白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
man=]
小丸子=]
sara=)
十蚊飯 (WingWingForever)
好人難做/俊師兄 (wilsonlee007)
kerry=)
銘公公=)
均=)
yu=)
mandy=]
huitung=)
gloria=)
honhon=]
belle=)
嘉雯=]
yuen=)
澄=)
熊=)
蔡蔡=)
colbie=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 114
累積人氣: 58425
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 28 日  星期三   清涼


2009-10-28 愉快 分類: 未分類

200-10-28

今日,,就係公公佢地黎既日子,,

好想快d放學=]hehe;]

朝早覺得有d忽冷忽熱'''

但都要起身溫小小中文''

買左'物提沙'因為好耐冇食過啦''

than周圍咁去溫書''

(但其實正係溫左小小咁乍)

同heyman溫書,,嘻嘻''

之後嘉嘉黎左過多一陣佢地走..

我仲係班房門口出面溫-_-''

中文,,唔係話太難,,但係驚寫錯''

當我發現一振__個陣,,我提老師=]

當老師出左去之後,,我同cto佢地..kaka''

最後面個part,,我正係溫左一次,,慘-_-''

成語,,超級超級easy,,但係隻眼唔知做物,,

'不'睇左做'一',,好x kai-_-'''魚,,又扣分-,-

今堂中文我諗合格既-,-唉~唔好提啦''

-S:開頭都係冇物野,,睇呀sir做實驗lo..

than再同盈佢地傳紙仔,,畫d公仔好搞笑;]

個陣驚險既時刻到啦,,要派IS卷-_-

我緊係驚到物咁,,而且我諗我實唔合格''

點知''原來我有69分,,合格都ok嫁啦...

-PTH:派卷''''ching最高分,,勁丫@_@

我就得36.5/50,,好失望,,以前明明40到,,

PTH哩一科,,我好好好好好樣衰丫-_-''

-IH:要測驗''哈哈,,俾open book,,實岩哂''

呀sir咁kai既,,我地實岩哂,,chu非抄錯''

我今堂先知道要測驗,,完全冇溫過''

-recess:因為恩間英文要用gramabook,,

我又借左俾promas,,魚咪au sir話go out'

2a上既堂係miss so,,魚,,咁鬼慢-_-

去B班到借,,佢地恩間上miss so既英文堂..

than去D班問bo借..好多謝你'''thx u so much!

之後完左小息a班先放,,e?佢又還番俾我b0r..

但係我要狂抄抄抄抄抄抄*10000000''

-E:雖然我仲未抄完''但係都唔洗收,,我慢慢都得;]

haha,,,今堂au sir又整笑我啦''但係好得意呀佢'

-lunch:我食野又撞到呀哥,,咁岩既@_@?

him唔好叫winky做琪琪啦><好怪呀''-___-''

我仲係食緊個陣就俾左個排球佢地打先=]

食完就同him,jimmy,jackal,&mea打''

than hohon,VC,第一個既爺爺,,等等打啦''

than him,mea,honhon同第一個既爺爺就走左啦'''

最尾我就同VC搓,,要加油呀VC,,你咁勁=]

-C:要中文dicatation,,,好exctitng嫁原來睇貓紙,,

真係好驚miss ho會望過黎,,睇貓紙成功!

但係我都有錯''有冇搞錯''隻眼又有問題啦''

-maths:緊張既時刻終於到啦,,派平時個d測驗卷''

呀sir話正係得8個合格嫁乍''我諗一定唔合格''

14分同2個20分既都係女仔''好驚會係我-_-''

點知當我行過去話'死啦*2'個陣,,呀sir笑咪咪''

當我睇我個分數''我竟然有49/97,,49分合格''

我竟然梗梗合格''冇諗過我會係8個裡面既一個'

好開心'''好想即刻同ma咪講''happies''!!!

-Music:今堂又要唱歌歌啦''第時考試要考哩首;;

好難唱呀點算-____-由其係最尾個2段''勁難><

than差唔多打鐘就係hiu彤用鋼琴彈校歌''

好勁呀''我覺得同周會個個人彈既冇物分別''好聽=]

-放學:先係自己搓下排球'''''''''再同人搓左陣''

再同婆婆落去樓下既toilet,,再去canteen食野飲野''

再去lemon佢地個到,,教婆婆maths,,識唔識!?-_-

than再同lemon佢地搓波'''我冇機會打囉係-_-算'

塔車再去買青提子蘆薈粒,,好想試好耐@_@''

than番到屋企門口竟然冇人'''落左去等佢地''

想打俾佢地個陣又見到佢地''公公婆婆呀!番黎啦=]

than番屋企溫maths'''我明啦*︺*\/

than呀哥番左黎佢又教我maths,,仲明呀*︺*\/

maths,,我要ko你,,我唔會輸俾你''我要克服你'!!!!

大家聽日既maths要加油呀;]hehe-_-''

cOmMeNt,plz~=)

10:10

2009 年 10 月 27 日  星期二   清涼


2009-10-27 分類: 未分類

2009-10-27

今日係test IS ga日子;]

唉~沈日溫到12點半..

今日又6點起身溫..

但係test個次又唔係好勁''

可以話係白費心機啦-,-

溫完做埋d野就番學'''

塔輕鐵撞到cobile,yuki,wing'

than又撞到'小丸子'^__^'f.1妹!

番到去諗住溫個陣彥又話去toilet''

係2e門口到等佢地算,,我唔係男仔><

than又陪靜去toilet啦,,又去-_-''

than同靜傾計,,唔好唔開心na=]

我白雪雪黎幫你黑蚊蚊化解悲傷xD''

than我地分手就差唔多打鐘啦xD''

IS測驗開頭都ok易''起碼全部都溫過..

than實驗part1我覺得好難,,完全唔識答''

but後面個2 part識哂,,唔知有冇串錯字-,-

我諗今次都有60分掛-____-;;;(just i think'')

起碼合格就得ga啦''最好哩就唔洗俾呀ma小^_^

-2堂IH:呀sir同我地由頭講到尾''''好鬼死悶,,

到到第2堂既中段同呀heyman去toilet'放心=]

than諗住囉番件3,,死彥彥又唔比番我T\ /T凸

好鬼死凍-_-'''我好似一個貧窮人冇3著咁-,-''

-E:au sir睇黎個樣唔多happy~___~;;;;

不過我覺得佢間唔中都會咁嫁啦-,-冇事ge'

-recess:-_-凸唔同你去啦死彥,,當我透明-,-凸''

than同公公周圍hea,,去到e班issac竟然,,

叫我做'魚姐'-,-我咪話我係叫白雪雪呀!\_/;;

佢又話'雪姐'-,-,,我咪叫番佢'sac哥'囉,,-,-好kai'

onon地既爺爺-_-;;;做物突然做d咁奇怪既野丫'

-2堂S:ai ya,,,今日教書,,真係好悶丫-_-''

呀sir用左新方法,嘈既去前面坐係到,

冇得再傾計'e?ok喎哩個方法,,xD-_-''

than又同盈佢地講到high哂,,好鬼死開心丫=]

-lunch:又係係canteen食得好快,,

撞到家姐=]佢又黎canteen ge?<ha'

than打波,,好寂寞-_-之後李明章串我-,-

than同佢打左陣佢就話自己真係唔識打-,-

than再同肥龍&佢呀哥打''兩個都咁大力ge-_-

than promas終於黎啦''我今日好悶-,-

than葉問同唔同得我地打,,

個波我地2個都有份ga-_-點解唔打得-,-

than再同肥紫&f.1仔&f1仔個fd''''

超無隱-_-than 爺爺佢地黎左,,又話打-_-?

又唔怪得佢地ge'''我地打波真係好無隱''

-C:今堂miss ho又話默書,,係聽日丫!

than就講書啦,,好無聊-,-同佢地傾下計''

-CH:hehe''今堂雖然真係超越之無聊,,

之後就自己寫下d卡通''(其實我正係想記首歌')

than叫cto佢地幫手諗,,,好好笑呀物事...

咩hello kitty,melody,笑死我囉,高智能呀真係'xD

than我又諗起'沽'星淚首歌,,好好聽=]

-Maths:哈哈,,魏sir又會唔番都有既!?

好少病呀佢真係xD而+頂唔順啦!?-_-''

maths哩堂係可以話冇物野做'''傾下計咁啦'

又同heyman去toilet''''xD2次啦,,俾關beer-_-''

-放學:係學校hea多一陣就同嘉lam走啦..

我地分手之後我就去左賣小丸子個到'''

than撞到honhon同埋daniel'''咁岩既@_@?

than daniel話俾$,,之後我俾,,佢又唔要,,

講完之後話唔要'''kai子-_-''咁乖呀;]

honhon好鬼搞笑-_-山雀串-__-'''hehe'''

佢地走左我又諗唔到,,最尾叫左杯草莓沙冰'

魚,,咪又係同藍莓沙冰差唔多-_-''又係咁甜''

塔車''撞到fong,,同埋tobe'''我地又傾計''

之後先見到honhon同埋daniel,又咁岩丫?

落車又見到范oo,,,番到屋企就溫書;]

中文呀中文''點解咁難ga,,,我唔想溫,,

但係始終都要溫,,魚咪冇得打qooza,,

仲會俾人小tim;;我唔想ga>_<xD

cOmMeNt,plz~=)

09:27