去見關sir*\/*''
-Art:我拿拿林做埋哥個功課就做哥個玻璃''
好快又做完,,係到坐坐坐坐,,極之悶的,,
最多我衰多手;[全部玻璃sir左落黎,,
整'喎'左小飛俠件玻璃..因為佢哥個係貼邊嫁''
佢好好人;]佢唔怪我呀竟然;]''thanks'''
仲話:要怪就怪佢設計得唔好,,<tim;]
不過我都要'沖'心咁同佢講一聲對唔住'';[
我知佢整得好辛苦,,;[係我衰!_!;[sorry;[
-IH:呀sir入黎話佢改左10份卷'''
我就問佢我合唔合格,,佢話緊緊合格''
好開心;]合格已經好啦,,就算25/50都唔緊要!
呀sir話佢改卷,我地可以傾計,,玩,,
但係唔可以大聲,,開頭我梗自己一個畫畫'''
than同heyman佢地影相,,呀sir見唔到xD''''
之後差唔多打鐘就去toilet''''''
同cto,嘉嘉,heyman影相,我同cto個張好kai''xD
出左去就岩岩打鐘,,真係岩岩好呀xD''''
-放學:同hui彤佢地打波,,cto超大力'''
之後就同蔡bing打啦,,你好衰呀,,大膽!
竟然咁用波打我心愛既irene?我要懲罰你;]
之後irene話:做得好,,白雪雪!<hehe;]唔洗!
之後同蔡bing搓多陣呀sir就話唔比打''
魚,,之前同hui彤佢地打你又冇話唔比;[
than打完個陣呀sir又話扣我一分,,唔合格''
嚇我呀,,你敢,,公事同私事要分開ga,,唔准!
佢話扣我一分之後就唔合格,咁姐係我25/50啦!
than同蔡bing落去打波,,之後佢又去eric到''''
我同GC,'roxan'佢地打波,,哈哈,,互相照應xD'''
eric個d人走左蔡bing又黎左,,哈哈,,好好笑呀你;]
我魚魚魚魚魚魚魚你xD''set波set得咁唔好ge;]''
than,lemon,honhon,爺爺,黎左啦;]
妖,,搞到我好嬲囉,,哩d都算係打緊波咩?
honhon同lemon又掛住係到傾計,,
傾計行埋一二面啦,,傾計還傾計,打波還打波呀!\_/
凸-_-嬲得濟咪走左去囉,,魚,,根本唔係打波!;[
好hurt囉;[食食食食食食食屎屎屎屎屎屎屎啦!;[
番到屋企背書,,之後都冇物野好做,,,
4*400,,聽日放學要練跑,,實好慢''唉~'''
你這算是什麼意思?;[
cOmMeNt,plz~=)
08:44
|

2009-11-2  |
分類: 未分類 |
2009-11-2
今日遲左番去,,拿拿林去set台,,
玉lam已經去到啦,,差唔多執哂''
執完仲未打鐘,,拿拿林上番去溫書'
可以話我溫中史既時間真係好小''
沈日背左一次已經訓左覺啦'''
今日又遲哂,,唉~希望d成績會好'''
CH,,唔難''開頭真係超級容易'''
than最尾個個正係有dd難''=]
我諗今次CH都係接近50幾/70嫁啦''
-Chinese:開頭要調位呀omg><
我唔開離開嘉雯呀>___<'''好慘;[
點知我係同李鈞澤坐呀-__-''冇野既''
但最敝我格離係插班生哩,,超慘/_\
heyman仲慘,,對mettew一d都唔認識'''
其實我而+覺得插班生冇物野既'''
佢都改左哥個不問自取既性格啦=]
所以希望佢可以保持落去'''咁就ok啦''
but話就話調位,,但其實仲未執野''
than派中文卷,,ok啦,,>63/100-_-''
完左中文堂都唔洗執住,,ya;]''''
-2堂HE:今日整蝦丸呀oh yeah!;]
but整哩個蝦丸既過程真係好噁心''
要mog佢d殼出黎,,再挑佢d腸;[
真係超超超超超超超超超噁心;[
victor過左黎我地個組,,佢整得勁d;]
之後victor洗蝦加dur蝦''''
我同張玉lam就cut bread;]easy!
than又好似之前咁,,蝦外面係bread碎粒''
哈哈,,等我黎炸啦''超超超超級之好玩;]
炸完之後金黃色''好香好靚;]''''yaya;]
試左一舊,,勁之好味道=]''yoyoyoyoyoyo;]
我覺得我自己好有成功咁*\/*\/
recess:張玉lam大頭蝦,,唔記得左囉番d野;]
上番去食哂d野''真係好yummy=]正!
再調番個位,,,,ai ya ai ya><''''';[
-CH:中史堂先諗起我冇囉番件外套!
原來我仲大頭蝦過張玉lam的;[唉~
中史呀中史'''''我要比心機記哂d野去!!!
-E:今堂派英文卷呀omg0O0''''''''''''
仲以為自己唔合格,,有15個唔合格!
我好驚個個會係我,,嚇到我個心跳左出黎'
點知,,同中文一樣-____-'''都係63/100''
-lunch:落去之後幫家姐,,穎ki買野食'''
than食完野再出去買波針''''好彩姐~_~''
番黎再飲埋d野就同蔡bing打波''''
VC又係到b0r a_a''一齊搓啦啦啦啦啦=]
VC同蔡bing正kai zi,,xDxDxD''''
than同promas同f.3哥哥打波啦'';]
蔡bing成日調黎調去既,,what's on?_?
今日lemon同issac幫左我2次;]haha=]
蔡bing幫左我勁多次囉物事-,-sorry丫;[
係哥個promas同埋個哥哥;]唔關我事=]xD
-IH:今堂ih又要test,,,仲係non-open book!;[
好多唔識''haha,,最後都係出catcat算;]
-maths:派派派派派派派maths卷了了了了!;[
10個人唔合格?好鬼死驚呀>___<凸'''
maths,,,好開心好開心;]我竟然有77/100;]
係全班既第六名丫;]真係好開心'''
哩次係由我f.1到而+成績最好既一次,,;]
ai ya,,如果我多一分就同陳展yau平分啦;[
插班生勁啦''全班第2,,mettew勁啦,,第一,,';[
-E:唔係好悶姐,,又係講下d離題野xD
-放學:當然落番去囉我心愛既外套啦;]
之後陪公公去圖書館到借書,,其實我都有借xD
than出去同yiyi佢地傾左陣計,,,我唔係串你呀xD''
魚,,蔡bing又話俾我咩,,又淆低,,-,-''啍..
than見到honhon,,梗係要佢樽守成諾啦!
點知佢又淆低''正正正正正正正正xxxxxxxxx''''
魚,,兩個都都都都淆低'''唔彩你地呀-,-
than蔡bing要去見關sir,等我陪你行一後路啦'
落到去canteen見到靜丫;]一齊丫a_a'''
之後周圍去hea,,魚,,插班生lan型-___-''凸
than諗住想打波,,哥個jimmy又話唔得喎~'''
唔得咪唔得囉'''好叻咩!!!!啍-,-凸
than去溝呀issac爺爺,,俾我同靜打xD''
哈哈,,飲可樂呀啦,,小心打到你嘔呀!xD'''
之後又去溝mark子佢地;''魚,,又唔講比我知!
死淫哩!好驚hurt到我喎,,死kai子,,成績乍ma!
死hon,,咁串,,飲咩野飲呀!係到吸引我-,-凸
之後就同靜分手啦xD''than撞到irene''oh yeah!
好多計傾呀我地真係''yoyoyo''我唔悶啦終於=]
番到屋企第一時間話俾呀ma知我既成績''''
佢竟然罵我,,我真係好hurt囉;[77分已經算好啦'
你係咪睇得呀哥家姐d成績多呀?而+黎罵我?
佢地勁還佢地勁,,我笨呀ma,,你吹咩?
喊哂lor物事,,,,咁都罵,,唔係人黎嫁佢;[
cOmMeNt,plz~=)
07:45 |
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | ... | 236 | »
|