白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
WAI=)
yuen=)
奶粉=]
腳趾尾=)
jenny=]
零=)
mark=)
tung:)
yasa=]
VC=)
寶寶=)
咩=)
fung=]
sin:)
蟲蟲=]
kathy=]
alice=)
siuyin=)
原子彈=]
sluching=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 3
累積人氣: 58314
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 15 日  星期五   晴天


2010-1-15[黑仔] 傷心 分類: 未分類

2010-1-15

-朝早:本來塔十就去左輕鐵站,,,,

以為塔2就到fung年路,,點知架車hea到塔3過dd先到-,-

上到個到細佬佢地真係冇等我-,-嗚,,,,

番到去,,,,冇做d物,,,都係同細佬佢地傾下計;)

-CPL:成堂都係聽呀sir up廢話-,-冇野好講,,

-E: au sir話下個禮拜先派卷,,都係好驚-,-

-C:派中文閱讀卷,,好笑,,我竟然唔合格,,-,-

雖然都係差幾分就合格,,,但其他卷我唔肯定拉唔拉到-,-

-recess:同細佬落去食魚旦;)好彩賢仔排左隊;)

-2堂Maths:好緊張,,,緊張到塊面超紅,,on9-,-

先派MC:都算okay,,70/100,,比我想像多2分-,-

再派LG:唉~61/100-,- d人唔合格又話我背叛,,

咁你地唔同我一樣呀媽,,我d哥哥姐姐又係哩間,,,

而且d成績又係咁高,,我哩d,,,算得係咩啊?

又唔知我溫得幾辛苦先有咁既成績,,,sad哂,,,

你咁樣講我,,,我真係喊哂囉,,,,得,,我背叛你地,okay?

你估我想ga?如果我唔讀好d我真係會俾人小死ga=[

-lunch:同鄭穎ki出去食,,,,某樣野難食左好多-,-

不過算啦=]    對d食物唔好要求咁高;);)yeah;)

食完就陪佢去睇lau蛋,,佢lau隻波鞋扣俾我啊*v*

好開心,,,,咁大個女,,chu左生日,,人地唔會無端端送野俾我;)

好多謝你啊*v*  錫哂你*v*    我會好好保存xP

食完上樓梯見到燒燒同震旦;);)  上去囉排球落黎同佢地打,,

次次都俾燒燒打中-,- 1.面,,2.腰,,3.下pa,,4.腳,,超黑仔-,-

打下打下又肚痛woo,,,   休息左陣就keep on打,,,

之後我地走大關sir黎搵我地,,,,話哩到唔比打,,完全唔知-,-

-2堂A: 落去hea,,,,我地全部人搬哂去細佬個到同佢地傾計;)

超開心囉,,,,傾左好多我地自己所見所聞既噁心野,,笑爆咀;)

唯一令我尷尬既係,,,我寧個頭去後面見到曾杰lam訓左係到,,

仲見到佢個肚臍lon-,-我大叫左出黎-,-heiman又見到-,-

有一件仲好笑既係,,我叫細佬講個個1橦樓哥個笑話啦xD

之後講下講下佢強調左個句:[cut左條x] 差唔多全部人望哂過黎XP

笑哂-,-搞到勁面紅-,- 唉~~原來坐埋一齊傾計會咁開心=]

-IH:哩堂都唔開心,,派IH卷-,-  超低分,,又唔合格-,-唉~~~

不過呀sir話我拉左分'一定'合格喎-,-唉~望就咁望,,,

-放學:等到成4點幾到先到我,,搞到圖書館關左-,-拉得個2分-,-

番到屋企講左俾呀ma知,,,真係俾佢罵,,,我真係係到諗,,,

其實我溫書溫到咁辛苦黎做物,,,得出d咁既成績=[(chu中文)

我真係唔想生活係哩個咁大壓力既家庭裡面=[ 好辛苦=[

我真係好想生係一個正係得我一個獨女,,父母又唔迫我既家庭裡面=[

不過冇可能,,,既然係咁既命運,,咁自己就要努力d溫好書啦;)

下一站.幸福好好睇;)

cOmMeNt,plz~=)

11:08

2010 年 1 月 14 日  星期四   寒冷


2010-1-14[終於考完;)] 愉快 分類: 未分類

2010-1-14

朝頭早8點幾起身,,,,公公婆婆佢地要走啦/__\

唉~雖然唔捨得,,,但係始終都要走/____\

而且又影左好多相,,同佢道完別就keep on訓覺;)

佢地走左我就醒左啦,,,起身開機玩電腦;P

本來我以為heiman佢地約1點4,,豬靖話2點4-,-

咁又係既,,,中文聆聽2點9先考,,邊有咁早啊*︹*

等到塔11就塔車,,,再行去heiman佢地住個到-,-

佢地話我痴線:P 細佬最遲黎到,,真係乍:P

去到學校過多陣就要考啦,,,好緊張ga個陣-,-

中文聆聽,,好彩都okay;) 唉~希望高分d,,,

考完哩就同豬靖去heiman屋企;););)好正:P

開頭heiman教豬靖彈吉他,,我就去搞隻倉鼠,,

我無啦啦係到kai笑,,因為隻倉鼠lam我,,好癢xD

之後就玩NDS;);)開頭係太鼓...我比較係電腦玩會慣d-,-

之後就係cooking mama;) 好正啊:P好好玩-,-

玩到5點幾就走啦,,,,好得意啊heiman表弟;P

同豬靖係途中傾計,,,好鬼搞笑:P hahaha,,,:)

係輕鐵站有個人問我借2蚊,,我話我冇撒紙啦,,,

之後大關sir問我咩事,,佢借左2蚊俾佢,,哥個人好驚佢XP

塔緊車個陣見到大關sir係坑尾村落車,,唔通佢住係哥到0o0

番到屋企冇物野做,,,,聽日又番番學啦;P好開心:)

唔知聽日放學同細佬佢地去唔去豬靖屋企好哩?a_a

cOmMeNt,plz~=)

06:56