2010-1-15
-朝早:本來塔十就去左輕鐵站,,,,
以為塔2就到fung年路,,點知架車hea到塔3過dd先到-,-
上到個到細佬佢地真係冇等我-,-嗚,,,,
番到去,,,,冇做d物,,,都係同細佬佢地傾下計;)
-CPL:成堂都係聽呀sir up廢話-,-冇野好講,,
-E: au sir話下個禮拜先派卷,,都係好驚-,-
-C:派中文閱讀卷,,好笑,,我竟然唔合格,,-,-
雖然都係差幾分就合格,,,但其他卷我唔肯定拉唔拉到-,-
-recess:同細佬落去食魚旦;)好彩賢仔排左隊;)
-2堂Maths:好緊張,,,緊張到塊面超紅,,on9-,-
先派MC:都算okay,,70/100,,比我想像多2分-,-
再派LG:唉~61/100-,- d人唔合格又話我背叛,,
咁你地唔同我一樣呀媽,,我d哥哥姐姐又係哩間,,,
而且d成績又係咁高,,我哩d,,,算得係咩啊?
又唔知我溫得幾辛苦先有咁既成績,,,sad哂,,,
你咁樣講我,,,我真係喊哂囉,,,,得,,我背叛你地,okay?
你估我想ga?如果我唔讀好d我真係會俾人小死ga=[
-lunch:同鄭穎ki出去食,,,,某樣野難食左好多-,-
不過算啦=] 對d食物唔好要求咁高;);)yeah;)
食完就陪佢去睇lau蛋,,佢lau隻波鞋扣俾我啊*v*
好開心,,,,咁大個女,,chu左生日,,人地唔會無端端送野俾我;)
好多謝你啊*v* 錫哂你*v* 我會好好保存xP
食完上樓梯見到燒燒同震旦;);) 上去囉排球落黎同佢地打,,
次次都俾燒燒打中-,- 1.面,,2.腰,,3.下pa,,4.腳,,超黑仔-,-
打下打下又肚痛woo,,, 休息左陣就keep on打,,,
之後我地走大關sir黎搵我地,,,,話哩到唔比打,,完全唔知-,-
-2堂A: 落去hea,,,,我地全部人搬哂去細佬個到同佢地傾計;)
超開心囉,,,,傾左好多我地自己所見所聞既噁心野,,笑爆咀;)
唯一令我尷尬既係,,,我寧個頭去後面見到曾杰lam訓左係到,,
仲見到佢個肚臍lon-,-我大叫左出黎-,-heiman又見到-,-
有一件仲好笑既係,,我叫細佬講個個1橦樓哥個笑話啦xD
之後講下講下佢強調左個句:[cut左條x] 差唔多全部人望哂過黎XP
笑哂-,-搞到勁面紅-,- 唉~~原來坐埋一齊傾計會咁開心=]
-IH:哩堂都唔開心,,派IH卷-,- 超低分,,又唔合格-,-唉~~~
不過呀sir話我拉左分'一定'合格喎-,-唉~望就咁望,,,
-放學:等到成4點幾到先到我,,搞到圖書館關左-,-拉得個2分-,-
番到屋企講左俾呀ma知,,,真係俾佢罵,,,我真係係到諗,,,
其實我溫書溫到咁辛苦黎做物,,,得出d咁既成績=[(chu中文)
我真係唔想生活係哩個咁大壓力既家庭裡面=[ 好辛苦=[
我真係好想生係一個正係得我一個獨女,,父母又唔迫我既家庭裡面=[
不過冇可能,,,既然係咁既命運,,咁自己就要努力d溫好書啦;)
下一站.幸福好好睇;)
cOmMeNt,plz~=)
11:08
|