| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 25 日 星期五  |
| 2009-12-25 |
分類: 未分類 |
2009-12-25
朝早起身仲係發燒,,38度幾=[
好辛苦,,,狂咁咳又驚傳染俾屋企人,,
就dai口罩,,,頭唔到氣,,,算吧啦我-,-
今日係媽咪既生日,,蛋糕我就要食少d,,
同媽咪唱生日歌,,,好想喊,,因為媽咪要走啦,,
佢要去深圳接婆婆,,住多幾日先同佢黎香港,,
唔知幾多日佢地先至番黎,,,我就要做好多野,,
又要煮飯,,,又要洗3,,,好似我做媽媽咁,,-,-
今日溫英文,,,好多野要記-,- 好唔想溫書=[
而+37度乍,,,好彩都好d,,但係我又驚會再發燒-,-
雨愛好好聽:)
cOmMeNt,plz~=)
09:04
|
2009-12-24  |
分類: 未分類 |
2009-12-24
朝早起身發燒,,,成40度0o0'''
勁唔舒服,,,覺得勁熱啊媽咪=[
仲係咪咳tim:( 好辛苦啊*︹*
有冇搞錯啊我,,christmas先黎病,,
我仲要溫勁多書ga,,,HeLp!!=[
今日勁多時間都係到訓覺,,,,
食完藥我覺得勁眼訓囉物事-,-
起身免免強強溫左陣中文,,,
訓左陣覺得好好多,,,但而+仲有小小發燒-,-
我聽日要好番啊我聽日要努力啦,,,
婆婆過左幾日又話要黎啦,,,我要好好珍惜=]
平安夜快樂啊大家:)
海派甜心超正超搞笑:):)
變左樣既逹浪好靚仔:):)
哥個學長真係好樣衰:):)
期待緊第九集既來臨:):)
cOmMeNt,plz~=)
07:20 |
« | 121 | 122 | 123 | 124 | 125 | 126 | 127 | 128 | 129 | 130 | ... | 236 | »
|