白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
呀欣=]
can=)
譚永=]
澄=)
man=]
kenny=]
Nickol=)
sin:)
STEVEN=)
南=]
錦=)
honhon=]
kayhoi=)
sluching=)
mark=)
蔚=)
VC=)
suki=]
Annie=]
lappo:)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 133
累積人氣: 58304
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 24 日  星期日   晴天


2010-1-23&24 愉快 分類: 未分類

2010-1-23

朝早遲左起身,,又有小小唔舒服=[

但係實在太遲,,所以冇食到早餐=[

番到去又搵唔到勇x高峄係邊到=[

最尾同腳趾尾係1樓到搵到佢地-,-

第一個遊戲係'豆'諗野同寫字快=]

唉~俾男仔個組win左tim真係激氣\_/

第二個遊戲係神奇泥膠,,超難囉d題目,,

冇人講幾多個字,冇得講野,,超慘-,-

記得有一題係咩[信義會]喎,,o哂囉,,點整-,-

不過好彩最尾都係我地組win=]=]

第三個係貪食人蛇拯救名牌,,好膠啊個名xD

每人有一張報紙,,要係中間剪個lon俾自己穿入去,,

張自己同人地既報紙痴埋去搵自己既名牌-,-

我好後悔我收埋左係coverplayground-,-唉~

上上落落又驚d報紙會lan-,-lan左5次囉陰公-,-

最尾黑蚊蚊個組win左,,,佢地lan左2次又咁快!!

最尾哥個遊戲哩就係雞蛋行啦;);)哩個之前玩過=]

但係今次冇得用膠紙=[我地諗左好耐先諗到個方法=]

做完哥個外殼超似汗堡包啊*v*好鬼死得意囉物事=,=

最尾我地落去等佢地dan隻雞蛋落黎,,睇下lan唔lan-,-

第1組係男仔個組,哇哈哈,,佢地個組dan唔到目標不得只仲lan埋xD

第2組係我地個組;);)dan到目標不得只仲冇lan到,,哇好耶;);)

第3組係黑蚊蚊個組,,dan唔到目標但係冇lan到,,好過第1組xD

玩完之後最尾係我地個組win左,,囉左個包大大包既朱古力xD

落去哩又冇人同我打排球,,,見到gloria索性同佢等玉lam去食m記;)

買完去自修室食,,,食完番去canteen又見唔到人同我打排球喎-,-

去打電話俾人去佢地屋企,,,之後蔡bing黎左話同我打,,,咁都好=]

打左一陣男排唔知拖左佢去邊咁我咪去canteen坐下囉-,-

之後又見悶又去搵呀姨姨傾計,,than蔡bing又番番黎多埋colbie佢地:)

教佢開波,,,其實最緊要都係靠自己好,,,唔記哂d步驟實冇咁好=]

佢隻手成日打錯位,,又爆哂微絲血管,,,但係覺得佢好可憐=[

經過我息心教導佢仲算都開得okayxD好好養傷啊你;)你做得好好ga啦;)

打完又去canteen hea左陣就走啦,,,今日都算okay=]=]

2010-1-24

朝早起身睇加旋;);) 超好睇超exciting,,,迷戀啦=]

之後睇求婚大作戰;) okay好睇,,男主角都幾令仔=]

than咪又係要ko個d英文compo,,中文剪報,,我寫左勁多字=[

超攰囉-,- 希望囉到高分就好啦=]

聽日要班排啦=[ 好驚啊真係-,- 不過點都好,,我注定要打ga啦=]

我要俊力打好d波,,,我開波一定唔可以緊張=]add oil!!!!!

koontoi,,hiutung,,m維ho,,tang卓堅,,小明,,,加油啊!!=]

cOmMeNt,plz~=)

06:39

2010 年 1 月 22 日  星期五   晴天


2010-1-22 呆滯 分類: 未分類

2010-1-22

-朝早:差d遲到;P 係我哩1個半年最遲既一日黎gaxP

哈哈;)番到去差唔多打鐘咁濟;)我真係好鐘意訓覺-,-

-C:哩堂我冇物點聽,,點算好啊!!!死人細佬又成日搞我-,-

我搞番佢d人又係到罵我,,物我有錯咩,,個死野暸我先ga,,

唔通我俾佢彈咁多下又唔理喎,,,我而+話俾你知我錯哂得未?

miss何俾左我地睇名次;) 我平均分得:968/1500,,好失敗/_\

班名次12/37,,我冇野好講-,- 級名次110/200,,,我食得屎-,-

-2堂HE:miss wong冇番:P:P好開心呀鐘意唔洗見到佢;)

仲有今日係最後一堂啦好開心:P 第2個老師黎doi堂啦;)

點知show個d無聊野俾我地睇-,-訓下覺算-,-

than同嘉雯去toilet,,,其實我出班房既目的係想食餅xD

之後番黎睇b班上體育堂;);)哈哈哈,,,d人好搞笑啊*v*

番到去同玉lam,,彩fong睇野,,我作d野笑到佢地跌地:P

-recess:諗住落去搵heiman,,,點知正係見到細佬買魚旦-,-

之後我見肚餓咪買囉,,,than食完上去見到heiman係班房-,-

omg,,,i am sorry;(;( 正番d時間就陪你啦啦啦啦啦;););)

-CH:呀sir未黎我地就傾下班排d野,,下個禮拜1對2e啊*︹*

唉~好驚啊,,我好驚連累佢地,,我好驚我打得差,,唔知點算好;(

呀sir黎左係到罵我地排球第一,,學業第二,,係呀,,吹咩-,-?

仲話好多人考30,40幾分喎-,-我唔係喎,,sorry b0r!!!

-E:au sir一黎起身就係到搞gag,,細佬真係慘xDxD

哩堂要dictation,,,,溫下溫下狂咁背,,,100分啊*v*

happii,,,哩d應該係我暫時記得ga姐,,,過多陣就會唔記得xD

composition我勁多未correction呀,,慘T___T 唉~

-放學:哩日番半日姐,,,等呀leo搵到ba斯光年,,又好耐,,,

than彩fong黎左陪我,,leo索性唔等,,,我地分開食野;);)

我同彩fong去左canteen,,,食完之後去左行街;);)超得意呀d野;)

than去生活'枝'味到搵佢地,,我有d淆低:P最尾都係入左去,,,

個陣彩fong走左,,,食完一陣我地就去哥個好大既足球場打排球;)

同katung,leo,m維ho,koontoi,jimmy,蔡bing分一半到打波;);)

之後打下打下又有d外國佬黎左,,,用d好喊濕既眼神望人-,-

越睇就越恐怖,,我地又應成左恩間同佢地打波,,真係冇人話肯-,-

最尾佢地仲入左黎去左後面諗住等我地同佢地打波tim-,-

咁樣實在太恐怖啦-,-  好彩eric佢地都同佢地打-,-

魚咪都唔知佢地會做d物野;(;(個陣真係超驚超驚>_<

than打下打下個波又打左係個條河既坑渠到-,-塞住左-,-

好彩過多陣有個外國佬幫我地執,,個陣覺得外國佬都唔係好衰姐;)

哈哈,,開波個陣俾我見到蔡蔡個sexy動作,,林健同震南都做唔到xDxD

其實今日打波比女排練波更加開心,,地方正d人又nice;);)

-katung:你真係進步左;)好叻啊;)有時都覺得你勁搞笑:P:P

-hiutung:唔緊要啦,,隻手要好番啊,,,開波要勁d呀,,;);)

-koontoi:你開波真係好大力呀,,我都好佩服你,,超勁呀;);)

-leo:雖然你用左手,,真係都打得唔錯呀,,只要個波開高d就okay啦;))

-Eric:唔洗講你啦,,,開波又好,,,正係練番好個下手就得啦;);)

總知物都好,,,你地要加油,,,打好個班排去;);)[chu左katungxD]

打到3點幾實在忍唔到個班外國佬xD 番學校擺下個波就走啦;)

cOmMeNt,plz~=)

05:46