白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
onlybaby=]
呀miu=)
heidee=)
文=]
hiutung=]
lovesweet=)
彤=)
咩=)
好人難做/俊師兄 (wilsonlee007)
tung:)
jenny=]
錡錡=]
penny:)
奶粉=]
nina=]
kayan=]
heiki=)
namnam=]
wai=]
lappo:)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 32
累積人氣: 58493
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天


2009-11-30 愉快 分類: 未分類

2009-11-30

-朝早:番到去正係搵到roxan個波,,

jackal,,sorryT︹Troxan哥個都係係女廁搵ga乍,,

上到去霸位,,[調位哥d]先到先得,,同irene坐,,

之後heiman叫我同gloria坐,,話佢好慘,,

but我同左gloria坐irene咪又係好慘:(

其實個陣我好煩惱:(我唔知應該點樣做,,

同邊個坐都係覺得對方一定會嬲我,,唔彩我:(

打左鐘我就諗到,,中文堂同irene度過,,

之後完左中文堂就搬去gloria個到坐:)

好彩,,我問左irene,,佢話冇物所謂:)

-C:哩一堂好悶,,同irene傾計:)hehe''

-HE:今次係用唔同方法去整雞肉,,,

之後又試食,,不過又要寫野,,好煩-,-

我食黎食去咪又係炒最好味:)yeah:)

-recess:冇物野做,,又係hea黎hea去:)

-CH:今堂同gloria玩左好多:)haha''

俾adrian同埋kai晴話-____-對唔住:(

-E:哩堂英文默書,,好易:)又囉100分,,好耶:)

-lunch:同穎ki食先去睇班'魚',,我地要分開:(

因為1b對1c,,佢1b,,我1c xD''係咪好搞笑哩?

than同細佬坐低係地下,,我要同豬靖打氣:)

開頭既女雙,,輸左,,唔緊要,,再接再勵:)

than就係男雙啦,,win左呀好耶好耶:)

之後就係男單,,雖然victor咁樣,,但係好比心機:)

than女單:)好開心呀,,hiutung win左:)

最尾就係混雙啦:)adrian同埋豬靖win左呀!

好開心,,我第一時間跑去豬靖到lam住佢,,好感動:)

than同蔡bing,m維ho同其他人打排球,,算ok啦-,-

-IH:哩堂我即刻交哥份600字,,呀sir話我勁呀a_a''!

gloria串我咀xD'''咩呀,,妒忌呀?唔低得呀?xD''

今堂同gloria傾傾下又玩玩下,,唔知做物,,唔錯啦xD'

-M:今堂我派左maths,,A-呀:)聽日要測驗呀help-_-

-E:今堂佢地做wb,,我就整哥個時間表:Phaha

-放學:係黑板畫左個keroro呀,,哈哈:)又唱歌-,-

出到去蔡bing問我打唔打我話唔知佢又罵我-,-

打你ga-,-我話唔知乍,,我冇話唔打b0r,,物你咁ga?a_a

之後黑蚊蚊囉左幾個佢畫既鬼黎嚇我,,[我滴哂汗-_-]

than去e班到hea,,見到issac囉左個籃球,,我串佢xD

我同爺爺講:[哥到有sip錄機ga!你唔可以咁樣ga!]haha,,

之後hea多一陣就同蔡bing落去搓球啦,,,,

開頭都ok,,又係哥條友仔啊:)haha,,than jimmy黎左,,

都嘗算唔係太差,,than譚朗黎埋,,就越黎越冇隱-,-

之後一個人對蔡bing jimmy,,蔡bing一殺就殺出街,,好嬲啊-,-;;

打多一陣都走,,蔡bing練男排,,真係少有-_____-''

番到屋企玩facebook:)haha,,'義氣仔女'好鬼死恐怖-,-

cOmMeNt,plz~=)

09:04

2009 年 11 月 29 日  星期日   晴天


2009-11-29 分類: 未分類

2009-11-29

朝早起身睇加旋,,超正:)

than睇正義靚太,,好睇:)

之後就作IH哥個詳細議題分析:)

唉~終於作過左600字,,完成啦:)

than作埋哥個中文閱讀報告:)

由中午寫到下晝:(好鬼攰呀隻手:(

算啦,,總算有d成功感啦:P

作完都冇物野做,,係屋企唱歌俾人罵xD''

收左聲再睇電視,,由爆丸睇到mui比斯xD''

之後開電腦整facebook,,,,玩我的餐廳,,

雖然覺得有小小能低-___-不過都算okay啦-_-

而+諗起從前既生活對我黎講係幾咁唔好:(

而+生活可以話okay,,,,但係就有好大既壓力:(

以前,,應該話係有好多人都唔鐘意我啦,,

而+,,比之前係認識多左人,,憎我既人梗係有既,,

以前,,父母俾我既壓力係幾大既,,

而+,,比以前仲更加大,,要我入精英班:(

以前,,,成績係比家姐同哥哥差好多,,,,

而+,,雖然成績理想左,,真係都係差好多:(

以前,,,每格一日都生活得唔開心,,成日喊:(

而+,,多左細佬佢地,,,,5日起碼都有3日開心:)

以前,,,俾老師一個幾壞既印象,,KC掛,,

而+,,起碼我上堂冇比以前咁唔聽書:)

以前,,,我理得太多是是非非,,算是很壞吧?

而+,,我小理啦,,其實冇理先至算係最好!!

算啦,,雖然升到f.2都係幾唔開心,,,

但係都比以前好得多既!希望可以嘗試每日都咁happy,,

而+同人傾電話,,發覺冇左朋友真係唔得,,

而+同人打排球,,發覺每日唔可以唔打排球,,

而+如果有人嬲我,,好對唔住,,可能我真係講錯野,,

而+如果有人憎我,,好對唔住,,我唔係有心ga,,

如果每日開開心心咁過,,你地話幾好哩?

cOmMeNt,plz~=)

08:03