| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-12-27  |
分類: 未分類 |
2009-12-27
朝早起身睇轟轟戰隊,,加旋同正義靚太
睇完就去同姨媽佢地去飲茶,,,
12點7先至去到'''喜上加喜''':):)
好多人啊*v* 實要嗌好多野食*v*
一開始已經嗌咁熱氣既野,,好彩我唔食得
之後好彩都有好多唔熱氣既野岩我:):)
食左陣又同佢地傾下計,,,個姐姐好風趣:):)
未食完我已經覺得超飽,,再食真係會嘔
食完個陣又落雨,,本來諗住同呀哥佢地衝去輕鐵站
但係好彩多得個工人,,tina,,囉多幾把傘:):)
今日,,我認識左tina,,,佢好nice,,,我好鐘意佢*v*
同家姐塔到fung年路就去商場行下街:):)
塔車番番去屋企就溫science,,,沈日溫得唔多-,-
ba不得baba大結局:):)我而+去睇啦,,byebye:)
cOmMeNt,plz~=)
08:26
|
2009 年 12 月 26 日 星期六  |
2009-12-26  |
分類: 未分類 |
2009-12-26
朝早都okay啦,,,最衰就係成日咳:(
咳到攰哂,,,好想身邊有個媽咪係到:(
今日9點幾就起左身,,,好鬼悶啊*︹*
10點就睇電視,,一直睇直到個套'風雲決'
我就覺得好睇啦*v*好靚仔啊哥2個男主角xD
睇完已經成1點啦,,,我就溫science,,,
點知想溫個陣先至搵唔到本science書-,-
好彩我仲有workbook同埋d worksheet:)
差唔多搵完家姐打電話俾我地話買m記食:)
溫完家姐過左陣就黎啦:) 好正啊*v* *v*
食完之後就keep on睇電視啦:):)唔好睇既-,-
悶悶地就開電腦啦,,,,玩左好耐,我恩間會溫番書-,-
cOmMeNt,plz~=)
09:02 |
« | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | ... | 236 | »
|