白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
彤=)
彩=)
gloria=)
LAU=]
connie=)
靜=)
Nickol=)
suki=]
琪=]
christi=]
樂兒=]
嘉雯=]
呀欣=]
ching=]
錦=)
yasa=]
升=)
敏儀 (MANDYManyee)
細佬=]
冰=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 66
累積人氣: 58377
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 4 日  星期五   清涼


2009-12-4 愉快 分類: 未分類

2009-12-4

-朝早:塔車番去囉魚毛球拍上去俾蔡bing,,

再去畫黑板,,豬靖話我畫到個melody好樣衰,,嗚,,

算把啦-_____-我係畫得咁樣衰啊,,吹啊*v*

-2堂E:哩堂終於教到wb,gb同埋composition:)

oh ya baby,,i have done it!_! tell me i am wrong:)

au sir冇喝我俾佢隻coffee:(仲喝佢自己d coffee,打哈次啊-,-

-C:哩堂都係差唔多啦,,同gloria唱左勁多歌a_a''

-recess:同細佬落去食魚旦,,我fuck啊佢好姣xD''

上番去就囉埋個排球之後就追gloria佢地:)

than就同gloria,豬靖佢地落去換3,,a_____a''

同tobey,玉lam,gloria一齊換3,,,gloria咸濕啊xD''

-2堂PE:開頭勁搞笑,,我同d同學跟老師講:[2 basketball court in three circles]xD

要同D男仔一齊跑l0r,,應該係1basketball court in three circles呀ma,,-,-

之後上星期d人冇考體能,,我地考左個d就有得自由活動:)

打魚毛球啊*v*同豬靖&heiman打,,發覺自己d魚毛球唔係好廢姐:)

-lunch:穎ki幫我買左午餐:)食完之後就係2c班對2e班既班毛比賽啦:)

女雙,,唔緊要啊你地,,你地好努力啊:)講真何ma真係好勁:)

男雙,,小明同埋li鈞澤真係超勁*v*起碼開頭係比佢地班高分,,:)

男單,,好嬲既一樣野係adrian hea打,,真係超級唔鐘意佢:( 算吧啦!!

仲有好想講既係某d人唔該你地班win左都唔好咁串啦,,棄權,i fuck!_!

完左之後就同m維ho,,lorrie,,均同埋bobo打波啦:)

之後蔡bing同埋jimmy就黎左,,好慘啊lorrie狂俾jimmy殺-,-

之後借左adrian枝球拍打波,,haha,,真係戀上打啦:)

我地係打到打鐘先至肯上去,,prefect冇哂我地乎,,超搞野:)

-M:魏sir原來心口凸出黎個舊野係記事簿同埋銀包xD''

maths唔識呀真係:( 我一定要努力啊努力啊*v*[你地都係:)]

-PTH:我哩一堂好嬲囉,,pth口試,,章魚你之前唔該講清楚d啦,,

搞到我地哩d細number既人唔知有得帶paper讀,,頂-,-

到我個陣我全部都識正係最尾個part唔夠一分鐘lor頂[唔記得哂:(]

yuki都好嬲,,我地兩個傳paper係到訴苦,,真係同病相連:)

-IH:呀sir未黎個陣我又去左toilet,呀sir黎左我陪人地,,偷走出去xD''

之後我讀文章啊,,又錯左幾個字,,有冇一次我係讀岩哂ga a_a?

我地班好嘈-_______-呀sir留左我地1個半字到就放:)

-放學:heaheahea,,蔡bing陪唔知邊個去唔知邊到恩間同我地打排球xD

之後去e班班房到同jackal佢傾計:) honhon好kai啊xD'

之後我hea完出左黎個排球竟然唔見左,,之後我狂係到搵lor-_-

點知係我同puipui講野個陣見到bobo同meiling佢地用左哥個波打,,

落到去買魚旦同野飲:) 之後就同bobo佢地打波啦:)

之後f.1哥2個男仔同左我地打,,,蔡bing之後黎左,,

話其中一個人好似曾杰lam,,,哈哈,,聽到佢咁講我覺得真係超似xP'

白色眼鏡個位人兄之前成日同佢打,,但係而+覺得佢好串l0r同賤\_/

算吧啦佢:P than大關sir黎左之後我就哩埋,,之後同irene傾IH D野,,

之後蔡bing黎叫我同佢打排球,,irene係到beer住佢,,好恐怖-,-

撞到jimmy,,佢想蔡bing同佢打,,但係蔡bing同我打左排球先,,

壯態算okay啦-____-唔知點先至殺岩位,,成日用錯位囉物事-_-

than打左一陣jimmy又係到罵叫蔡bing同佢打,,-____-

之後蔡bing同我打多5分鐘佢上去囉球拍我就囉個波去toilet''

出到黎同namnam,詩詩同埋蟲蟲傾計,,,又講ga點解你地,,-,-

之後見到ba斯光年去左林震清than jimmy好嬲咁走左,,

蔡bing係canteen坐係到-___-之後我又同namnam佢地傾,,

諗住走蔡bing又話叫我同佢打魚毛球,,但係ba斯光年極之唔比我地打,,

之後蔡bing去自修室搵唔到人又唔同xxxxx打,,-______-''

同jimmy講野,,佢既語氣好重,,嚇到我啊0o0真係勁恐怖:(

番到屋企開電腦,,facebook既餐廳又俾gloria偷野食:(

cOmMeNt,plz~=)

09:27

2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


2009-12-3 分類: 未分類

2009-12-3

-朝早:去ok入money個陣擺左個大烏龍-__-

跌哂d money落地下,,,個ok呀姨係到煩煩煩,,

咩料呀-____-執1毫先唔得啊,,點解要執5毫先,超-,-

塔輕鐵撞到tobey,彩fong同埋hiutung,,傾計啦,,

佢地話我朝早食糖[珍寶珠]會柱牙,,哈哈:)

番到去籃球場個'郭'甩頭到囉番jakcal 2個排球,,

囉住好似有d怪咁-_____-唔好諗咸濕野啊a_a''

之後同豬靖出去溫PTH d野,,鄧x盈黎同豬靖訴苦,,

佢就聽佢講野,,我就lam住豬靖,,好溫暖:)

-S:哩堂又留低係到,,唔洗聽書,,做workbook,,:)

adrian真係好黑人憎,,成日'寧'個頭過黎,,物料-,-

-PTH:本來以為今堂係口試,,點知係筆試,,好耶:)

我覺得今次哩份卷真係超易囉:)

不過聆聽最尾哥part讀得好快,,有小小聽唔切,,

-IH:哩一堂呀sir終於冇串我啦,,魚咪我罵死佢a_a

過多陣呀sir俾我地排下christmas d舞-____-'

我就同細佬佢地玩:) 好搞笑呀細佬,,狂尖叫xD'

-recess:本來佢地話叫我地唔好走,,我又見佢地練緊舞,,

先落去同細佬食魚旦,,上番去有d人都唔見哂~_~

-2堂E:哩堂我唔記得帶workbook,,adrian又係~_~

之後企到差唔多au sir話我地係金童玉女囉,,收pei-_-

哇,,如果我同佢真係金童玉女我一早離左校啦,,傻既,,

雖然我嬲左au sir,,但係我都俾我隻coffee粉佢,,加分a_a!

adrian冇帶grama book,,呵呵,,哩個我有帶b0r a_a'

-lunch:食完野就去睇b班同d班既班毛xD好exciting啊,,

一路食tiger餅一路睇xD之後b班win哂啊超勁囉:P

再同蔡bing,,,鄭hiu均同埋m維ho打波,,成日打出去*o*

有幾球都搞到蔡bing爬地-___-i'm sorryabout that=[

-C:哩堂做聆聽啊*v*哈哈哈,,個陳太太講野真係好搞笑,,:)

-M:哩堂同gloria佢地講潮州話講到high哂,,kaizi xD

-U:music個兩組都考埋,,唔錯唔錯,,有一樣野真係笑死我,,

m維ho囉住個3角鈴,,用觀音手係到'烤'囉,,超搞笑,,

而且唔烤唱歌又係到登下登下,,笑死我,玉lam,gloria同heimanxD''

白痴哂,,,,miss so都話:[你地做物野啊,,咁樣笑法既,,?]a_a

俾人話我地好嘈囉,,吹啊*v*完左music仲係到狂笑,,,haha''

-放學:我地個班有班毛比賽啊*v*執哂d書出課室pat哂一邊落去睇,,

買2寶糖,,自己食同埋俾d打班毛比賽既成員充充電a____a''

女雙雖然輸左,,但係lorrie唔好唔開心,,你地打得超好ga啦:)

男單薜熊屈哂機,,曾杰lam唔好灰心:)下次再努力過:)

男雙雖然輸左,,真係m維ho同鄧x堅你地已經打得好好ga啦:)

你地哩班人,,真係好勁,,最尾一分都唔願意放棄,,真係好:)

之後問人借魚毛球拍,,打,,好好玩啊*v*開始戀上了打:)

之後打到4球都未夠黑蚊蚊問我措,,其實我個陣好想再打-_-

之後我睇出面既人打波,,無啦啦蔡bing囉左,,俾黑蚊蚊罵-_-

than我搶番打左下借俾黑蚊蚊,,than adrian過黎搶左俾蔡bing,,

咁算囉!枝拍係你既,,你有權俾邊個咪俾邊個,,我冇野好講!_!

蔡bing him原來殺波係勁屈機ga,,但係比賽又點解會咁既a_a?

我哩,,狂咁問人借拍都借唔到就同黑蚊蚊打排球,,

唔好唔開心啦:) 雖然你冇講比我知咩原因,,但係你都要開心!_!

之後就囉拍同蔡bing佢地打啦,,,好難得先打到一球xD'

than馮sir黎左之後就冇得打啦,,我同蔡bing偷偷打排球,,

今日在壯態都算okay啦,,起碼冇沈日咁殺得太唔岩位,,:)

打到6點到就上去擺排球再囉番個書包再落番黎,,,

than再幫蔡bing擺個球拍再同佢say byebye再塔車番home,,xD

cOmMeNt,plz~=)

09:37