| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
2009-11-30  |
分類: 未分類 |
2009-11-30
-朝早:番到去正係搵到roxan個波,,
jackal,,sorryT︹Troxan哥個都係係女廁搵ga乍,,
上到去霸位,,[調位哥d]先到先得,,同irene坐,,
之後heiman叫我同gloria坐,,話佢好慘,,
but我同左gloria坐irene咪又係好慘:(
其實個陣我好煩惱:(我唔知應該點樣做,,
同邊個坐都係覺得對方一定會嬲我,,唔彩我:(
打左鐘我就諗到,,中文堂同irene度過,,
之後完左中文堂就搬去gloria個到坐:)
好彩,,我問左irene,,佢話冇物所謂:)
-C:哩一堂好悶,,同irene傾計:)hehe''
-HE:今次係用唔同方法去整雞肉,,,
之後又試食,,不過又要寫野,,好煩-,-
我食黎食去咪又係炒最好味:)yeah:)
-recess:冇物野做,,又係hea黎hea去:)
-CH:今堂同gloria玩左好多:)haha''
俾adrian同埋kai晴話-____-對唔住:(
-E:哩堂英文默書,,好易:)又囉100分,,好耶:)
-lunch:同穎ki食先去睇班'魚',,我地要分開:(
因為1b對1c,,佢1b,,我1c xD''係咪好搞笑哩?
than同細佬坐低係地下,,我要同豬靖打氣:)
開頭既女雙,,輸左,,唔緊要,,再接再勵:)
than就係男雙啦,,win左呀好耶好耶:)
之後就係男單,,雖然victor咁樣,,但係好比心機:)
than女單:)好開心呀,,hiutung win左:)
最尾就係混雙啦:)adrian同埋豬靖win左呀!
好開心,,我第一時間跑去豬靖到lam住佢,,好感動:)
than同蔡bing,m維ho同其他人打排球,,算ok啦-,-
-IH:哩堂我即刻交哥份600字,,呀sir話我勁呀a_a''!
gloria串我咀xD'''咩呀,,妒忌呀?唔低得呀?xD''
今堂同gloria傾傾下又玩玩下,,唔知做物,,唔錯啦xD'
-M:今堂我派左maths,,A-呀:)聽日要測驗呀help-_-
-E:今堂佢地做wb,,我就整哥個時間表:Phaha
-放學:係黑板畫左個keroro呀,,哈哈:)又唱歌-,-
出到去蔡bing問我打唔打我話唔知佢又罵我-,-
打你ga-,-我話唔知乍,,我冇話唔打b0r,,物你咁ga?a_a
之後黑蚊蚊囉左幾個佢畫既鬼黎嚇我,,[我滴哂汗-_-]
than去e班到hea,,見到issac囉左個籃球,,我串佢xD
我同爺爺講:[哥到有sip錄機ga!你唔可以咁樣ga!]haha,,
之後hea多一陣就同蔡bing落去搓球啦,,,,
開頭都ok,,又係哥條友仔啊:)haha,,than jimmy黎左,,
都嘗算唔係太差,,than譚朗黎埋,,就越黎越冇隱-,-
之後一個人對蔡bing jimmy,,蔡bing一殺就殺出街,,好嬲啊-,-;;
打多一陣都走,,蔡bing練男排,,真係少有-_____-''
番到屋企玩facebook:)haha,,'義氣仔女'好鬼死恐怖-,-
cOmMeNt,plz~=)
09:04
|

2009 年 11 月 29 日 星期日  |
| 2009-11-29 |
分類: 未分類 |
2009-11-29
朝早起身睇加旋,,超正:)
than睇正義靚太,,好睇:)
之後就作IH哥個詳細議題分析:)
唉~終於作過左600字,,完成啦:)
than作埋哥個中文閱讀報告:)
由中午寫到下晝:(好鬼攰呀隻手:(
算啦,,總算有d成功感啦:P
作完都冇物野做,,係屋企唱歌俾人罵xD''
收左聲再睇電視,,由爆丸睇到mui比斯xD''
之後開電腦整facebook,,,,玩我的餐廳,,
雖然覺得有小小能低-___-不過都算okay啦-_-
而+諗起從前既生活對我黎講係幾咁唔好:(
而+生活可以話okay,,,,但係就有好大既壓力:(
以前,,應該話係有好多人都唔鐘意我啦,,
而+,,比之前係認識多左人,,憎我既人梗係有既,,
以前,,父母俾我既壓力係幾大既,,
而+,,比以前仲更加大,,要我入精英班:(
以前,,,成績係比家姐同哥哥差好多,,,,
而+,,雖然成績理想左,,真係都係差好多:(
以前,,,每格一日都生活得唔開心,,成日喊:(
而+,,多左細佬佢地,,,,5日起碼都有3日開心:)
以前,,,俾老師一個幾壞既印象,,KC掛,,
而+,,起碼我上堂冇比以前咁唔聽書:)
以前,,,我理得太多是是非非,,算是很壞吧?
而+,,我小理啦,,其實冇理先至算係最好!!
算啦,,雖然升到f.2都係幾唔開心,,,
但係都比以前好得多既!希望可以嘗試每日都咁happy,,
而+同人傾電話,,發覺冇左朋友真係唔得,,
而+同人打排球,,發覺每日唔可以唔打排球,,
而+如果有人嬲我,,好對唔住,,可能我真係講錯野,,
而+如果有人憎我,,好對唔住,,我唔係有心ga,,
如果每日開開心心咁過,,你地話幾好哩?
cOmMeNt,plz~=)
08:03 |
« | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | ... | 236 | »
|