| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-10-28  |
分類: 未分類 |
200-10-28
今日,,就係公公佢地黎既日子,,
好想快d放學=]hehe;]
朝早覺得有d忽冷忽熱'''
但都要起身溫小小中文''
買左'物提沙'因為好耐冇食過啦''
than周圍咁去溫書''
(但其實正係溫左小小咁乍)
同heyman溫書,,嘻嘻''
之後嘉嘉黎左過多一陣佢地走..
我仲係班房門口出面溫-_-''
中文,,唔係話太難,,但係驚寫錯''
當我發現一振__個陣,,我提老師=]
當老師出左去之後,,我同cto佢地..kaka''
最後面個part,,我正係溫左一次,,慘-_-''
成語,,超級超級easy,,但係隻眼唔知做物,,
'不'睇左做'一',,好x kai-_-'''魚,,又扣分-,-
今堂中文我諗合格既-,-唉~唔好提啦''
-S:開頭都係冇物野,,睇呀sir做實驗lo..
than再同盈佢地傳紙仔,,畫d公仔好搞笑;]
個陣驚險既時刻到啦,,要派IS卷-_-
我緊係驚到物咁,,而且我諗我實唔合格''
點知''原來我有69分,,合格都ok嫁啦...
-PTH:派卷''''ching最高分,,勁丫@_@
我就得36.5/50,,好失望,,以前明明40到,,
PTH哩一科,,我好好好好好樣衰丫-_-''
-IH:要測驗''哈哈,,俾open book,,實岩哂''
呀sir咁kai既,,我地實岩哂,,chu非抄錯''
我今堂先知道要測驗,,完全冇溫過''
-recess:因為恩間英文要用gramabook,,
我又借左俾promas,,魚咪au sir話go out'
2a上既堂係miss so,,魚,,咁鬼慢-_-
去B班到借,,佢地恩間上miss so既英文堂..
than去D班問bo借..好多謝你'''thx u so much!
之後完左小息a班先放,,e?佢又還番俾我b0r..
但係我要狂抄抄抄抄抄抄*10000000''
-E:雖然我仲未抄完''但係都唔洗收,,我慢慢都得;]
haha,,,今堂au sir又整笑我啦''但係好得意呀佢'
-lunch:我食野又撞到呀哥,,咁岩既@_@?
him唔好叫winky做琪琪啦><好怪呀''-___-''
我仲係食緊個陣就俾左個排球佢地打先=]
食完就同him,jimmy,jackal,&mea打''
than hohon,VC,第一個既爺爺,,等等打啦''
than him,mea,honhon同第一個既爺爺就走左啦'''
最尾我就同VC搓,,要加油呀VC,,你咁勁=]
-C:要中文dicatation,,,好exctitng嫁原來睇貓紙,,
真係好驚miss ho會望過黎,,睇貓紙成功!
但係我都有錯''有冇搞錯''隻眼又有問題啦''
-maths:緊張既時刻終於到啦,,派平時個d測驗卷''
呀sir話正係得8個合格嫁乍''我諗一定唔合格''
14分同2個20分既都係女仔''好驚會係我-_-''
點知當我行過去話'死啦*2'個陣,,呀sir笑咪咪''
當我睇我個分數''我竟然有49/97,,49分合格''
我竟然梗梗合格''冇諗過我會係8個裡面既一個'
好開心'''好想即刻同ma咪講''happies''!!!
-Music:今堂又要唱歌歌啦''第時考試要考哩首;;
好難唱呀點算-____-由其係最尾個2段''勁難><
than差唔多打鐘就係hiu彤用鋼琴彈校歌''
好勁呀''我覺得同周會個個人彈既冇物分別''好聽=]
-放學:先係自己搓下排球'''''''''再同人搓左陣''
再同婆婆落去樓下既toilet,,再去canteen食野飲野''
再去lemon佢地個到,,教婆婆maths,,識唔識!?-_-
than再同lemon佢地搓波'''我冇機會打囉係-_-算'
塔車再去買青提子蘆薈粒,,好想試好耐@_@''
than番到屋企門口竟然冇人'''落左去等佢地''
想打俾佢地個陣又見到佢地''公公婆婆呀!番黎啦=]
than番屋企溫maths'''我明啦*︺*\/
than呀哥番左黎佢又教我maths,,仲明呀*︺*\/
maths,,我要ko你,,我唔會輸俾你''我要克服你'!!!!
大家聽日既maths要加油呀;]hehe-_-''
cOmMeNt,plz~=)
10:10
|

| 2009-10-27 |
分類: 未分類 |
2009-10-27
今日係test IS ga日子;]
唉~沈日溫到12點半..
今日又6點起身溫..
但係test個次又唔係好勁''
可以話係白費心機啦-,-
溫完做埋d野就番學'''
塔輕鐵撞到cobile,yuki,wing'
than又撞到'小丸子'^__^'f.1妹!
番到去諗住溫個陣彥又話去toilet''
係2e門口到等佢地算,,我唔係男仔><
than又陪靜去toilet啦,,又去-_-''
than同靜傾計,,唔好唔開心na=]
我白雪雪黎幫你黑蚊蚊化解悲傷xD''
than我地分手就差唔多打鐘啦xD''
IS測驗開頭都ok易''起碼全部都溫過..
than實驗part1我覺得好難,,完全唔識答''
but後面個2 part識哂,,唔知有冇串錯字-,-
我諗今次都有60分掛-____-;;;(just i think'')
起碼合格就得ga啦''最好哩就唔洗俾呀ma小^_^
-2堂IH:呀sir同我地由頭講到尾''''好鬼死悶,,
到到第2堂既中段同呀heyman去toilet'放心=]
than諗住囉番件3,,死彥彥又唔比番我T\ /T凸
好鬼死凍-_-'''我好似一個貧窮人冇3著咁-,-''
-E:au sir睇黎個樣唔多happy~___~;;;;
不過我覺得佢間唔中都會咁嫁啦-,-冇事ge'
-recess:-_-凸唔同你去啦死彥,,當我透明-,-凸''
than同公公周圍hea,,去到e班issac竟然,,
叫我做'魚姐'-,-我咪話我係叫白雪雪呀!\_/;;
佢又話'雪姐'-,-,,我咪叫番佢'sac哥'囉,,-,-好kai'
onon地既爺爺-_-;;;做物突然做d咁奇怪既野丫'
-2堂S:ai ya,,,今日教書,,真係好悶丫-_-''
呀sir用左新方法,嘈既去前面坐係到,
冇得再傾計'e?ok喎哩個方法,,xD-_-''
than又同盈佢地講到high哂,,好鬼死開心丫=]
-lunch:又係係canteen食得好快,,
撞到家姐=]佢又黎canteen ge?<ha'
than打波,,好寂寞-_-之後李明章串我-,-
than同佢打左陣佢就話自己真係唔識打-,-
than再同肥龍&佢呀哥打''兩個都咁大力ge-_-
than promas終於黎啦''我今日好悶-,-
than葉問同唔同得我地打,,
個波我地2個都有份ga-_-點解唔打得-,-
than再同肥紫&f.1仔&f1仔個fd''''
超無隱-_-than 爺爺佢地黎左,,又話打-_-?
又唔怪得佢地ge'''我地打波真係好無隱''
-C:今堂miss ho又話默書,,係聽日丫!
than就講書啦,,好無聊-,-同佢地傾下計''
-CH:hehe''今堂雖然真係超越之無聊,,
之後就自己寫下d卡通''(其實我正係想記首歌')
than叫cto佢地幫手諗,,,好好笑呀物事...
咩hello kitty,melody,笑死我囉,高智能呀真係'xD
than我又諗起'沽'星淚首歌,,好好聽=]
-Maths:哈哈,,魏sir又會唔番都有既!?
好少病呀佢真係xD而+頂唔順啦!?-_-''
maths哩堂係可以話冇物野做'''傾下計咁啦'
又同heyman去toilet''''xD2次啦,,俾關beer-_-''
-放學:係學校hea多一陣就同嘉lam走啦..
我地分手之後我就去左賣小丸子個到'''
than撞到honhon同埋daniel'''咁岩既@_@?
than daniel話俾$,,之後我俾,,佢又唔要,,
講完之後話唔要'''kai子-_-''咁乖呀;]
honhon好鬼搞笑-_-山雀串-__-'''hehe'''
佢地走左我又諗唔到,,最尾叫左杯草莓沙冰'
魚,,咪又係同藍莓沙冰差唔多-_-''又係咁甜''
塔車''撞到fong,,同埋tobe'''我地又傾計''
之後先見到honhon同埋daniel,又咁岩丫?
落車又見到范oo,,,番到屋企就溫書;]
中文呀中文''點解咁難ga,,,我唔想溫,,
但係始終都要溫,,魚咪冇得打qooza,,
仲會俾人小tim;;我唔想ga>_<xD
cOmMeNt,plz~=)
09:27 |
« | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | 155 | 156 | ... | 236 | »
|