| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-12-29  |
分類: 未分類 |
2009-12-29
朝早起身已經冇物點咳啦:)
多得沈日公公同媽咪既照顧:)
多得婆婆成日俾水我飲,俾3我著:)
多謝你地全部人既關心,thanks:)
起身食完野就溫maths啦,,,
我覺得最尾個課第6課好難,,其他都okay:)
無計啦,,-,-教第6課個陣我都唔專心-,-
好彩有呀哥家姐2個超棒既木咀教我:P
溫完之後又冇物節目,,索性訓多陣,,
而+媽媽佢地出左去shopping,,,我偷玩XP
好啦,,,,我唔可以咁衰ga,,溫書先,,byebye:)
cOmMeNt,plz~=)
06:20
|
2009-12-28  |
分類: 未分類 |
2009-12-28
今日朝早起身已經係成1點啦,,,
因為沈晚又唔舒服但係又冇物溫過書,,
索性訓係張床到溫書,,,咁樣會好d:)
but大家唔好學我,,,咁樣你隻眼會近視深d ga,,
我岩岩睇左海派甜心第9集啦,,好正啊*v*
真係好期待第10集既來臨,,,逹浪好得意:):)
媽咪,公公同婆婆過左幾個鐘就黎香港嫁啦:)
好開心啊,,我而+真係唔知點算,,狂咳啊*︹*
要媽咪黎醫先至會好番*v*真係好想佢番黎,,
每次發燒,,半夜起身,,,佢都會俾藥我食,,,,
但係近排發燒佢又唔係到,,,我又一訓訓到天光,,
都過左食藥既時間,,可能咁樣就狂咳,,:(
總知希望佢地快d番黎唔好要我等咁耐啦:)
cOmMeNt,plz~=)
05:15 |
« | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | ... | 236 | »
|