白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
namnam=]
琪=]
chilam=]
薛熊=]
yuki=)
suki=]
好人難做/俊師兄 (wilsonlee007)
lemon=)
suki=]
川:)
咩=)
heidee=)
christi=]
lovesweet=)
彤=)
suen=]
simon=)
ching=]
霖=]
嘉雯=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 10
累積人氣: 58440
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 21 日  星期四   晴天


2010-1-21 愉快 分類: 未分類

2010-1-21

-朝早:早左起身呀,,,塔輕鐵行去商場另一面會細佬佢地;)

終於撞到佢地啦xDxD  第一次咁早起身;););)

番到去就請豬肉乾俾佢地食;);)好好味呀呢?a_a''

than同細佬去搵j銘銘傾計hea;);) than去左b班,,

因為j銘話b班開左冷氣間房又涼咁咪去嘆下囉xD

-M:哩堂勁比心機抄note,,今堂我終於明個題數點解!_!

-2堂S:去實驗室到;);) 真係超有成功感囉;););) xDxD

本來我對博電一曉不通,,好彩彩fong教我,,,好開心;)

最尾識博哥個'''一條龍'''同埋'''塔博頭''',,,好開心呀真係;)

-recess:擺完書落去同細佬食魚旦;););) 好肚餓呀個陣/_\

去toilet搵番個排球,,,再上去借極英文書都借唔到=,=

-2堂E:好彩au sir冇罵到,差唔多成班都冇帶listening本作業;P

2堂用黎講故仔+講下刷書;) 細佬成日遮住哂唔比我睇-,-

-lunch:同細佬,嘉雯食永年,,穎ki sorry啊我要聲住做project-,-

買完永年就去'學藝'狼'到食xD 佢地食得好快啊*︹*我超慢-,-

之後daniel嗌我全名後面個2個字,,超o咀-,- 好想打佢-,-

食完哩就去問蔡bing野啦,,,但係hiutung又話佢囉左ge?-,-

上番去哩hea左陣就去電腦室到做野啦,,,做唔撤啊頂-,-

-2堂C:講下講下野青蛙入黎話個銀包邊個既,,

原來真係我既-,-岩岩係電腦室唔記得左囉,,超囉xP 好kai=,=

than miss何派左d資料俾我地做剪報,,超感謝=]=]

-IH:哩堂真係好感動ga,,成班唱哂歌,,細關竟然唔喊\_/

不過佢都話我地好有心;);) 成班同細關影相,,超搞笑囉;);)

仲影大頭貼,,好kai呀細關,,,影相影到咁xDD

than再同heiman,細佬,,嘉雯個d影相;);)下面,,

個動作好kaixD

 heiman話唔想po,,細佬同我都好搞笑xP細關同我&heiman;););)

放學哩就練女排,,,okay好玩啦,,但係成日好黑仔,,撞到d網,,超痛=,=

之後走個陣換完3見到bobo喊,,,陪佢傾計;);)唔好唔開心啦;);)

就算d人唔關心你仲有我關心你;);) 我會聽你講野,,開解你;)

只要朋友唔開心我都會唔開心,,,你開心我會好開心;)你唔好咁啦;)

哩d野要慢慢黎ga,,唔急得ga,,只要你跌倒識起身,,總有一日會成功;);)

塔車番屋企食個個鮮奶+strawberry味超正既雪糕:P:P:P

[聽日唔洗番全日呀yeahyeahyeah!!練排球呀練排球;););););)]

cOmMeNt,plz~=)

08:06

2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


2010-1-19&20 愉快 分類: 未分類

2010-1-19

-S:教書,,青蛙搞到我地o哂咀,,用紙擦黑板-,-

-PTH:派左卷,,好似係39.5/50-,-差=[

-IH:哩堂冇物野特別-,-好鬼悶啊*︹*

-recess:落去同細佬食魚旦=] 又我請T︹T

-2堂E:派英文-,- 64.5/100,,超廢lor=[=[

dictation:46/50[後面個張唔記得左-,-]

聆聽:35.5/50-,-?唔記得,,應該係咁差-,-

-lunch:同穎ki係canteen食;););)

之後哩就同燒燒,震旦打波;)okay好玩啦;)

-C:oral:17/30,,,listening,,好好彩30.5/60xD

作文:好似59.5/100,,好廢啊好廢啊*︹*

-M:哩堂冇野,,都係聽書+玩既;););) xD haha;)

-U:哩堂教新歌;) 歌詞優美生動漂亮,,正啊*v*

-放學:要勇x高峄;);) 超正啊*v* 玩得都算開心啦;)

其中1個係玩放飛機;) 第一個飛落張台係我隻飛機啊*v*

超有成功感,,,超開心,,我尖叫左聲,,,輝sir學我既xD

5點4就放左啦,,,,同irene遊蕩左陣就走啦xD;);)

2010-1-20

-2堂E:用黎自修;) 成堂都係到傳paper;)  超正囉;);)

完左英文堂同細佬,,玉lam,,,嘉雯食''米通''超好味;P

-C:今日老師係到講道理俾我地知;) haha;)

之後完左就睇左我中文卷5既成績,,76/100呀0o0''

-recess:去左搵穎ki之後就同嘉雯佢地落去換3啦;)

之後哩miss柯俾我地自由活動,,本來我好開心ga-,-

點知miss柯話女排要同男排練,,冇得同heiman佢地打波=[

練波-,- okay啦,,開頭都蒙性性咁,,後來都慢慢好左;);)

-lunch:同穎ki出去食;);) 撞到嘉雯,,一齊食,,好開心;);)

番到去上去擺野囉排球;)同燒燒落去打排球;);)

之後2個傻佬都黎左,,,超黑人憎啊佢地,,串物串啊-,-

打多一陣miss柯黎話又唔比打,,coverplayground又唔比,,

哩到又唔比,,平時好多人都係哩到打啦,,撞唔到你ja ma-,-

好,,就當我地今日唔好彩,,下次都唔會去哩到打,,廢時撞到你-,-

上番去見到寫住左班排d野-,-oh me god,,好驚啊咁快ga-,-

班排呀班排,,,我而+排球廢左好多啦,,點算點算,=[=[

我又一定要參加比賽;(;(  開波我又唔知得唔得;(;(;(

我係注定既咁我由而+開始一定要打多d排球!!其他人都要加油;)

koondoi,,m維ho,,nicky,,lorrie,,小明,,肥周,,綽kin,,add oil!

-PTH:哩堂冇帶書,,,又係'扣3分'!xD 之後讀音又俾佢見到...

我注牙,,,喂,,大佬,,係牙科醫生幫我落左d藥落去,,到而+仲注緊=[

冇計ga-,- 串物串,,我而+先發覺佢著高根鞋都唔夠我高xD

-IH:哩堂人地presentation,,我地班排個d就傾下d野=]=]

-放學:係學校hea左陣就去睇醫生,,,又開始病啦我,,,

唔可以係班排個陣仲病ga,,我要開d好番呀=]=]=]=]

cOmMeNt,plz~=)

06:58