白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
sara=)
希=)
包包=)
霖=]
chelsea=)
彈nei=)
kathy=]
katies=)
蟲蟲=]
TinG=]
零=)
kayan=]
pauline=]
樂兒=]
eric=)
nikky=]
譚永=]
miyuko=]
敏儀 (MANDYManyee)
mark=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 6
累積人氣: 58436
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


2009-10-22 愉快 分類: 未分類

2009-10-22

-朝早:個波搵人幫bung..但係唔得;[

之後去左set' toi'...好ma撚煩呀mrs w..

咩料-_-整到我隻手好痛丫..><

走個陣就差唔多打鐘啦;]

-C:又係教下'刷'書..無聊-_-

-2堂HE:整哥個肉丸.....

好成功..砍肉原來真係好好玩xD

好香呀d肉..聞下都醒神=P

-recess:超好味呀d肉丸xD

不過我覺得白色好味d;]

黑色隻味好似有d怪怪地咁;[

-CH:送送d堂越黎越悶-,-

我成日都想訓覺丫物事-_-''

好彩..........今堂都有做作業;]

-E:au sir又冇番..又係關sir doi..

成班high哂...好開心啊;]

-lunch:食完canteen冇人同我打波..

好悶丫物事-,-a班遲放都有既\_/'''

同promas,升,葉,f.3 2個哥哥,hon,f.1仔打波..

之後GC同hon打左一陣就走左啦...

than蔡bing又黎打..之後又走左啦....

好悶呀原來我發覺...都唔好玩既...

雖然有時都幾high^__^'''hehe....

-M:又係做dddddddddddEX啦..;]

ai ya,,周卓x佢地調左過黎..成日講粗口-,-

than去囉番本maths a,,彥彥又未抄完..

我x佢..猷又同我講野...都好..佢幫我x彥..xD

than又去囉多幾次..攰到死咁濟-_____-''

-IH:好悶丫....ai ya,,係喎..呀sir背名...

搞錯..背錯左就等於你lose左嫁啦-___-''

但係最尾都俾佢背到tim-_____-;;真係丫0O0''

-E:又有多堂英文..不過係其他老師doi..-_-

好悶呀好悶呀..hea左超級之耐先至打鐘lor物事-_-

-放學:女排....原來f.1妹選拔真係好無聊....

我又冇物野做喎-___-'''超級之無奈-____-''

than同蔡bing佢地打左陣波..好exciting@_@

than好彩起碼都俾我考f.1妹開波....

嘻嘻...好彩個個起碼都有一球入啦;]

than就去鄭xx個到安慰佢na.....;]

唔好唔開心na鄭xx...我幫你小佢啦好冇?;[

不過你喊出黎都好嫁...會舒服好多ga;]

than塔車番屋企又俾呀ma罵啦-___-''

y又要罵我..我咪同佢講左我今日排球...

唔通你真係失憶丫?咁都唔記得!?

我諗你真係好唔想我打排球..但係唔得!

我寧願測驗科科合格keep on打排球..

我都唔會放棄排球ga..啍..睇住黎!_!

cOmMeNt,plz~=)

10:14

2009 年 10 月 21 日  星期三   清涼


2009-10-21 愉快 分類: 未分類

2009-10-21

-朝早:遲左番~_~''

又俾miss wong罵..

咩事..鬼知打左鐘!

而且我打左鐘之後就番課室啦

罵咩罵.我係遲番丫!!;[

-M:第3課原來好易..但唔洗測哩..

第一課..我要比心機..唔可以唔pass..

-2堂S:nicky俾關sir捉左出去..慘/_\''

之後妍又cry...好多人唔開心丫!!;[

-recess:同彥,賢&文去canteen食野..

彥,賢食魚旦,,我,賢,文食薯餅xD''

上番去又打鐘...又撞到miss wong!

點解..點解我同佢咁有緣..點解?/_\

-2堂E:au sir又冇番..快d番啦=]

今堂冇物野好做..同雯傾下計咁啦..

之後就去同彥玩啦..凸-_-做物打我!?

過左一堂就搬'鄧'過去靖&heyman中間..

haha..畫左幾幅畫;]都好kai姐我/_\唉~

我好憎呀sir讚鄧浩如勁lor咩事..好憎佢-_-''

俾呀sir讚下就咁開心...啍..好叻咩!!!

than呀sir問我..咩鯨魚個頭係最大嫁哩?

我話殺人鯨..佢話唔岩..我話'沒香鯨''

佢話:勁呀..岩左呀你...好野~_~''''

之後死人鄧浩如問我:你係咩鯨呀!!!

關你撚事咩!!!你食屎啦你!!正xx!x乂y-_-

-lunch:同鄭穎ki出左去食啦;]

之後番到去彥彥竟然係到等我...叻仔^^

than同葉,,靜打波啦~~~妖妖妖~~

死人彥彥成日用哥個bung氣既野黎吹我!

我xxxxxxxxx你呀彥彥!!!!啍啍啍啍啍!\_/

之後同promas,,f.1仔,,薛熊,,mea打波啦..

薛熊你呀!!!成日殺波..我真係好撚*1000驚你*0*

葉puipui好野!!好brave呀你!!xD''''超勁呀*0*''

f.1仔成日搶我d波呀!!!!啍啍啍啍啍啍!!;[

打左鐘之後上到去差d就撞到關sir啦><

之後落去見到蔡bing&均..提下佢地...

than我地就由另外一邊到番番去啦;]

-2堂C:ai ya..竟然係王煒煒gam堂喎-_-

ai ya!!咁岩又撞正我冇帶下'刷'書個日喎..

(其實我日日都冇bring嫁啦xDxD''')

miss ho開頭超high..搞到鄧x堅狂笑lor物事-_-

之後佢講野越黎越認真.又搞到我狂笑lor物事-_-

總知中文堂真係超有趣又無聊既課堂...''''xD

-IH:冇物野做...個波好似硬得濟..之後放氣...

好好玩xD但係點知枝針又斷左喎-______-'''

搞錯呀華真!!!d野咁鬼死cheap既..沈日先買乍喎..

ai   ya!!!!我以後都唔去華真buy啦!真係好易壞呀d野..

-放學:狂咁搵人求救!!help*10000000000000..-_-

自己啦:撤撤低低咁失敗丫你._.

呀sir啦:撤撤低低咁失敗丫你._.

jimmy啦:撤撤低低咁失敗丫你._.

依依啦:撤撤低低咁失敗丫你._.

alice啦:撤撤低低咁失敗丫你._.

GC啦:撤撤低低咁失敗丫你._.

issac啦:撤撤低低咁失敗丫你._.

daniel啦:撤撤低低咁失敗丫你._.

蔡bing啦:撤撤低低咁成功丫你._.

用左第2個方法..蔡bing搞到好撚痛呀隻手..

辛苦你啦^__^你做得好好呀...下次再黎搵你xD

之後呀清潔ee竟然係'生'左門-3-

之後見到妍諗住關門就即刻叫佢開番..

than擺番個bung氣個舊野..唔該妍=]

than先知發現GC一路都夾住我個排球...

問yolanda又唔幫我keep..問sears又唔得...

問GC都唔得..個刻發覺好似無人幫咁...

好唔開心;[好hurt!點解我會咁ga?

之後我個班外面個舊野又冇位擺...

哩一刻我叫左蔡bing him幫助我啦;]

好彩佢個班房冇'生'到..又肯幫我;]

唔似得GC佢地咁..開左又唔幫我=[

好多謝*100000蔡bing丫;]well done丫!

(我唔會忘記你既幫助嫁!!我會還番俾你ga!xD)

之後就番屋企啦..又俾呀ma小-_-凸

之後同彥,雯,葉等等傾電話..又俾佢小-_-凸

一時之間..我好唔鐘意鯨魚哩個名....我好憎哩個名..

唔知點解...有d人叫鯨魚真係好難聽.有d人就好好聽

但係我發覺我越黎越唔鐘意哩個名.係真ga...;[

我都係比較鐘意yan佢地叫我做白雪雪..好鐘意;]

鯨魚..我唔鐘意噴水..我唔係好大隻..我唔係住係sea..

我唔係好大個頭..我冇尾...我唔會活吞某d野!!!!;[

i am not like peoples call me whale,,i d l !!!

i want peoples call me 'white snow snow'xD

i hate whale! i hate myself ,,i hate/____\'''!!!

i think there are so many peoples don't like me/_\''!!

cOmMeNt,plz~=)

09:22