白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
lemontea=]
sky=]
wai=]
錦=)
腳趾尾=)
STEVEN=)
yasa=]
mandy=]
lemon=)
kayan=]
nina=]
`傻彤_]* (babytung105)
chilam=]
yue=]
Yan♥ (ice520yan)
彤=)
kathy=]
circle=)
suen=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 115
累積人氣: 58426
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


2009-10-30(重新打) 愉快 分類: 未分類

話說哩我4點幾係電腦室打左簡略既今日,,

還念我今日既電腦開到,,咁就重新再打過啦'

2009-10-30

遲左小小番去,,溫英文,,好驚,真係好難呀vocab''

英文,,又易又難,,有d都識,,有d都唔係幾識,,

英文哩一科,,我諗我一定會pass 既!;]

-Maths:數學今日開始又要做功課啦,,真慘,,

魏明明,,係都test完先至俾功課啦,,我好忙ga''

-2堂Sience:唉~今堂俾左一個壞印象俾青蛙''

我同盈係到傳paper,,上面當然係有畫公仔,,

之後,,佢就叫我地唔好再畫啦,,個語氣唔係咁重,,

之後就話:[唔好以為你做物我就見唔到,好易睇到']

我覺得好恐怖呀佢,,點可以咁串?我畫公仔乍ma,,;[

-recess:同彥彥落去小食部食魚旦,物樂雞''飽lu-_-''

ai ya..我好想hea多陣又打鐘,,啍-_-'''

-2堂E:au sir,,我越黎越覺得佢變態>___<''

成日講埋d宰宰殺殺既野,,仲知d野真係好恐怖''

書其中一頁講個男人食草猛!?,,超噁心,,變態!;[

仲有2頭蛇同埋哥個1腦2面既cat,,超核突-_-''

-lunch:同穎ki出左去食''好飽呀物料'''-____-''

同promas打波好好笑,,好kai呀佢,,正kai子=]

一件事好唔開心既係,,某人話就話幫我地執波''

但係又殺波殺到好大力,,又要我地再執過,正x街!

咁就唔洗你幫我執啦,鬼叫個波'綠'去你到!!!

蔡bing,,呀john個d都冇你咁x啦!!!-_-''唔該你咪啦!

仲有一個人我真係好撚憎佢,,用腳踢我地個排球!

排球唔係用黎踢嫁先生!!!你要踢就踢足球啦!凸-_-

than f.3哥哥都黎左,,好開心=]

唯一一個令我開心就係佢地,,多謝你地丫=]

-2堂C:好悶,,講鬼故,,我覺得miss ho哥個好kai''-_-

同書哥個講'假鬼真鬼'一樣,,超kai呀物事-___-''

-IH:哩一堂''呀sir又帶珍寶珠黎,,又吸引我!_!

我好憎插班生囉真係,,囉左我最鐘意個隻味!啍!

-放學:執埋d野梗係去電腦室啦=]yayayayaya'''

than番番去呀e又鎖左對門,,我書包仲未囉出黎ga!

than囉番個書包同排球出黎,,就同蔡bing搓啦'''

好驚會跌落去,,有一次真係好核突,,差d跌落去''

某人又囉我個波囉''我發覺我真係越黎越憎你''

than個波差d跌落去,,tor你既幅啦!!!-_____-'''

之後就同ee佢地一齊玩啦;;;

EE好輕呀真係,,,33公斤真係勁輕-_____-'''

alice好似好重咁喎,,我諗係我問題掛-_____-''

我都好重,,,cto'咩'唔到我''佢跌左落地xD

ey?又唔係b0r'''蔡bing'咩'到我呀=]

佢竟然咩到一個重41.3公斤既我,,勁哇!!!

不過,,佢隻手又有汗既-___-凸魚你,,xD

than吳ho lon好淫,,打cto個波'''

不過我打過,,cto個波係堅嫁,,絕對唔係流嫁!

than4點塔11就走啦'''係ok撞到老師+呀ma-_-

魚,,好驚俾佢小呀!好彩係出面,,冇小我xD

cOmMeNt,plz~=)

07:06

2009-10-29&30 鬱悶 分類: 未分類

唔講咁多,,因為太多,,講特別野算,,電腦又上唔到,而+係學校=]

2009-10-29

today係maths test,,mc超易,,但最尾個題唔識-,-應該pass,,

-PE:要bring球拍去打魚毛球,,好好玩呀=]

-lunch:-,-凸xxxx!!唔同我地打排球咪算lor''

個樣洗唔洗咁串呀,,凸-_-仲有,,,,,,,,,,,,,,

bxxx,,好l0r,,聽佢講l0r,,啍,,嬲你囉!=[

放學hea左一陣就番去同公公婆婆出街啦=]

2009-10-30

today係english test,,開頭易,than難,than易&than難...

lunch:如果你地有心冉我執波既話就咪玩啦!

幫我地執完波之後殺俾我地,,than咪又係要我地執波!

真係越幫越忙lor咩事,,我寧願自己執囉!!!\_/凸

好嬲,,狂殺波,,俾f.3哥哥話我勁左好多,,xD''

放學:我而+hea多一陣番home啦,,,

如果開到電腦就留個言俾你地班gdf啦!

cOmMeNt,plz~=)

16:15