白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
chilam=]
lemon=)
蔚=)
wai=]
namnam=]
meimei=)
呀欣=]
Nikky=)
kenny=]
nina=]
alice=)
kayhoi=)
shirley=)
ching=]
billy=)
Yan♥ (ice520yan)
chelsea=)
yan=)
均=)
yasa=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 15
累積人氣: 58517
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


2009-12-12 愉快 分類: 未分類

2009-12-12

朝早塔車早左番去食包=](超好食*v*i feel)

之後d人差唔多黎哂就上maths堂啦,,

呀sir出d數好難,,,係一題都唔識,,點算好-,-

recess落去同呀升,f.1仔女打排球,,=]

好大力呀個f.1男仔*o*呀升d殺波都勁左=]

英文堂好彩有人唔知,,下個禮拜先至默書=]=]

之後要狂做worksheet,,,狂俾趙浩如佢地串-,-

收pei啦,,,,你哩d咁既人我真係佩服你既'衰格',,

仲有你地哩班1b班既男仔唔好咁得''戚''呀!!

之後樂樂佢又串我我又串番佢,,哈哈哈=]=]

完左英文堂同呀升落去打魚毛球,,佢okay既-,-

之後就佢俾枝拍蔡bing對我啦,,okay啦=]=]

than佢對蔡bing啦,,咦,,勁左咁喎,,,[個人opinion]

之後蔡bing同佢對哥2個f.1仔,,升又顯得廢左-,-

哈哈,,我識左哥2個f.1仔啦,,一條我串佢做木咀,,

一條佢勁臭串,,唔理佢-,- 睇佢地2個打波超搞笑:P

個條木咀真係超搞笑ga,,我話佢木咀,佢話要話俾社長知xD

仲有明明佢先至係木咀,,到頭來佢話我木咀魚喎-,-

之後我即刻扮個金魚咀俾佢睇,,佢笑到跌地-,-物事?

than同雲雲,,詩詩,,欣欣佢地打魚毛球,,okay既=]=]

than同蔡bing對哥2個高form既哥哥,,差4分win,,

我好廢啊,,大多數波都係我失咁濟-,-sorry啊,,冇心ga-,-

之後我又識多2個f.1妹,,同佢地打排球=]=](識心教導)*v*

than同雲雲,欣欣,詩詩,楚君串木咀,,真係笑死我xD'''

之後木咀,楚君走左我就同蔡bing打魚毛球啦,,唉~_~

than就同佢對哥2個f.3既姐姐,,我正係知有一個叫小丸子,,

我地又對佢地又對黑蚊蚊同baby,,好耶啊win左a_a

之後我出去buy野食,野飲 番黎係canteen食,,魚咪俾ba斯捉-,-

食完野等ba斯走左就囉埋個野飲去,,同蔡bing佢地打波啦,,

打到差唔多5點幾ba斯無啦啦要我地清魚毛球場,,要執毛-,-

執完之後又叫我地走囉,,物事-,-唔係執完就有得打咩-,-??

之前我f.1既邦邦老師黎左,,佢好串啊-,-唔知佢有冇報串哩?

5點半塔車番屋企,,,facebook好好玩ga*v*

cOmMeNt,plz~=)

09:17

2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


2009-12-11 分類: 未分類

2009-12-11

-朝早:番到去同豬靖佢地出去走廊傾計=]happii:)

-周會:呀關sir真係好搞笑xD搞到chilam俾人笑-,-

算啦,,,怪就怪關sir啦xD''企到隻腳勁攰lor-3-

之後關sir又出錯,,搞到遲放,,上小一陣都好=]

-S:哩堂呀sir又要我地溫書啦,,補做worksheet俾佢串-,-

-PTH:哩堂人地要口試,,heyman要見社工我就好悶-,-

-IH:哩一堂教野,,,超悶lor-____-唉~好想劉sir教=]=]

-recess:同細佬落去食魚旦=]=]又撞到adrian哩條木咀-,-

幫蔡bing囉野食上去,,,之後就即刻溫英文默書啦=]=]

-2堂E:開頭就默左unseen,,之後默dictation,,seen岩哂啊=]=]

-lunch:沈日枝球拍借左俾belle,佢借左俾燒燒,佢又借俾馮sang,,

搞到我tumtum轉-,-好彩燒燒幫我搵得番枝球拍=]=]thanks=]

落去打左幾下又俾左honhon,,頂你啊:P唔守promas-,-

之後蔡bing叫我去搵排球,,由下搵到上都冇=[=[唉~

落番黎honhon還番俾我,,去魚毛球場諗住打波,,蔡bing又要拍,,

我就去canteen問人借,,之後馮sang話打緊,,有拍又點,,冇波打哩,,

之後就雙打對[陳法拉],,好勁呀佢,haha=]

than同蔡bing,jimmy打,,打鐘先至上番去-,-

-C:哩一堂miss ho俾我地練歌,,好開心啊真係=]=]

我地先簡左food先,,好多野都流哂口水哇:P than練歌,,

我要練好d低音呀,,,,太沈又好似聽唔到把聲咁,,要練!_!

-M:魏sir好絕,,-____-一個say no就唔比我地練啦,,唉-_-

-U:miss so好好人,,俾我地練music=]=]啦啦啦~_~

猷佢地好膠呀-___-係到扮唔識唱,,一係唱歌一係dancing!_!

-放學:練歌呀練歌=]=]識左nicky教既2c手勢,ba啦bababa,=]=]

之後鎖住對門練歌蔡bing竟然係到望上望下-____-haha:P

之後呀姨黎清潔我地就走啦,,蔡bing好惡呀-_____-omg,,

再去魚毛球場搵細佬,,,佢俾番枝球拍我=]=]

塔車撞到馮sir,,俾佢見到我飲野-,-番屋企細佬話聽日唔同我打魚毛球=[=[頂,,

cOmMeNt,plz~=)

07:50