白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
VC=)
simon=)
honhon=]
熊=)
澄=)
TinG=]
colbie=)
yue=]
unmjkk:)
kerry=)
lemon=)
wai=]
nicky=)
sky=]
敏儀 (MANDYManyee)
nikky=]
alex:)
katies=)
MIchelle=]
kei=)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 60
累積人氣: 58371
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 14 日  星期一   晴天


2009-12-14 分類: 未分類

2009-12-14

-朝早:去到輕鐵站先發覺我冇帶球拍,,嗚嗚=[

番到去又唔記得左要英文dictation-___-慘,,

之後又唔記得帶composition,,好黑仔-__-''

個陣食糖有prefect,,即刻咬碎,,牙都bung啦-_-

than同heyman去搵個個物水物水,,xDDD,,

趙浩'如'剪左個'靚仔頭'呀,,,忍唔住叫佢'靚仔'啊xD

-2堂E:默英文,,錯左2個,,算好ga啦冇溫書既成績=]

之後又要做compostion,求其搵張paper抄低算-,-

than呀sir佢地又飲coffee,,今次特別打得多哈次呀頂-,-

-C:哩堂做工作紙,,,miss ho真係講得勁high呀*v*

-recess:細佬唔陪我落去食魚旦囉-_-x乂y佢-_-

之後就冇物野啦,,入去又俾人罵咁就係出面hea,,

之後入番去就練christmas,有人話唔洗上PE堂,,

之後練多一陣呀何媽叫我地落去,,原來要上-_-

-PE:哩堂e班既人有得練舞,,我地班求左好耐先有-,-

我地有換3就得個幾個,,索性一齊去打魚毛球啦=]

[哈哈哈,,gloria你地全部都唔係我對手,,koko a_a'']

[不過我都要講對唔住,,因為我殺得太多波啦-___-]

than佢地唔打我就同王嘉男打,我win左佢幾球呀a_a!

than同細佬對公公同埋佢,,,哈哈哈,,輸左啊*v*xD

[[係林震清個對裡面擺好多野既門搵番我個2個排球啊好耶=]!]]

-lunch:好快就食哂啦*v*than上去bung番好個排球落黎,,,,

蔡bing叫我幫佢保管野啦,,than余yanyan又叫我幫佢買野,,

好忙-___-xD b班對a班,,女雙,,b班輸左,,唔緊要,,下次努力=]

男雙,,蔡蔡真係好搞笑,,企埋一邊俾震旦打,,well don,,win左=]

男單,,,林煒leung對tam永,,起碼tam永有win過分,,b班win,,

女單,,,ki對呀baby,,,開頭真係係咁平手,,之後最尾都a班win,,

到到混雙,,無啦啦打多一半就冇得打,,唔通b班已經輸左-,-?

打完之後就同余yanyan打排球,,打左鐘唔等蔡bing走人-,-

-maths:又要做cw-___-omg啦之前d數都未做完,,,

而且哩一課我真係唔明呀死得啦,,考試點算呀,,我要+oil!!_!

-pth&ih:哩2堂用黎聽哥個gum毒話劇,,,一入去同佢地傾計到笑哂,,

我,gloria,玉lam同埋heyman真係笑到kai哂lor物事-,-一班kaizi=]

之後就開始睇哥個話劇,,,開頭真係超恐怖 lor扮索k哥個肥仔0o0

than個d冰倉真係嘔心到喊,,真係ga,,我真係流左眼淚出黎-,-

個話劇有夾band ga,,,開頭個地獄少女首歌超好聽囉物事,,

之後佢地自彈自唱都係好好聽,,*v*藍色吉他個個好靚仔啊=]

仲有份索k哥個紅色3哥哥仔真係超靚仔,,heyman佢地都覺=]

做完之後佢地又彈,,好聽到d人揮紙,,拍手都有,,超正=]

-放學:睇完話劇已經4點幾啦,,之後就hea多一陣就走,,

而+大把功課要做呀,,maths點算-,-今日抄個張英文又留左係學校-,-

cOmMeNt,plz~=)

09:20

2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


2009-12-13 鬱悶 分類: 未分類

2009-12-13

今日好攰呀,,唔通係因為沈日打得太多波?

唉~而+隻食指好痛=[=[但係我唔可以唔打波ga,,=[

算吧啦我-,-朝早懶起身,,唔同媽咪去還神,,sorry,,=[

than睇電視,,atv播緊'撤之進'哈哈,,都幾好睇呀=]=]

than睇番1台,,林'單'呀林'單',,你點可以輸ga/___\

我feel到佢好似有d hea打,,又堅持自己原質,,唉~=[

than溫science啦,,有段時間又悶到訓著左-___-

唉~咁快又到下個禮拜啦陰公,,聽日又要is默書,,

到到下下個禮拜二又要christmas,,我要背熟d歌!_!

到到下下個禮拜三就放假,,要專心努力溫書啦,,

哩幾個禮拜有排忙啦,,我諗我放學都唔可以留咁耐啦/_\

cOmMeNt,plz~=)

08:02