白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
梁樂生=)
heidee=)
霖=)
VC=]
kerry=)
siuyin=)
尾=)
yuki=)
carol
lemon=)
WAI=)
希=)
MIchelle=]
彩=)
sluching=)
琪=]
靜=)
澄=)
LAU=]
yoyo=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 24
累積人氣: 58454
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 26 日  星期一   清涼


2009-10-25&26 愉快 分類: 未分類

2009-10-25

朝早11點幾睇TV,,

之後好開心;]自動自覺溫書=]

溫左好多科,,chu左中史,,=]

其實科科我都唔知溫咩好;[

總係好驚測驗個日來臨-_-''

下晝睇超人mui比斯xD''

than呀哥俾我,,我上左陣斷線,,

索性唔上,,聽日先一次過打;]

夜晚睇超級巨聲,,俾人fau個d人好慘/_\''

than溫書溫到差唔多12點到;[

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

2009-10-26

今日朝早起身又睇TV啦''

than溫哂6科d野,,好有成功感=]

but我chu左中史,,其他都唔係好熟''

所以,,我要努力努力!起碼全部合格丫!!_!

今日聽到一個對我黎講係好好既消息!

就係大陸既公公婆婆後日就番黎香港啦;]

好開心,,好開心,,好開心,,好開心,,=]

我要多多孝敬佢地兩位老人家先至得xD''''

聽日就要form test啦,,好驚呀'要+油大家!''

 Round;1`起底^_<
oo1,您叫咩名;D -白雪雪 '

oo2,您幾歲阿;D -13'
oo3,您住邊阿;D -天水圍'

oo4,您幾高阿;D -149.3?好short'
oo5,幾時生日;D -4月6號'
oo6,電話咩台;D -冇'

oo7,咩野型號;D -冇'

oo8,您咩星座;D -白羊座'

oo9,依家幾點;D -6點'
o1o,準備好未;D -Yes'

★Round;2`家庭;$
o11,覺得屋企溫吾溫暖;D -唔溫暖'
o12,屋企有幾多個人;D -5個'
o13,屋企有咩野人;D -,呀媽,呀爸,家姐,呀哥同我'
o14,想吾想要呢個屋企;D -唔知'
o15,屋企人對您好吾好;D -唔好'
o16,對您有幾甘好;D -冇'
o17,屋企人男多定女多;D -平均'
o18,有無兄弟姊妹;D -有'
o19,覺得屋企似吾似愛登士家庭;D -唔知'
o2o,想吾想搬屋;D -唔知'
★Round;3`朋友(k)
o21,最傻;D -全部都好傻'
o22,最高;D -issac'
o23,最矮;D -賢仔'

o24,最令;D -nicky
o25,最可愛;D - dick'

o26,最COOL;D - jimmy'
o27,最令仔;D -issac'
o28,最多人溝;D -issac'
o29,最樣衰;D -冇'
o3o,最好人;D -個個刀好人
★Round;4`愛情(3;
o31,有無拍拖;D -冇
o32,佢拍左幾耐;D -都話冇'
o33,有無中意人;D -唔知

o34,中意左幾耐;D -唔知'
o35,明戀定暗戀;D -唔知'
o36,想吾想同佢1生1世;D -唔知'

o37,中意佢D乜;D -好人'
o38,系米為佢喊左好多次;D -唔係'
o39,甘有無後悔愛過佢;D -冇'
o4o,有咩同佢講;D -冇'
★Round;5`學校-;
o41,小學定中學;D -中學'
o42,學校咩名;D -YLMASS'
o43,您咩野班;D -2c'
o44,您幾多號;D -3'
o45,中吾中意間學校;D -嗯'

o46,點解;D -d人都好好人'
o47,學校大吾大;D -我覺得唔大'
o48,班主任系邊個;D -miss ho'
o49,好吾好人;D -好人'
o5o,同訓導熟吾熟;D -唔熟'
★Round;6` 喜愛*3*`
o51,中意邊個歌手;D -G.E.M

o52,中意咩歌;D -好多'

o53,中意咩天氣;D -清涼既天氣'
o54,中意食咩;D -好多'
o55,中意飲咩;D -好多'
o56,中意咩日子;D -旅行,新年'
o57,中意邊個地方;D -學校
o58,中意咩顏色;D -淺藍'
o59,中意咩公仔;D -史迪仔'
o6o,中意睇咩書;D -好多'
★Round;7`討厭\3/`
o61,吾中意邊個歌手;D -唔知'
o62,吾中意咩歌;D -難聽既歌'
o63,吾中意咩天氣;D -冬天'
o64,吾中意食咩;D -屎'
o65,吾中意飲咩;D -尿'
o66,吾中意咩日子;D -冬天'
o67,吾中意邊個地方;D -陰深恐怖既地方'
o68,吾中意咩顏色;D -黃色'
o69,吾中意咩公仔;D -hellokitty''
o7o,吾中意睇咩書;D -冇物'
★Round;8` 2揀1`
o71,電話vS電腦;D -電腦'
o72,Sms vS 傾電話;D -傾電話'
o73,Msn vS ICQ;D -Msn'
o74,笑vS喊;D -笑'
o75,晴天vS雨天;D -晴天'
o76,男vS女;D -女
o77,訓教vS白日夢;D -訓教'
o78,唱歌vS跳舞;D -唱歌'
o79,洪卓立vS周柏豪;D -周柏豪'
o8o,Janiceman vS AngelBaby;D -Janiceman'
★Round;9` 如果題`
o81,如果有日您FD死左您會;D -我會好傷心'
o82,如果有日有老師無拉拉鬧您您會;D -問佢我做錯左d物'
o83,如果有日您老豆老母無拉拉死左您會;D -我會喊'
o84,如果有日無拉拉成大班師奶搵您簽名您會;D -簽哂佢'
o85,如果有日您發現自己變左透明您會;D -消失'
o86,如果有日您最好既朋友俾人雞姦您會;D -報警'
o87,如果有日您生意失敗您會;D -再搵過份'
o88,如果有日有個您吾識既人無拉拉鍚您您會;D -ai飛禮'
o89,如果有日發現您FD變左傻仔您會;D -陪佢地傻'
o9o,如果有日世界末日您會;D -做左未做既野先'
★Round;1o` TAG,-
TAG俾1o個人做拉*v*,
o91,daniel'
o92,蔡bing'
o93,jackal'
o94,issac'
o95,GC'
o96,honhon'
o97,婆婆'
o98,黑蚊蚊'
o99,細佬'
1oo,公公'

cOmMeNt,plz~=)

06:28

2009 年 10 月 24 日  星期六   清涼


2009-10-24 愉快 分類: 未分類

 

2009-10-24

今朝要補習丫._.''

好彩8點11到去到姐=]

than自己打左陣排球..

haha,,彤打左上去風扇到..

之後成個波飛黎飛去xD

than再同賢打啦.好kai呀佢-,-

之後miss chan就叫我唔好打啦..

(以前係f.1e哥個班主任哩,,)

竟然係佢教我地maths喎..意想不到..

(只係暫時係今日姐,,下次就唔知啦)

不過佢講野講得超快..但係.....

又教得唔錯..起碼我聽到明....好野;]

maths哩一科....我最驚正係長題目!

希望長題目出小d...咁我就會高分d..;]

miss chan超nice呀救命......=]''

佢好細心咁幫我解開全部困難丫._.ya!

than補完maths就要補英文啦...

又係之前f.1我補英文既doi課老師丫..

gloria,,樂樂,,同我一組丫好耶..;]

吓,,開頭要介紹自己,,同學喎..

好彩我地都諗到好多野可以介紹;]

than老師就開始教啦...明喎@_@

英文哩一科,,有好多野都唔識得用..

好似talking about 'future'個part啦..

唔知加s定係用going to,,;[唉~

好彩.....今堂老師有俾EX我地做...

我先至明小小..仲有其他..都ok;]

補完英文就同bo,dee&GC落去打波啦..

搞野囉GC,,成日打個波去跳舞室對門到..

騷擾到人都唔好na xD''好驚會俾d人罵;[

thanbo,dee佢地走左就同GC搓多陣..

than蔡bing同均就黎左啦...e,,咁岩既@_@''

than GC走左我就同佢地搓波啦;]

蔡bing你物料-,-..成日話自己靚波!?

than均要練排球....我就同蔡bing搓啦;]

我d殺波要好d啊!好似蔡bing咁勁!!;]

excit唔exciting呀我d殺波!?;]我諗好exctitng;]

than打到塔3就同蔡bing say goodbye啦xD

番到屋企睇宮,,than就去左房到溫習....

溫下溫下又訓著左...有冇搞錯丫我..

點解e個時候我先至黎訓著!?yy呀!!!!!!-___-'''

好彩...起身睇左陣電視就溫science啦;]

science!我要Ko你!睇住黎!超人死光!-_-''kai,,

薛熊,,好彩,,你唔係真係想同佢玩=]

就當我怪錯左你啦=]小d應佢丫你要

唔該唔好再叫我做鯨魚啦;[

我真係唔鐘意哩個名丫;[;[;[

點解....我點解會憎哩d名!?

雖然人地係咁叫我,,但係,,,

唔好睇我平時人地叫我我應

但係..我心裡面真係唔想應..

我..唔知講d物好..只好扮唔知算

白雪雪,,我越黎越鐘意哩個名;];]

而+,,irene,,nicky佢地都叫我白雪雪;]

唔知點解..好開心;]我好鐘意...;]

特別鐘意係nciky幫我改做,,白雪雪鴉嗚!xD

cOmMeNt,plz~=)

08:44