白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
wing=)
WAI=)
suen=]
charlotte=)
Annie=]
毛毛=]
kenny=]
VC=]
sky=]
suki=]
嘉雯=]
lemontea=]
慧思=]
katies=)
STEVEN=)
琪=]
錡錡=]
譚永=]
敏儀 (MANDYManyee)
呀miu=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 107
累積人氣: 58418
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 5 日  星期四   寒冷


2009-11-5 愉快 分類: 未分類

2009-11-5

-朝早:番到去問穎ki囉番個波啦,,

但係唔明佢點解要俾蔡bing-,-?

其實冇物所謂既,,只係人唔同既分別姐,,

我見到蔡bing寫liu草,,其實我晨早想寫,,

只不過驚d字寫得太liu姐-,-hehehe;]

-S:今堂又係做電個d expirment,,悶;[

呀sir kai左,,好似係你整唔岩b0r a_a''!

-PTH:今堂超搞笑囉物事xD''''

王老師d普通話真係勁,,仲好骨脾tim xD''

m維浩好慘,,俾佢用普通話話:[浩浩兒]

o哂咀囉物事xD'''超超超超肉ma xD'''

-IH:今堂冇咁悶,,因為讀英文有朱古力食,,

haha,,呀sir仲話我把聲讀英文好好聽tim xD''

本來俾1粒猷既,,點知佢又有得讀,,囉番黎xD!

haha,,默書囉高分既又有多一粒啦;]

俾左粒toi,,,蔡bing,,其餘個粒緊係自己嫁啦;]

之後nicky正低一粒俾埋我,,分埋俾billy同bing,ha'

than同細佬落去食魚旦,,你出錢呀a_a我冇錢xD''

食到一半又打鐘,,拿拿林上番去toilet,,;[

-2堂E:haha,,今堂好好笑,,我越黎越鐘意au sir;]

超搞笑囉佢物事,,d卷利讀音法超勁,,我學到5成啦xD''

-lunch:食完野再上番去bung波;]冇物氣;[

落黎就同promas,死肥仔,震蛋,蔡bing,朗j同f.3哥哥打,,

超exciting,,全部都係殺波高手黎ge;[

蔡bing,朗j同震蛋都笑到跌地,,物事-,-好恐怖呀d笑聲;[

-中文:哈哈,,我今堂竟然聽書,,神奇xD'''

中文呀中文,,點解又要默書呀?i don't like it!_!

omg,,tuesday have the chinese dictation!;[

i 'll fail!omgomg,,my mum will hit me ,,ya?;[

-M:數學,,越黎越難;[我要努力努力更加多倍!_!

可能因為我冇帶note book la,,所以跟唔上進度'';[

-U:音樂堂考試要同9-10人一group,,豬靖a_a;]

哩堂唱番2首歌,,在晴朗的天空下好好聽xD'''

我唔想choose英文個首,,尾耳個段好難唱''

-放學:走個陣同蔡bing講話唔同佢打,,

佢魚我喎,話絕交;[唔好咁na,,我要去shopping!

其實我係去影貼紙相xD''呃你,,對唔住;[

but我影完都有番黎同你打呀,,補番數啦;]

貼紙相,,有幾張係靚,,影到黑蚊蚊變左白雪雪xD''

haha,,咁都好呀,,我地先至絕配呀ma a_a'''

but正番廿幾秒整個d相就好樣衰,,唔好提-,-

影完番school途中見到issac爺爺;]

我地狂同佢hi,,之後佢冇應到我地啦,,

than佢2隻手狂hi番我地,,超搞笑xP死kai zi;]

係走廊見到mark子佢地,,mark子死淫哩xD''

番到去上去搵蔡bing,,bung左氣先啦;]再

落去打波,,黑蚊蚊走呀,唔好哇,,我知佢實走;[

than蔡bing殺波,,haha,,成日都唔准,,

我真係覺得你殺波細力d同岩位d會超好玩;]

魚你,,又要我執波,,仲串我:[哈哈,,xxx又有得執波']

再講打你嫁,,come on!_!i'll hit you a lot!_!

than打到5點幾曾sir黎左,,仲唔即刻走佬-,-

之後去打左幾球魚毛球,,我同蔡bing都超廢!xD'

jimmy屈機囉,,打去我地接唔到既地方a_a

差唔多5點半到就走,,但係我見到chu震蛋,,

佢又要我轉話俾蔡bing,,that's ok,,;]

ey?蔡bing聽日好開心b0r,,緊係啦,,=]

去輕鐵站見到陳逹琛,好慘,話蔡bing唔同佢打喎xD'

落車見到范oo同埋huiching,,haha,,咁岩既a_a

than同ching去幫一個特登黎天水圍囉3既師奶,,

見佢唔知點行,,又拖住個細佬,,就送佛送到西啦;]

番到屋企,,媽咪終於冇小我,,好彩正係哦左小小姐,,

tomorrow is sports day,,omg;[i need to run 400metres,,

i hope the anthor 3 can run faster,,add oil;]!

and i hope i can run faster,,i 'll add oil that time;]!!!! 

cOmMeNt,plz~=)

09:03

2009 年 11 月 4 日  星期三   寒冷


2009-11-4 愉快 分類: 未分類

2009-11-4

-朝早:番到去擺低書包,,

同蔡bing落去囉番個排球''

上番去,,洗波,,好污漕xD''

-2堂IH:派卷,,唉~好低,,

正係得個26/50,,比人小啦;[

than同heyman去toilet,,;]

就打左第一堂鐘,,番去,,

冇物野做,,heahea下又打鐘'

-E:今堂好努力咁擦個排球'''

冇計,,實在太污漕,,我心痛呀;]

英文堂我有聽書ga,,;]hehe;]

-recess:去圖書館囉野啦;]

than出番黎都冇物野,,畫黑板啦;]

我超求其咁畫,,竟然話靚0O0''

係既話林卓ying咪超靚?xD''''

-2堂IS:今堂真係唔係咁好玩啦;]

個experiment好無聊,,悶極,,

哈哈,,不過我都成日過去同ying唱歌;]

最尾10分鐘狂抄IS作業;]'''

-lunch:今日食左好小野乍,,好簡單'';]

魚咪太飽會嘔,,,,因為做運動呀ma,,,

食左之後好快就可以打排球啦;]

同VC打,,vc進步左好多嫁啦,,;]''

than死肥震升係到煩話要打,,食屎啦-,-

同promas,何進佳,聰,2個f.3哥哥,葉打波啦!

好happy,,笑到跌地囉物事;]hahaha=]

-C:今堂哩,,教書,,,好悶呀-_____-''凸

-CH:派卷,,可能因為有d人出cat所以咁高分掛,,

同埋張玉lam就full marks,,超勁囉*\/*''

我beer住佢xD話:[你竟然多我5分,我pei視你!]

咁姐係我65/70,,啦,,唔好話我出cat呀,,我冇-,-

張玉lam都冇,,通常都係男仔出cat嫁啦;[

-maths:今堂又冇帶note book,,要罰企,,

but個位超正,,i like it;]同豬靖'mei來眼去'xD''

坐番之後我睇野先睇得清楚dd;]''

-放學:要去大球場練跑,,我,穎ki&馮'其'欣;]

開頭要跑1個熱身圈,,再拉根;]

than要一口氣連續跑2個big圈''死咁濟;[

我魚哥個中社哥哥,,洗唔洗咁樣呀?

要跑800米咁多,,仲要限時,,你想我死咩?

我暫時都係跑得最快哥個,,唉~好彩''''

跑完2個休息多陣又要跑多一圈,,

要係限時2分鐘30秒跑完,,魚咪死,,

唉~我好彩係2分04秒就跑完,,攰死/__\

之後佢又話要再跑過,,我吊佢,,頭痛呀大佬''

物事,,腳痛頭痛眼痛'''物都痛;[嗚..

我已經好唔舒服嫁啦,,你仲係到玩我'''

我喊左出黎囉物事;[ 不過都唔關佢事既'';[

起碼佢叫我地拉完根就可以走得=]

5點幾,,番去school同蔡bing搓波;]

好開心,,穎ki佢膽心我會暈低,,所以陪我;]

魚魚蔡bing,,唔好咁開心好喎,成日要我執波;[

哈哈,,再要我執波就打屎忽,,啍;[ \ _ /''

哈哈,,我還番個野俾佢,,執波!穎ki好聽話,,;]

同蔡bing搓波,,加上穎ki既關心,,

基本上都冇物痛,,我好開心;]haha;]

一個成日同我搓波,一個成日陪我,,

hehe,,哩d先係真正既朋友,,i love yours;]!_!

6點幾先走,,ai ya,,唔記得左擺番個波tim,,

魚,,蔡bing又唔幫我;[唔幫算啦,,唔免強你;]

好耶~穎ki幫我啊;];];];];];];]yayayayaya;]

如果要我帶番屋企,,實比人小都似啦;]

番到去,,好唔開心,,好頭痛,,訓覺;]

訓完覺都冇物野,,but成個人好似個d醉酒佬咁 ''

成個人溫溫鄧鄧咁,,好唔舒服;[

陸運會後日啦,,,希望我唔會頭痛,,我唔會抽根啦;]

cOmMeNt,plz~=)

10:55