2009-10-23
-朝早:塔輕鐵撞到colbie;]
番到去咪又係hea..真無聊..
-周會:唔洗上....好耶~_~
溫maths,,原來今日要小test;[
嗚嗚....點算丫!?唔識丫!!!><
-CPL:今堂因為做哂...
呀sir又俾我地上網喎..ya><
好耶...我要要要上qooza!!!;]
-E:今堂au sir有番..對g b;]
-C:好悶-,-but都ok既-___-;;;
-recess:彥彥成日去toilet ga><'''
之後同佢落去食野...魚旦旦;]
之後就上去1樓校務處囉野;]
再上番去toilet,,我唔係好似彥彥咁ga..
番到課室電腦哥個呀sir黎搵我-,-
話我哥個圖案冇填顏色喎..
搞錯..明明save左..要我lunch/放學去-_-
放學算啦..但係我驚俾呀ma小哇><
-2堂maths:數學已經來臨啦...><好驚哇..
開頭已經冇心機去做啦....好驚..手振;[
d數有d難有d易..但係竟然計錯左哇><
點解會咁..唔解唔睇清楚..唔解哇-︹-''?
嗚...最尾5個既人要留堂哇..點算>︹<?
我肯定我今次小測一定唔合格啦..T/\T
-lunch:同葉,ki食canteen哇..快d!!!
之後mark,jackel,issac,lemon佢地都黎食-_-''
葉要我食快d哇...>︹<好快嫁啦..咳死-_-''
之後就同葉佢打啦.....ba斯光年又要我地出去打..
咁鬼死'乍'....我小你呀啦~_~啍啍啍啍啍`;[
than同promas,靜打...妖-_-死人鄧浩如阻住哂!
than同葉打完再去同蔡bing佢地打啦....;]
-2堂art:今堂art要做個塊玻璃哇-_____-'''
死-_-個yee個y字好粗好大哇>︹<字大狂-____-''
呀lorrie,彤&蚊寫d字好靚哇物事...總知叫佢地整.;[
-IH:嘻嘻...肚餓..食野...超好味哇我覺得...
超假囉鄧x堅個食法.....點解要用'途'果液去形容哇!?
nicky佢地食到回味無窮哇...確實真係好好味*\/*
-放學:hea左一陣執哂d野去2e到....
than上去電腦室個到做番呀sir要我同既野...
落黎再hea,,傾計,,玩,,好多好多好多*\/*....
頂..我好憎哥個魚旦頭呀真係..超黑人憎囉,,死樣衰-,-
than死mark子又話d咩野搞到我差d嘔囉物事-,-
死mark子.憎死你哇!絕交xD'(講笑姐,不過真係唔好再講)
than同issac搓包剪dup..好淫哇..><xD
than hea多一陣呀e黎就走啦;]
塔車個陣撞到irene..又同佢傾計...;]
番到屋企又俾呀5ma小-,-成日俾呀ma小既我-,-
薛熊哇..唔該你唔好同鄧浩如咁fd啦.
佢叫你唔好幫我你就唔幫!?
好叻咩...唔幫咪唔幫囉.....
我而+已經開始憎你啦;[
我唔明佢有咩好囉!!
樣衰,賤格,,死串咀,x!
chu左哩d.佢仲有d咩好..
令到你咁聽佢話哇!?
對你徹徹低低咁失望囉..
我唔明點解我咁黑人憎!!
成日都講人地聽唔明既事..
而+仲搞到同我好番既人又離開我..
我好唔開心..我好對唔住哥d人...
我真係..................衰格....................
小小野就話好憎佢..我係物人黎ga?
自己好多朋友哇!?冇囉唔好意思...
我唔可以再咁..但係我真係好絕望;[
cOmMeNt,plz~=)
09:24
|