白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
alex:)
Nikky=)
冰=)
NAM=)
螢=)
彩=)
ypm=)
慧思=]
VC=)
yuen=)
simon=)
妍=]
celia=)
connie=)
十蚊飯 (WingWingForever)
mark=)
huitung=)
yuki=)
LAU=]
南=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 110
累積人氣: 58421
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 26 日  星期二   寒冷


2010-1-26 愉快 分類: 未分類

2010-1-26

-朝早:番到去都幾遲下-,-幫細佬補3xD

之後俾嘉雯佢地話咩;[慈母手中線囉-,-]

-2堂IH:哩2堂都好專心啊唔知點解;)

西西番左黎之後我上堂完全係比以前好好多;)

真係好開心;)希望我真係學有所成;);)加油*v*

-E:哩堂講workbook,,之後又係到玩野;P

heiman要我幫佢補銀包,嘉雯要我幫佢補筆doi xD

超忙啊*v*  佢地話繡得好靚,,ho[其實我覺得好樣衰-,-]

-recess:同細佬,heiman,玉lam食魚旦;);)好happy;))

d魚旦好鬼死好味;P又暖喎;);)我會食食下食上癮-,-

上番去哩就唔知做物好,,同heiman去hea囉;);)

-2堂S:哩2堂都用黎教書同埋睇實驗,,真係好悶-,-

記得個陣我無啦啦講左一句[嗚~~]之後超搞笑xD

前面個d人都望哂過黎囉物料-,-我o哂咀囉*v*

than好彩都有heiman,,嘉雯做伴;);)愛死你地啊*v*

-lunch:同埋嘉雯去張家姐到食;)不過等就耐左d;(

食完就去行下,,好得閒啊我地*v*番到學校睇左陣班排;)

than上去都唔知做物,,同heiman狂hea狂hea;);)

-C:哩堂要做工作paper;) 好難做,,but好彩做得哂;)

-CH:哩堂我都有7成冇聽書xD同細佬係到癲-,-

之後搞下搞下gloria,嘉雯,玉lam個d人high哂,,xDD

哈哈,,真係笑到7彩-,- 勁kai囉我地,,笑到死咁濟-,-

-M:哩堂我地要做cw,,又要做hw,,,超忙-,-

-放學:去同冰姐佢地囉番個波之後又話吉穿左-,-

之後哩王+軒借錢俾我地買;) 100蚊啊100蚊*v*

我唔去得打排球;( 要去勇x高峄=]=] 落到去,,,

都係玩遊戲個d,,,最難係個7巧板同埋金字塔-,-

玩到最尾個個遊戲我就走左,,,要去練班排=]

點知去到冇人係到,,,咁咪同GC個到搓波囉;)

仲有澄澄同埋呀belle;)佢地都好努力打好個排球xD

打多陣hiutung黎左同我搓,,之後佢俾番個波我;)

同GC再打多陣佢要走,,than黑蚊蚊同心姑都黎左;)

黑蚊蚊排球進步左;);)心姑打排球簡直係變態ga!_!

打多陣關sir黎左,,好彩冇事,,之後擺排球入toilet;)

than同心姑一齊塔輕鐵一齊傾計;)好開心啊今日;)

聽日班排要對2b啦;)2班一齊加油;)我地要努力呀2c;)

cOmMeNt,plz~=)

08:05

2010 年 1 月 25 日  星期一   寒冷


2010-1-25 驚訝 分類: 未分類

2010-1-25

-朝早:落車見到穎ki呀hohoho*v*

之後哩佢陪我去toilet囉排球;))))

上到去我同heiman去搵佢=]=]=]

佢好好人啊真係,,,d朱古力好好味;P

-CPL:又係聽呀sir up廢話-,-超悶=[

之後呀sir講下講下講到保鏢xDD

than我就諗起adrian做保鏢個樣,,超想笑-,-

-E:哩堂冇物野,,,又係教書同埋讀vocab=]

-C:哩堂因為有人傾計,,miss ho又係到罵人啦;)

-recess:細佬又唔請我食魚旦-,-自己買算-,-

點知排完到我先話d魚旦賣哂-,-咪買薯餅;);)都好味啊*v*

食完同heiman,,yuki,,賢仔,,細佬上番去;)多謝你地等我*v*

-IH:哩堂本來maths,,但係同IH調轉左,,,好耐冇見lau sir=]

好懷念佢講white thinking hat同埋笑個陣,,真係超good!!

哩堂睇個d片睇到我笑到kai哂xD由頭到尾都唔知佢up物=,=

哥首同我地唔同唱法既國歌個2條友個樣超囧-,-笑死我xD

-M:好開心;)魏魏冇番;)個doi堂呀sir黎左要我地聽歌同填字-,-

首歌都好好聽,,最尾個首唔夠佢高音,,d人唱都好似鬼叫咁-,-

lunch個陣仲唔放我地走-,-你自己慢慢聽飽佢啦-,-

-lunch:班排呀班排,,個陣真係超驚超驚=[ 個陣仲好凍tim>_<

係coverplayground同佢地搓左陣波,,,真係超凍-,-

之後老師叫我地上去練波=] 狂開波:P超正啊超正;)

than到到2e開波,,之後到我地開,,個邊竟然得我一個,,

開左超多波-,-隻手個陣開始紅-,- 不過好彩一d痛既感覺都冇=]

到到開頭打波,,,我地都唔算係差,,,可能士氣唔係咁好掛=]

我,,m維ho,koontoi,nicky,堅都好努力,,[chu左肥周xDDD]

每一球波我地都要試下接,,,我發覺我地真係好團結,,

唯一失分都係開波唔夠好,,,大意打出界,,唔知點樣打個波=[

記得有一球係heiki開波,,我接左,,但係個波飛左去後面,,

肥周個d接唔到,,搞到冇左一分,,我好後悔我打左個波=[=[

雖然我地輸左,,,好開人都唔開心=[ 真係我地有努力過ga ma=]

而且2e班個個都係排球隊,,我地唔一定win ga ma=]=]

你地已經好盡力ga啦;);)唯有練多d=]下一場win番一局番黎=]

換完3就去食野=] 食完野上番去同heiman hea=]之後冇野-,-

-2堂A:開頭落去播d唔知物野俾我地睇,,好淫哇xDDDD勿看!_!

than佢俾時間我地hea,,,,我去左後面豬靖同埋細佬個到hea=]

番到去正番5分鐘覺得好頭暈,,好唔舒服=[ 唉~又開始病=[

-M:哩堂調左maths,,本來以為魏魏冇番,,,點知有番-,-凸

一路都好悶,,正係狂抄note-,-有時同細佬傾2句同玩下野咁=]

-放學:d人又話我要去M2,,去到先話唔洗-,-算啦,,還lim我都想快d走=]

落到去同呀賢仔打魚毛球=]=]佢進步左好多哇我好乍=,=

than木咀話叫我教哥2個女仔排球,,,教完就byebye啦xDD

than就去左魚毛球場後面睇下佢地打成點,,點知燒燒吉穿左我個排球-,-

than緊係要佢地賠,,之後震旦話叫我唔好咁計較喎,,頂你個廢呀!

我都係用錢買ga,,你以為你自己邊個呀?我冇你咁慷慨b0r死kaizi!

我正番哩個排球ja,,你叫我以後有咩波打啊!!燒燒未求你又係到up廢話,,

你打過你又唔出錢,咁咪唔好出囉驚你呀!?有冇人好似你咁吝嗇先得ga!?死樣衰-,-!

最尾去買野飲飲完番屋企;) 今日真係好攰啊搞到我=[=[好好休息先;)

cOmMeNt,plz~=)

06:17