| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-12-4  |
分類: 未分類 |
2009-12-4
-朝早:塔車番去囉魚毛球拍上去俾蔡bing,,
再去畫黑板,,豬靖話我畫到個melody好樣衰,,嗚,,
算把啦-_____-我係畫得咁樣衰啊,,吹啊*v*
-2堂E:哩堂終於教到wb,gb同埋composition:)
oh ya baby,,i have done it!_! tell me i am wrong:)
au sir冇喝我俾佢隻coffee:(仲喝佢自己d coffee,打哈次啊-,-
-C:哩堂都係差唔多啦,,同gloria唱左勁多歌a_a''
-recess:同細佬落去食魚旦,,我fuck啊佢好姣xD''
上番去就囉埋個排球之後就追gloria佢地:)
than就同gloria,豬靖佢地落去換3,,a_____a''
同tobey,玉lam,gloria一齊換3,,,gloria咸濕啊xD''
-2堂PE:開頭勁搞笑,,我同d同學跟老師講:[2 basketball court in three circles]xD
要同D男仔一齊跑l0r,,應該係1basketball court in three circles呀ma,,-,-
之後上星期d人冇考體能,,我地考左個d就有得自由活動:)
打魚毛球啊*v*同豬靖&heiman打,,發覺自己d魚毛球唔係好廢姐:)
-lunch:穎ki幫我買左午餐:)食完之後就係2c班對2e班既班毛比賽啦:)
女雙,,唔緊要啊你地,,你地好努力啊:)講真何ma真係好勁:)
男雙,,小明同埋li鈞澤真係超勁*v*起碼開頭係比佢地班高分,,:)
男單,,好嬲既一樣野係adrian hea打,,真係超級唔鐘意佢:( 算吧啦!!
仲有好想講既係某d人唔該你地班win左都唔好咁串啦,,棄權,i fuck!_!
完左之後就同m維ho,,lorrie,,均同埋bobo打波啦:)
之後蔡bing同埋jimmy就黎左,,好慘啊lorrie狂俾jimmy殺-,-
之後借左adrian枝球拍打波,,haha,,真係戀上打啦:)
我地係打到打鐘先至肯上去,,prefect冇哂我地乎,,超搞野:)
-M:魏sir原來心口凸出黎個舊野係記事簿同埋銀包xD''
maths唔識呀真係:( 我一定要努力啊努力啊*v*[你地都係:)]
-PTH:我哩一堂好嬲囉,,pth口試,,章魚你之前唔該講清楚d啦,,
搞到我地哩d細number既人唔知有得帶paper讀,,頂-,-
到我個陣我全部都識正係最尾個part唔夠一分鐘lor頂[唔記得哂:(]
yuki都好嬲,,我地兩個傳paper係到訴苦,,真係同病相連:)
-IH:呀sir未黎個陣我又去左toilet,呀sir黎左我陪人地,,偷走出去xD''
之後我讀文章啊,,又錯左幾個字,,有冇一次我係讀岩哂ga a_a?
我地班好嘈-_______-呀sir留左我地1個半字到就放:)
-放學:heaheahea,,蔡bing陪唔知邊個去唔知邊到恩間同我地打排球xD
之後去e班班房到同jackal佢傾計:) honhon好kai啊xD'
之後我hea完出左黎個排球竟然唔見左,,之後我狂係到搵lor-_-
點知係我同puipui講野個陣見到bobo同meiling佢地用左哥個波打,,
落到去買魚旦同野飲:) 之後就同bobo佢地打波啦:)
之後f.1哥2個男仔同左我地打,,,蔡bing之後黎左,,
話其中一個人好似曾杰lam,,,哈哈,,聽到佢咁講我覺得真係超似xP'
白色眼鏡個位人兄之前成日同佢打,,但係而+覺得佢好串l0r同賤\_/
算吧啦佢:P than大關sir黎左之後我就哩埋,,之後同irene傾IH D野,,
之後蔡bing黎叫我同佢打排球,,irene係到beer住佢,,好恐怖-,-
撞到jimmy,,佢想蔡bing同佢打,,但係蔡bing同我打左排球先,,
壯態算okay啦-____-唔知點先至殺岩位,,成日用錯位囉物事-_-
than打左一陣jimmy又係到罵叫蔡bing同佢打,,-____-
之後蔡bing同我打多5分鐘佢上去囉球拍我就囉個波去toilet''
出到黎同namnam,詩詩同埋蟲蟲傾計,,,又講ga點解你地,,-,-
之後見到ba斯光年去左林震清than jimmy好嬲咁走左,,
蔡bing係canteen坐係到-___-之後我又同namnam佢地傾,,
諗住走蔡bing又話叫我同佢打魚毛球,,但係ba斯光年極之唔比我地打,,
之後蔡bing去自修室搵唔到人又唔同xxxxx打,,-______-''
同jimmy講野,,佢既語氣好重,,嚇到我啊0o0真係勁恐怖:(
番到屋企開電腦,,facebook既餐廳又俾gloria偷野食:(
cOmMeNt,plz~=)
09:27
|

2009 年 12 月 3 日 星期四  |
| 2009-12-3 |
分類: 未分類 |
2009-12-3
-朝早:去ok入money個陣擺左個大烏龍-__-
跌哂d money落地下,,,個ok呀姨係到煩煩煩,,
咩料呀-____-執1毫先唔得啊,,點解要執5毫先,超-,-
塔輕鐵撞到tobey,彩fong同埋hiutung,,傾計啦,,
佢地話我朝早食糖[珍寶珠]會柱牙,,哈哈:)
番到去籃球場個'郭'甩頭到囉番jakcal 2個排球,,
囉住好似有d怪咁-_____-唔好諗咸濕野啊a_a''
之後同豬靖出去溫PTH d野,,鄧x盈黎同豬靖訴苦,,
佢就聽佢講野,,我就lam住豬靖,,好溫暖:)
-S:哩堂又留低係到,,唔洗聽書,,做workbook,,:)
adrian真係好黑人憎,,成日'寧'個頭過黎,,物料-,-
-PTH:本來以為今堂係口試,,點知係筆試,,好耶:)
我覺得今次哩份卷真係超易囉:)
不過聆聽最尾哥part讀得好快,,有小小聽唔切,,
-IH:哩一堂呀sir終於冇串我啦,,魚咪我罵死佢a_a
過多陣呀sir俾我地排下christmas d舞-____-'
我就同細佬佢地玩:) 好搞笑呀細佬,,狂尖叫xD'
-recess:本來佢地話叫我地唔好走,,我又見佢地練緊舞,,
先落去同細佬食魚旦,,上番去有d人都唔見哂~_~
-2堂E:哩堂我唔記得帶workbook,,adrian又係~_~
之後企到差唔多au sir話我地係金童玉女囉,,收pei-_-
哇,,如果我同佢真係金童玉女我一早離左校啦,,傻既,,
雖然我嬲左au sir,,但係我都俾我隻coffee粉佢,,加分a_a!
adrian冇帶grama book,,呵呵,,哩個我有帶b0r a_a'
-lunch:食完野就去睇b班同d班既班毛xD好exciting啊,,
一路食tiger餅一路睇xD之後b班win哂啊超勁囉:P
再同蔡bing,,,鄭hiu均同埋m維ho打波,,成日打出去*o*
有幾球都搞到蔡bing爬地-___-i'm sorryabout that=[
-C:哩堂做聆聽啊*v*哈哈哈,,個陳太太講野真係好搞笑,,:)
-M:哩堂同gloria佢地講潮州話講到high哂,,kaizi xD
-U:music個兩組都考埋,,唔錯唔錯,,有一樣野真係笑死我,,
m維ho囉住個3角鈴,,用觀音手係到'烤'囉,,超搞笑,,
而且唔烤唱歌又係到登下登下,,笑死我,玉lam,gloria同heimanxD''
白痴哂,,,,miss so都話:[你地做物野啊,,咁樣笑法既,,?]a_a
俾人話我地好嘈囉,,吹啊*v*完左music仲係到狂笑,,,haha''
-放學:我地個班有班毛比賽啊*v*執哂d書出課室pat哂一邊落去睇,,
買2寶糖,,自己食同埋俾d打班毛比賽既成員充充電a____a''
女雙雖然輸左,,但係lorrie唔好唔開心,,你地打得超好ga啦:)
男單薜熊屈哂機,,曾杰lam唔好灰心:)下次再努力過:)
男雙雖然輸左,,真係m維ho同鄧x堅你地已經打得好好ga啦:)
你地哩班人,,真係好勁,,最尾一分都唔願意放棄,,真係好:)
之後問人借魚毛球拍,,打,,好好玩啊*v*開始戀上了打:)
之後打到4球都未夠黑蚊蚊問我措,,其實我個陣好想再打-_-
之後我睇出面既人打波,,無啦啦蔡bing囉左,,俾黑蚊蚊罵-_-
than我搶番打左下借俾黑蚊蚊,,than adrian過黎搶左俾蔡bing,,
咁算囉!枝拍係你既,,你有權俾邊個咪俾邊個,,我冇野好講!_!
蔡bing him原來殺波係勁屈機ga,,但係比賽又點解會咁既a_a?
我哩,,狂咁問人借拍都借唔到就同黑蚊蚊打排球,,
唔好唔開心啦:) 雖然你冇講比我知咩原因,,但係你都要開心!_!
之後就囉拍同蔡bing佢地打啦,,,好難得先打到一球xD'
than馮sir黎左之後就冇得打啦,,我同蔡bing偷偷打排球,,
今日在壯態都算okay啦,,起碼冇沈日咁殺得太唔岩位,,:)
打到6點到就上去擺排球再囉番個書包再落番黎,,,
than再幫蔡bing擺個球拍再同佢say byebye再塔車番home,,xD
cOmMeNt,plz~=)
09:37 |
« | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | ... | 236 | »
|