白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
川:)
chelsea=)
Nikky=)
寶寶=)
sin:)
lemon=)
呀詩=]
siuyin=)
belle=)
VC=]
MIchelle=]
WAI=)
文=]
彈nei=)
lappo:)
Yan♥ (ice520yan)
honhon=]
oilve=)
huiyingbaby=)
錡錡=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 99
累積人氣: 58410
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 28 日  星期六   晴天


2009-11-28 愉快 分類: 未分類

2009-11-28

今朝買包食,,好彩趕得切番:)

than計完條數就教新既,,:)

妖,,真係好憎哥個呀sir,,好膠-,-

我係幾咁希望唔洗上佢既堂:(

小息,,冇野做,,睇男排打波:)

 

今堂英文堂唔洗默,,下堂要fill in the banks:(

唔知會唔會難哩,,好驚會fail啊*o*''

哩堂我同gloria佢地唱到high哂,,嘻嘻,,

超低能,放學ICU,光之美少女,宮心計xD''

老師狂罵我地,,但係我地冇聽lor好衰xD''

完左之後同升打波,,已經攰攰地咁濟-,-

than見到蔡bing俾人保護去林震清xD''

黎左之後蔡bing同bobo打,,我同GC,陳逹霖打:P

之後蔡bing,bobo番番黎打,,ok好玩啦,,:)

超屈機呀陳逹霖,,大力到啊*o*痴線ga>__<

than震旦,,黃健文黎左,,than黃健文走左,,

震旦黎同我地打,,bobo走左,GC過一陣又走埋,,

連陳逹霖都走埋啊慘-___-''than打左個波出去,,

又冇人幫我地執,,唯有我崖義氣去執啦,,

個到d人好恐怖呀個樣,,beer住我,,物事ar\_/!?

之後番番去打多一陣真係嚇左我一跳,,

我呀哥竟然黎左學校,,我即刻哩埋xD''

之後就懶驚奇咁係佢面前出現,,我係咪好奸xD?

同盧+偉打左一陣魚毛球,,佢超勁lor物事-,-我好乍,,

成日都打唔到,,than震旦同蔡bing話想打,,

震旦有著社3,,蔡bing冇,,所以冇得打xD'''

震旦比起盧+偉唔係好勁姐,,haha''

呀哥仲話盧+偉唔至咁樣,,*v*咁認真會係點?*o*

蔡bing借左個排球比bobo,,than佢又睇佢地打,,

兩個都好勁,,真係超好睇*v*正啊正啊:)

than問bobo囉番個排球,,再同蔡bing搓啦,,

佢話恩間同我去張家姐到食喎,,諗起就覺得肚餓-,-

過左一陣震旦唔打同我地打番,,我冇得打-___-

打多一陣就同蔡bing出去,,撞到卓小x佢地,,

之後佢地要蔡bing等唔知邊個,,than佢冇耐性-___-

之後去張家姐到食,,肚餓到死咁濟-3-''

佢食粽米gi,,我就嗌左飯+凍柯華-__-

蔡bing又話幫我食-,-正係食得個小小,,頂-,-

佢食完就走先,,要我恩間番去同佢打喎-,-

本來想去人地屋企ga ma-,-唉~算啦,,-,-

食完之後睇左一陣宮就走,,呀姨好唔想我走xD''

番到學校佢坐左係canteen-,-又話睇多陣女排,,

總知我睇多陣宮啦-____-同佢&黃梓x打,,

好野啊你地,,夾埋黎蝦我T/\T狂打到個波咁遠,,

個陣我開始覺得幫我執波d人有小小憎我a_a''

之後黃梓x走左我又同佢狂打,,唔停-,-

發覺自己打波真係廢左,,點算,,殺波又係咁-,-

之後勁攰,,,,休息左陣再打,,超勁囉蔡bing*v*

打左個波落垃圾桶同埋個垃圾桶蓋xD''勁,,

哥個男排都話佢勁,,,haha,,笑死我xD

之後打到4點到就走啦,,有哥個男排同佢搓,,

擺番jackal同roxan個波就同佢地say byebye啦,,

買左野飲塔車番屋企做功課,,同細佬傾計,,

下星期六佢地去我屋企啊*v*haha,,

茹茹,,多謝你信我呀:)我唔會令你失望:)

cOmMeNt,plz~=)

09:43

2009 年 11 月 27 日  星期五   清涼


2009-11-26&27 鬱悶 分類: 未分類

2009-11-26

-2堂E:呀sir bring左coffee黎囉物事-,-

than呀sir知我唔嗅得但係又囉出黎飲-,-

呀sir前前後後講左3次:[i'm sorry!]xD''

我就前前後後打左3次哈次,,敏感掛xD''

-C:gloria畫左青蛙嘔胃袋既過程,,omg!_!

-recess:落去同細佬食魚旦,,,

上番去即刻囉3同gloria佢地落去換,,

點算-,-我而+成日跳森ba舞,,我要介!_!

-2堂PE:哩2堂要做體能囉物事-,-超辛苦,,

休息左陣老師話xx隊個d都要做多3個圈呀頂!

真係攰死咁濟,,老師你係咪痴線ga,,-,-?

-lunch:食完就gloria佢地傾計再去同蔡bing佢地打波,,

蔡bing set d波次次都唔同,,有時好有時衰-,-頂呱呱xD

之後好嬲囉物事,,俾人話我望住個波唔打囉,,

咁高,,點打啊?你黎打囉笨,,打左唔方好得去邊啦-,-

-M:魏sir扮猩猩真係勁似囉物事-,-笑死我啦xD''

-PTH:Adrian俾章魚串到面紅,,成班high哂,,超正xD

-IH:哩堂好唔開心囉,,你點解要咁樣對我呀?

你明明話得ga,,你而+反而黎咁惡同我講話唔得:(

對你好失望啊:( 我都唔知我嬲你定係唔嬲你!︹!

-放學:買完腰帶番黎見到茹茹喊,,唔好喊,,呵番:)

之後蔡bing強迫我-,-問我點解沈日喊喎,,

其實2c班唔團結係其中既一個原因,,

仲有,,關於朋友既一d野而覺得好唔開心:(

choose christmas又係咁,,IH project又係咁,,

魚毛球又係咁,,仲有見到heyman佢地喊,,

我又cry埋一份,,,-,-真係唔好受呀哩日,,:(

同蔡bing傾完計就去練女排,,好悶-,-

打到5:30打比蔡bing一齊打波,,超膠呀d人-,-

好鬼憎串蔡bing哥個,,,,扮哂野,,你打得好好咩\_/!

之後打到high哂*v*哥個人既殺波我好驚,,:P

頂你呀蔡bing,,kai到咁,,-___-xD6點幾番屋企,,

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

2009-11-27

-朝早:得知heiman口'龍'沙哂,,唔緊要:)

-周會:個講座超搞笑:)不過有時都幾膠下-,-

企到我抽根囉物事-,-好想快d上番去:(

-M:哩堂都ok明既:)希望啦:)

-2堂S:哩一堂幫gloria抄work book:)

好開心,,我終於幫佢做完,,好有成功感:P

之後我同gloria又傾左計,,好開心,,

我發覺,,陳彩fong 做電路個d真係好叻呀:)

之後同茹茹傾計,,要相信我呀茹茹=]我答應你:)

之後應成heiman小息落去陪佢,,細佬買魚旦上黎,,=]

-小息:同heiman去搵鄭姑娘,,hehe,,,,

上到去搵唔到細佬,,再落黎細佬冇買到我個份=[

好嬲,,,個陣你知唔知我勁肚餓,,我應成你ga,,

我一定會黎,,你買多一份見我唔黎咪食左去囉,=[

自己一個人上番去囉,,,去完toilet番課室嬲吧吧,,

唉~可能自己太小氣啦a_a hahaha'''

-2堂E:哩堂同細佬好番,,我諗我唔應該嬲佢既,,

冇帶listening,,其他人俾呀sir講笑,,好彩我冇:)

-lunch:本來以為正係同穎ki食,,點解佢呀ba都係到!_!

好正呀,,佢呀ba請我食:)仲有佢真係好風趣xD''

去到間野嗌左好多野囉佢地,,haha,,:P

好好味呀d野食:)有口福lu:)好飽,,佢呀ba話我細食lorxD''

差2個字就打鐘,,本來諗住買多個排球,,但係冇貨:(

對唔住呀,,令到你地咁失望tim>︹<

-2堂C:哩堂我玩lau計色,,正啊*v*好開心:)

成堂都係到玩玩玩玩,,澤好賤呀成日搶黎玩xD''

哈哈,,d人真係勁,,我唔知要用幾耐先lau到一面,,

你地真係好勁,,1分幾就lau完,,我要成堂*o*

陳展yau同埋mettew個d全部都係變態ga*v*

-IH:聽呀sir講鬼故,,都唔恐怖既,,可以話聽左小小,,

同細佬,gloria佢地講講下又玩玩下,,high哂*v*

-放學:蔡bing無啦啦入黎搵我,,俾關sir捉xD'''

原來佢要借bung氣哥個,,我好想打波啊*︹*

之後見到GC囉住我舊野,,我就追佢地啦,,:)

than bung完蔡bing又唔還番俾我,,係到噴人-,-

都膠既,,有幾好玩:P?蔡bing kaikai地的-,-

之後仲夾親我隻手囉頂你-,-嬲你囉-___-

之後就去e班課室同升,蔡bing kai打波,,:P

我同issac用潮州話講:[你係咪食屎大?]

之後佢聽左我解釋之後同清潔呀姨講囉膠-,-

issac講到有小小唔正,,不過都ok嫁啦:P

than同蔡bing佢地落去打波啦,,好high呀,,

排球隊既某姐姐都黎埋呀!!超high,,a_a

蔡bing set d波又係時靚時樣衰,,想點xD?

than又多左幾個人黎打,,,都ok la,,,

點算,,殺波成日用錯位,,而且又冇物力-,-廢左-,-

打到差唔多啦就去睇mrs柯,青蛙,馮sir同埋ba斯既籃球決鬥xD

好正呀,,mrs柯好'囉',青蛙好勁,馮sir都ok,ba斯都ok:)

見青蛙拐下拐下,,估唔到佢會係咁勁,,而+有d pui服佢*v*

5點幾就塔車番屋企,,諗番起番完今日又過左一個禮拜:(

哩個禮拜成日都好唔開心,,唔想再係咁,,我想開心d!!

我想變番大家既開心果,,好想2c團結,好想唔再咁易嬲人,

好多好想,,唉~我諗,,要努力先至可以逹到哩d要求:(

cOmMeNt,plz~=)

07:49