白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
lappo:)
彩=)
colbie=)
suki=]
細佬=]
kathy=]
毛毛=]
sara=)
suki=]
fung=]
can=)
呀miu=)
belle=)
suen=]
Kitty=)
冰=)
carol
包包=)
冰=)
咩=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 1
累積人氣: 58431
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 23 日  星期五   清涼


2009-10-23 鬱悶 分類: 未分類

 

2009-10-23

-朝早:塔輕鐵撞到colbie;]

番到去咪又係hea..真無聊..

-周會:唔洗上....好耶~_~

溫maths,,原來今日要小test;[

嗚嗚....點算丫!?唔識丫!!!><

-CPL:今堂因為做哂...

呀sir又俾我地上網喎..ya><

好耶...我要要要上qooza!!!;]

-E:今堂au sir有番..對g b;]

-C:好悶-,-but都ok既-___-;;;

-recess:彥彥成日去toilet ga><'''

之後同佢落去食野...魚旦旦;]

之後就上去1樓校務處囉野;]

再上番去toilet,,我唔係好似彥彥咁ga..

番到課室電腦哥個呀sir黎搵我-,-

話我哥個圖案冇填顏色喎..

搞錯..明明save左..要我lunch/放學去-_-

放學算啦..但係我驚俾呀ma小哇><

-2堂maths:數學已經來臨啦...><好驚哇..

開頭已經冇心機去做啦....好驚..手振;[

d數有d難有d易..但係竟然計錯左哇><

點解會咁..唔解唔睇清楚..唔解哇-︹-''?

嗚...最尾5個既人要留堂哇..點算>︹<?

我肯定我今次小測一定唔合格啦..T/\T

-lunch:同葉,ki食canteen哇..快d!!!

之後mark,jackel,issac,lemon佢地都黎食-_-''

葉要我食快d哇...>︹<好快嫁啦..咳死-_-''

之後就同葉佢打啦.....ba斯光年又要我地出去打..

咁鬼死'乍'....我小你呀啦~_~啍啍啍啍啍`;[

than同promas,靜打...妖-_-死人鄧浩如阻住哂!

than同葉打完再去同蔡bing佢地打啦....;]

-2堂art:今堂art要做個塊玻璃哇-_____-'''

死-_-個yee個y字好粗好大哇>︹<字大狂-____-''

呀lorrie,彤&蚊寫d字好靚哇物事...總知叫佢地整.;[

-IH:嘻嘻...肚餓..食野...超好味哇我覺得...

超假囉鄧x堅個食法.....點解要用'途'果液去形容哇!?

nicky佢地食到回味無窮哇...確實真係好好味*\/*

-放學:hea左一陣執哂d野去2e到....

than上去電腦室個到做番呀sir要我同既野...

落黎再hea,,傾計,,玩,,好多好多好多*\/*....

頂..我好憎哥個魚旦頭呀真係..超黑人憎囉,,死樣衰-,-

than死mark子又話d咩野搞到我差d嘔囉物事-,-

死mark子.憎死你哇!絕交xD'(講笑姐,不過真係唔好再講)

than同issac搓包剪dup..好淫哇..><xD

than hea多一陣呀e黎就走啦;]

塔車個陣撞到irene..又同佢傾計...;]

番到屋企又俾呀5ma小-,-成日俾呀ma小既我-,-

薛熊哇..唔該你唔好同鄧浩如咁fd啦.

佢叫你唔好幫我你就唔幫!?

好叻咩...唔幫咪唔幫囉.....

我而+已經開始憎你啦;[

我唔明佢有咩好囉!!

樣衰,賤格,,死串咀,x!

chu左哩d.佢仲有d咩好..

令到你咁聽佢話哇!?

對你徹徹低低咁失望囉..

我唔明點解我咁黑人憎!!

成日都講人地聽唔明既事..

而+仲搞到同我好番既人又離開我..

我好唔開心..我好對唔住哥d人...

我真係..................衰格....................

小小野就話好憎佢..我係物人黎ga?

自己好多朋友哇!?冇囉唔好意思...

我唔可以再咁..但係我真係好絕望;[

cOmMeNt,plz~=)

09:24

2009-10-23 愉快 分類: 未分類

2009-10-23

我而+上緊CPL堂..

好耶..有得打qooza丫

仲有時間可以上..yaya;]

恩間maths要測驗丫><

好驚丫...希望pass啦

仲有art堂哥個我未做丫點算

希望恩間堂art唔係要即刻交啦

好啦........係咁多先啦.........

cOmMeNt,plz~=)

09:41