2010-1-22
-朝早:差d遲到;P 係我哩1個半年最遲既一日黎gaxP
哈哈;)番到去差唔多打鐘咁濟;)我真係好鐘意訓覺-,-
-C:哩堂我冇物點聽,,點算好啊!!!死人細佬又成日搞我-,-
我搞番佢d人又係到罵我,,物我有錯咩,,個死野暸我先ga,,
唔通我俾佢彈咁多下又唔理喎,,,我而+話俾你知我錯哂得未?
miss何俾左我地睇名次;) 我平均分得:968/1500,,好失敗/_\
班名次12/37,,我冇野好講-,- 級名次110/200,,,我食得屎-,-
-2堂HE:miss wong冇番:P:P好開心呀鐘意唔洗見到佢;)
仲有今日係最後一堂啦好開心:P 第2個老師黎doi堂啦;)
點知show個d無聊野俾我地睇-,-訓下覺算-,-
than同嘉雯去toilet,,,其實我出班房既目的係想食餅xD
之後番黎睇b班上體育堂;);)哈哈哈,,,d人好搞笑啊*v*
番到去同玉lam,,彩fong睇野,,我作d野笑到佢地跌地:P
-recess:諗住落去搵heiman,,,點知正係見到細佬買魚旦-,-
之後我見肚餓咪買囉,,,than食完上去見到heiman係班房-,-
omg,,,i am sorry;(;( 正番d時間就陪你啦啦啦啦啦;););)
-CH:呀sir未黎我地就傾下班排d野,,下個禮拜1對2e啊*︹*
唉~好驚啊,,我好驚連累佢地,,我好驚我打得差,,唔知點算好;(
呀sir黎左係到罵我地排球第一,,學業第二,,係呀,,吹咩-,-?
仲話好多人考30,40幾分喎-,-我唔係喎,,sorry b0r!!!
-E:au sir一黎起身就係到搞gag,,細佬真係慘xDxD
哩堂要dictation,,,,溫下溫下狂咁背,,,100分啊*v*
happii,,,哩d應該係我暫時記得ga姐,,,過多陣就會唔記得xD
composition我勁多未correction呀,,慘T___T 唉~
-放學:哩日番半日姐,,,等呀leo搵到ba斯光年,,又好耐,,,
than彩fong黎左陪我,,leo索性唔等,,,我地分開食野;);)
我同彩fong去左canteen,,,食完之後去左行街;);)超得意呀d野;)
than去生活'枝'味到搵佢地,,我有d淆低:P最尾都係入左去,,,
個陣彩fong走左,,,食完一陣我地就去哥個好大既足球場打排球;)
同katung,leo,m維ho,koontoi,jimmy,蔡bing分一半到打波;);)
之後打下打下又有d外國佬黎左,,,用d好喊濕既眼神望人-,-
越睇就越恐怖,,我地又應成左恩間同佢地打波,,真係冇人話肯-,-
最尾佢地仲入左黎去左後面諗住等我地同佢地打波tim-,-
咁樣實在太恐怖啦-,- 好彩eric佢地都同佢地打-,-
魚咪都唔知佢地會做d物野;(;(個陣真係超驚超驚>_<
than打下打下個波又打左係個條河既坑渠到-,-塞住左-,-
好彩過多陣有個外國佬幫我地執,,個陣覺得外國佬都唔係好衰姐;)
哈哈,,開波個陣俾我見到蔡蔡個sexy動作,,林健同震南都做唔到xDxD
其實今日打波比女排練波更加開心,,地方正d人又nice;);)
-katung:你真係進步左;)好叻啊;)有時都覺得你勁搞笑:P:P
-hiutung:唔緊要啦,,隻手要好番啊,,,開波要勁d呀,,;);)
-koontoi:你開波真係好大力呀,,我都好佩服你,,超勁呀;);)
-leo:雖然你用左手,,真係都打得唔錯呀,,只要個波開高d就okay啦;))
-Eric:唔洗講你啦,,,開波又好,,,正係練番好個下手就得啦;);)
總知物都好,,,你地要加油,,,打好個班排去;);)[chu左katungxD]
打到3點幾實在忍唔到個班外國佬xD 番學校擺下個波就走啦;)
cOmMeNt,plz~=)
05:46 |