話說哩我4點幾係電腦室打左簡略既今日,,
還念我今日既電腦開到,,咁就重新再打過啦'
2009-10-30
遲左小小番去,,溫英文,,好驚,真係好難呀vocab''
英文,,又易又難,,有d都識,,有d都唔係幾識,,
英文哩一科,,我諗我一定會pass 既!;]
-Maths:數學今日開始又要做功課啦,,真慘,,
魏明明,,係都test完先至俾功課啦,,我好忙ga''
-2堂Sience:唉~今堂俾左一個壞印象俾青蛙''
我同盈係到傳paper,,上面當然係有畫公仔,,
之後,,佢就叫我地唔好再畫啦,,個語氣唔係咁重,,
之後就話:[唔好以為你做物我就見唔到,好易睇到']
我覺得好恐怖呀佢,,點可以咁串?我畫公仔乍ma,,;[
-recess:同彥彥落去小食部食魚旦,物樂雞''飽lu-_-''
ai ya..我好想hea多陣又打鐘,,啍-_-'''
-2堂E:au sir,,我越黎越覺得佢變態>___<''
成日講埋d宰宰殺殺既野,,仲知d野真係好恐怖''
書其中一頁講個男人食草猛!?,,超噁心,,變態!;[
仲有2頭蛇同埋哥個1腦2面既cat,,超核突-_-''
-lunch:同穎ki出左去食''好飽呀物料'''-____-''
同promas打波好好笑,,好kai呀佢,,正kai子=]
一件事好唔開心既係,,某人話就話幫我地執波''
但係又殺波殺到好大力,,又要我地再執過,正x街!
咁就唔洗你幫我執啦,鬼叫個波'綠'去你到!!!
蔡bing,,呀john個d都冇你咁x啦!!!-_-''唔該你咪啦!
仲有一個人我真係好撚憎佢,,用腳踢我地個排球!
排球唔係用黎踢嫁先生!!!你要踢就踢足球啦!凸-_-
than f.3哥哥都黎左,,好開心=]
唯一一個令我開心就係佢地,,多謝你地丫=]
-2堂C:好悶,,講鬼故,,我覺得miss ho哥個好kai''-_-
同書哥個講'假鬼真鬼'一樣,,超kai呀物事-___-''
-IH:哩一堂''呀sir又帶珍寶珠黎,,又吸引我!_!
我好憎插班生囉真係,,囉左我最鐘意個隻味!啍!
-放學:執埋d野梗係去電腦室啦=]yayayayaya'''
than番番去呀e又鎖左對門,,我書包仲未囉出黎ga!
than囉番個書包同排球出黎,,就同蔡bing搓啦'''
好驚會跌落去,,有一次真係好核突,,差d跌落去''
某人又囉我個波囉''我發覺我真係越黎越憎你''
than個波差d跌落去,,tor你既幅啦!!!-_____-'''
之後就同ee佢地一齊玩啦;;;
EE好輕呀真係,,,33公斤真係勁輕-_____-'''
alice好似好重咁喎,,我諗係我問題掛-_____-''
我都好重,,,cto'咩'唔到我''佢跌左落地xD
ey?又唔係b0r'''蔡bing'咩'到我呀=]
佢竟然咩到一個重41.3公斤既我,,勁哇!!!
不過,,佢隻手又有汗既-___-凸魚你,,xD
than吳ho lon好淫,,打cto個波'''
不過我打過,,cto個波係堅嫁,,絕對唔係流嫁!
than4點塔11就走啦'''係ok撞到老師+呀ma-_-
魚,,好驚俾佢小呀!好彩係出面,,冇小我xD
cOmMeNt,plz~=)
07:06
|