| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 28 日 星期六  |
2009-11-28  |
分類: 未分類 |
2009-11-28
今朝買包食,,好彩趕得切番:)
than計完條數就教新既,,:)
妖,,真係好憎哥個呀sir,,好膠-,-
我係幾咁希望唔洗上佢既堂:(
小息,,冇野做,,睇男排打波:)
今堂英文堂唔洗默,,下堂要fill in the banks:(
唔知會唔會難哩,,好驚會fail啊*o*''
哩堂我同gloria佢地唱到high哂,,嘻嘻,,
超低能,放學ICU,光之美少女,宮心計xD''
老師狂罵我地,,但係我地冇聽lor好衰xD''
完左之後同升打波,,已經攰攰地咁濟-,-
than見到蔡bing俾人保護去林震清xD''
黎左之後蔡bing同bobo打,,我同GC,陳逹霖打:P
之後蔡bing,bobo番番黎打,,ok好玩啦,,:)
超屈機呀陳逹霖,,大力到啊*o*痴線ga>__<
than震旦,,黃健文黎左,,than黃健文走左,,
震旦黎同我地打,,bobo走左,GC過一陣又走埋,,
連陳逹霖都走埋啊慘-___-''than打左個波出去,,
又冇人幫我地執,,唯有我崖義氣去執啦,,
個到d人好恐怖呀個樣,,beer住我,,物事ar\_/!?
之後番番去打多一陣真係嚇左我一跳,,
我呀哥竟然黎左學校,,我即刻哩埋xD''
之後就懶驚奇咁係佢面前出現,,我係咪好奸xD?
同盧+偉打左一陣魚毛球,,佢超勁lor物事-,-我好乍,,
成日都打唔到,,than震旦同蔡bing話想打,,
震旦有著社3,,蔡bing冇,,所以冇得打xD'''
震旦比起盧+偉唔係好勁姐,,haha''
呀哥仲話盧+偉唔至咁樣,,*v*咁認真會係點?*o*
蔡bing借左個排球比bobo,,than佢又睇佢地打,,
兩個都好勁,,真係超好睇*v*正啊正啊:)
than問bobo囉番個排球,,再同蔡bing搓啦,,
佢話恩間同我去張家姐到食喎,,諗起就覺得肚餓-,-
過左一陣震旦唔打同我地打番,,我冇得打-___-
打多一陣就同蔡bing出去,,撞到卓小x佢地,,
之後佢地要蔡bing等唔知邊個,,than佢冇耐性-___-
之後去張家姐到食,,肚餓到死咁濟-3-''
佢食粽米gi,,我就嗌左飯+凍柯華-__-
蔡bing又話幫我食-,-正係食得個小小,,頂-,-
佢食完就走先,,要我恩間番去同佢打喎-,-
本來想去人地屋企ga ma-,-唉~算啦,,-,-
食完之後睇左一陣宮就走,,呀姨好唔想我走xD''
番到學校佢坐左係canteen-,-又話睇多陣女排,,
總知我睇多陣宮啦-____-同佢&黃梓x打,,
好野啊你地,,夾埋黎蝦我T/\T狂打到個波咁遠,,
個陣我開始覺得幫我執波d人有小小憎我a_a''
之後黃梓x走左我又同佢狂打,,唔停-,-
發覺自己打波真係廢左,,點算,,殺波又係咁-,-
之後勁攰,,,,休息左陣再打,,超勁囉蔡bing*v*
打左個波落垃圾桶同埋個垃圾桶蓋xD''勁,,
哥個男排都話佢勁,,,haha,,笑死我xD
之後打到4點到就走啦,,有哥個男排同佢搓,,
擺番jackal同roxan個波就同佢地say byebye啦,,
買左野飲塔車番屋企做功課,,同細佬傾計,,
下星期六佢地去我屋企啊*v*haha,,
茹茹,,多謝你信我呀:)我唔會令你失望:)
cOmMeNt,plz~=)
09:43
|

2009-11-26&27  |
分類: 未分類 |
2009-11-26
-2堂E:呀sir bring左coffee黎囉物事-,-
than呀sir知我唔嗅得但係又囉出黎飲-,-
呀sir前前後後講左3次:[i'm sorry!]xD''
我就前前後後打左3次哈次,,敏感掛xD''
-C:gloria畫左青蛙嘔胃袋既過程,,omg!_!
-recess:落去同細佬食魚旦,,,
上番去即刻囉3同gloria佢地落去換,,
點算-,-我而+成日跳森ba舞,,我要介!_!
-2堂PE:哩2堂要做體能囉物事-,-超辛苦,,
休息左陣老師話xx隊個d都要做多3個圈呀頂!
真係攰死咁濟,,老師你係咪痴線ga,,-,-?
-lunch:食完就gloria佢地傾計再去同蔡bing佢地打波,,
蔡bing set d波次次都唔同,,有時好有時衰-,-頂呱呱xD
之後好嬲囉物事,,俾人話我望住個波唔打囉,,
咁高,,點打啊?你黎打囉笨,,打左唔方好得去邊啦-,-
-M:魏sir扮猩猩真係勁似囉物事-,-笑死我啦xD''
-PTH:Adrian俾章魚串到面紅,,成班high哂,,超正xD
-IH:哩堂好唔開心囉,,你點解要咁樣對我呀?
你明明話得ga,,你而+反而黎咁惡同我講話唔得:(
對你好失望啊:( 我都唔知我嬲你定係唔嬲你!︹!
-放學:買完腰帶番黎見到茹茹喊,,唔好喊,,呵番:)
之後蔡bing強迫我-,-問我點解沈日喊喎,,
其實2c班唔團結係其中既一個原因,,
仲有,,關於朋友既一d野而覺得好唔開心:(
choose christmas又係咁,,IH project又係咁,,
魚毛球又係咁,,仲有見到heyman佢地喊,,
我又cry埋一份,,,-,-真係唔好受呀哩日,,:(
同蔡bing傾完計就去練女排,,好悶-,-
打到5:30打比蔡bing一齊打波,,超膠呀d人-,-
好鬼憎串蔡bing哥個,,,,扮哂野,,你打得好好咩\_/!
之後打到high哂*v*哥個人既殺波我好驚,,:P
頂你呀蔡bing,,kai到咁,,-___-xD6點幾番屋企,,
★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★
2009-11-27
-朝早:得知heiman口'龍'沙哂,,唔緊要:)
-周會:個講座超搞笑:)不過有時都幾膠下-,-
企到我抽根囉物事-,-好想快d上番去:(
-M:哩堂都ok明既:)希望啦:)
-2堂S:哩一堂幫gloria抄work book:)
好開心,,我終於幫佢做完,,好有成功感:P
之後我同gloria又傾左計,,好開心,,
我發覺,,陳彩fong 做電路個d真係好叻呀:)
之後同茹茹傾計,,要相信我呀茹茹=]我答應你:)
之後應成heiman小息落去陪佢,,細佬買魚旦上黎,,=]
-小息:同heiman去搵鄭姑娘,,hehe,,,,
上到去搵唔到細佬,,再落黎細佬冇買到我個份=[
好嬲,,,個陣你知唔知我勁肚餓,,我應成你ga,,
我一定會黎,,你買多一份見我唔黎咪食左去囉,=[
自己一個人上番去囉,,,去完toilet番課室嬲吧吧,,
唉~可能自己太小氣啦a_a hahaha'''
-2堂E:哩堂同細佬好番,,我諗我唔應該嬲佢既,,
冇帶listening,,其他人俾呀sir講笑,,好彩我冇:)
-lunch:本來以為正係同穎ki食,,點解佢呀ba都係到!_!
好正呀,,佢呀ba請我食:)仲有佢真係好風趣xD''
去到間野嗌左好多野囉佢地,,haha,,:P
好好味呀d野食:)有口福lu:)好飽,,佢呀ba話我細食lorxD''
差2個字就打鐘,,本來諗住買多個排球,,但係冇貨:(
對唔住呀,,令到你地咁失望tim>︹<
-2堂C:哩堂我玩lau計色,,正啊*v*好開心:)
成堂都係到玩玩玩玩,,澤好賤呀成日搶黎玩xD''
哈哈,,d人真係勁,,我唔知要用幾耐先lau到一面,,
你地真係好勁,,1分幾就lau完,,我要成堂*o*
陳展yau同埋mettew個d全部都係變態ga*v*
-IH:聽呀sir講鬼故,,都唔恐怖既,,可以話聽左小小,,
同細佬,gloria佢地講講下又玩玩下,,high哂*v*
-放學:蔡bing無啦啦入黎搵我,,俾關sir捉xD'''
原來佢要借bung氣哥個,,我好想打波啊*︹*
之後見到GC囉住我舊野,,我就追佢地啦,,:)
than bung完蔡bing又唔還番俾我,,係到噴人-,-
都膠既,,有幾好玩:P?蔡bing kaikai地的-,-
之後仲夾親我隻手囉頂你-,-嬲你囉-___-
之後就去e班課室同升,蔡bing kai打波,,:P
我同issac用潮州話講:[你係咪食屎大?]
之後佢聽左我解釋之後同清潔呀姨講囉膠-,-
issac講到有小小唔正,,不過都ok嫁啦:P
than同蔡bing佢地落去打波啦,,好high呀,,
排球隊既某姐姐都黎埋呀!!超high,,a_a
蔡bing set d波又係時靚時樣衰,,想點xD?
than又多左幾個人黎打,,,都ok la,,,
點算,,殺波成日用錯位,,而且又冇物力-,-廢左-,-
打到差唔多啦就去睇mrs柯,青蛙,馮sir同埋ba斯既籃球決鬥xD
好正呀,,mrs柯好'囉',青蛙好勁,馮sir都ok,ba斯都ok:)
見青蛙拐下拐下,,估唔到佢會係咁勁,,而+有d pui服佢*v*
5點幾就塔車番屋企,,諗番起番完今日又過左一個禮拜:(
哩個禮拜成日都好唔開心,,唔想再係咁,,我想開心d!!
我想變番大家既開心果,,好想2c團結,好想唔再咁易嬲人,
好多好想,,唉~我諗,,要努力先至可以逹到哩d要求:(
cOmMeNt,plz~=)
07:49 |
« | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | ... | 236 | »
|