2010-1-19
-S:教書,,青蛙搞到我地o哂咀,,用紙擦黑板-,-
-PTH:派左卷,,好似係39.5/50-,-差=[
-IH:哩堂冇物野特別-,-好鬼悶啊*︹*
-recess:落去同細佬食魚旦=] 又我請T︹T
-2堂E:派英文-,- 64.5/100,,超廢lor=[=[
dictation:46/50[後面個張唔記得左-,-]
聆聽:35.5/50-,-?唔記得,,應該係咁差-,-
-lunch:同穎ki係canteen食;););)
之後哩就同燒燒,震旦打波;)okay好玩啦;)
-C:oral:17/30,,,listening,,好好彩30.5/60xD
作文:好似59.5/100,,好廢啊好廢啊*︹*
-M:哩堂冇野,,都係聽書+玩既;););) xD haha;)
-U:哩堂教新歌;) 歌詞優美生動漂亮,,正啊*v*
-放學:要勇x高峄;);) 超正啊*v* 玩得都算開心啦;)
其中1個係玩放飛機;) 第一個飛落張台係我隻飛機啊*v*
超有成功感,,,超開心,,我尖叫左聲,,,輝sir學我既xD
5點4就放左啦,,,,同irene遊蕩左陣就走啦xD;);)
2010-1-20
-2堂E:用黎自修;) 成堂都係到傳paper;) 超正囉;);)
完左英文堂同細佬,,玉lam,,,嘉雯食''米通''超好味;P
-C:今日老師係到講道理俾我地知;) haha;)
之後完左就睇左我中文卷5既成績,,76/100呀0o0''
-recess:去左搵穎ki之後就同嘉雯佢地落去換3啦;)
之後哩miss柯俾我地自由活動,,本來我好開心ga-,-
點知miss柯話女排要同男排練,,冇得同heiman佢地打波=[
練波-,- okay啦,,開頭都蒙性性咁,,後來都慢慢好左;);)
-lunch:同穎ki出去食;);) 撞到嘉雯,,一齊食,,好開心;);)
番到去上去擺野囉排球;)同燒燒落去打排球;);)
之後2個傻佬都黎左,,,超黑人憎啊佢地,,串物串啊-,-
打多一陣miss柯黎話又唔比打,,coverplayground又唔比,,
哩到又唔比,,平時好多人都係哩到打啦,,撞唔到你ja ma-,-
好,,就當我地今日唔好彩,,下次都唔會去哩到打,,廢時撞到你-,-
上番去見到寫住左班排d野-,-oh me god,,好驚啊咁快ga-,-
班排呀班排,,,我而+排球廢左好多啦,,點算點算,=[=[
我又一定要參加比賽;(;( 開波我又唔知得唔得;(;(;(
我係注定既咁我由而+開始一定要打多d排球!!其他人都要加油;)
koondoi,,m維ho,,nicky,,lorrie,,小明,,肥周,,綽kin,,add oil!
-PTH:哩堂冇帶書,,,又係'扣3分'!xD 之後讀音又俾佢見到...
我注牙,,,喂,,大佬,,係牙科醫生幫我落左d藥落去,,到而+仲注緊=[
冇計ga-,- 串物串,,我而+先發覺佢著高根鞋都唔夠我高xD
-IH:哩堂人地presentation,,我地班排個d就傾下d野=]=]
-放學:係學校hea左陣就去睇醫生,,,又開始病啦我,,,
唔可以係班排個陣仲病ga,,我要開d好番呀=]=]=]=]
cOmMeNt,plz~=)
06:58 |