| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
2009-12-12  |
分類: 未分類 |
2009-12-12
朝早塔車早左番去食包=](超好食*v*i feel)
之後d人差唔多黎哂就上maths堂啦,,
呀sir出d數好難,,,係一題都唔識,,點算好-,-
recess落去同呀升,f.1仔女打排球,,=]
好大力呀個f.1男仔*o*呀升d殺波都勁左=]
英文堂好彩有人唔知,,下個禮拜先至默書=]=]
之後要狂做worksheet,,,狂俾趙浩如佢地串-,-
收pei啦,,,,你哩d咁既人我真係佩服你既'衰格',,
仲有你地哩班1b班既男仔唔好咁得''戚''呀!!
之後樂樂佢又串我我又串番佢,,哈哈哈=]=]
完左英文堂同呀升落去打魚毛球,,佢okay既-,-
之後就佢俾枝拍蔡bing對我啦,,okay啦=]=]
than佢對蔡bing啦,,咦,,勁左咁喎,,,[個人opinion]
之後蔡bing同佢對哥2個f.1仔,,升又顯得廢左-,-
哈哈,,我識左哥2個f.1仔啦,,一條我串佢做木咀,,
一條佢勁臭串,,唔理佢-,- 睇佢地2個打波超搞笑:P
個條木咀真係超搞笑ga,,我話佢木咀,佢話要話俾社長知xD
仲有明明佢先至係木咀,,到頭來佢話我木咀魚喎-,-
之後我即刻扮個金魚咀俾佢睇,,佢笑到跌地-,-物事?
than同雲雲,,詩詩,,欣欣佢地打魚毛球,,okay既=]=]
than同蔡bing對哥2個高form既哥哥,,差4分win,,
我好廢啊,,大多數波都係我失咁濟-,-sorry啊,,冇心ga-,-
之後我又識多2個f.1妹,,同佢地打排球=]=](識心教導)*v*
than同雲雲,欣欣,詩詩,楚君串木咀,,真係笑死我xD'''
之後木咀,楚君走左我就同蔡bing打魚毛球啦,,唉~_~
than就同佢對哥2個f.3既姐姐,,我正係知有一個叫小丸子,,
我地又對佢地又對黑蚊蚊同baby,,好耶啊win左a_a
之後我出去buy野食,野飲 番黎係canteen食,,魚咪俾ba斯捉-,-
食完野等ba斯走左就囉埋個野飲去,,同蔡bing佢地打波啦,,
打到差唔多5點幾ba斯無啦啦要我地清魚毛球場,,要執毛-,-
執完之後又叫我地走囉,,物事-,-唔係執完就有得打咩-,-??
之前我f.1既邦邦老師黎左,,佢好串啊-,-唔知佢有冇報串哩?
5點半塔車番屋企,,,facebook好好玩ga*v*
cOmMeNt,plz~=)
09:17
|

2009 年 12 月 11 日 星期五  |
| 2009-12-11 |
分類: 未分類 |
2009-12-11
-朝早:番到去同豬靖佢地出去走廊傾計=]happii:)
-周會:呀關sir真係好搞笑xD搞到chilam俾人笑-,-
算啦,,,怪就怪關sir啦xD''企到隻腳勁攰lor-3-
之後關sir又出錯,,搞到遲放,,上小一陣都好=]
-S:哩堂呀sir又要我地溫書啦,,補做worksheet俾佢串-,-
-PTH:哩堂人地要口試,,heyman要見社工我就好悶-,-
-IH:哩一堂教野,,,超悶lor-____-唉~好想劉sir教=]=]
-recess:同細佬落去食魚旦=]=]又撞到adrian哩條木咀-,-
幫蔡bing囉野食上去,,,之後就即刻溫英文默書啦=]=]
-2堂E:開頭就默左unseen,,之後默dictation,,seen岩哂啊=]=]
-lunch:沈日枝球拍借左俾belle,佢借左俾燒燒,佢又借俾馮sang,,
搞到我tumtum轉-,-好彩燒燒幫我搵得番枝球拍=]=]thanks=]
落去打左幾下又俾左honhon,,頂你啊:P唔守promas-,-
之後蔡bing叫我去搵排球,,由下搵到上都冇=[=[唉~
落番黎honhon還番俾我,,去魚毛球場諗住打波,,蔡bing又要拍,,
我就去canteen問人借,,之後馮sang話打緊,,有拍又點,,冇波打哩,,
之後就雙打對[陳法拉],,好勁呀佢,haha=]
than同蔡bing,jimmy打,,打鐘先至上番去-,-
-C:哩一堂miss ho俾我地練歌,,好開心啊真係=]=]
我地先簡左food先,,好多野都流哂口水哇:P than練歌,,
我要練好d低音呀,,,,太沈又好似聽唔到把聲咁,,要練!_!
-M:魏sir好絕,,-____-一個say no就唔比我地練啦,,唉-_-
-U:miss so好好人,,俾我地練music=]=]啦啦啦~_~
猷佢地好膠呀-___-係到扮唔識唱,,一係唱歌一係dancing!_!
-放學:練歌呀練歌=]=]識左nicky教既2c手勢,ba啦bababa,=]=]
之後鎖住對門練歌蔡bing竟然係到望上望下-____-haha:P
之後呀姨黎清潔我地就走啦,,蔡bing好惡呀-_____-omg,,
再去魚毛球場搵細佬,,,佢俾番枝球拍我=]=]
塔車撞到馮sir,,俾佢見到我飲野-,-番屋企細佬話聽日唔同我打魚毛球=[=[頂,,
cOmMeNt,plz~=)
07:50 |
« | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | ... | 236 | »
|