白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
mark=)
奶粉=]
寶寶=)
fiona=)
sherry=)
靜=)
蟲蟲=]
sze=]
oilve=)
譚永=]
慧思=]
龜頭=)
siuyin=)
kathy=]
呀miu=)
jackal
unmjkk:)
ching=]
kenny=]
suki=]
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 9
累積人氣: 58439
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 8 日  星期二   清涼


2009-12-7&8 愉快 分類: 未分類

2009-12-7

-朝早:落車撞到穎ki,,由頭傾到落尾:)番到去,,

蔡bing無啦啦問我借魚毛球拍黎睇a_a?ha'

之後同豬靖,,heiman係走廊到傾計:)超搞笑xD'

-M:好開心啊,,魏sir冇番:)狂唱歌狂傾計a_a'

-2堂s:哩2堂用黎做work sheet,,要搵書先至知個答案,廢:(

-recess:幫lorrie買水同埋同細佬食魚旦,,好想打佢-,-

-2堂E:要用liu草做composition,,好唔慣,,but靚過正楷既:)

-lunch:食完野同蔡bing,jimmy打魚毛球,,之後塞住左係個燈到-,-

好對唔住呀:( 我冇心ga,,我估唔到自己會咁準ga,,嗚:(

之後諗住上去囉排球落黎打啦,,點知枝針又係塞住左係個洞到,,

妖!咩野都塞住哂,,我就黎發顛啦!!可唔可以俾我打耐d先塞住呀!!!

落到去睇班毛算-,- 又識多幾個f.1仔,,佢地都好kai好串xD''

之後自己練排球,,,發覺全部野都好廢,,包括殺波在內:(

-2堂C:哩堂又要作文啦,,1堂半做哂,,有d野真係笑死我同gloria:P

-IH:哩一堂呀sir話下學期都係佢教,,成班high哂,,其實我有小小擔心lau sir:(

-放學:借左球拍俾蔡bing啦,,之後jimmy囉左我諗住搶啦,,

之後見到依依諗住搶啦,,我想叫佢幫我囉番,,我就嗌左依依啦,,

than再話枝球拍係我既,,我想講埋可唔可以幫我囉番佢就走左-,-對唔住,,

hea左勁耐,,俾丁丁用粉筆畫左個笑哈哈:)岩岩洗完手又畫-,-

之後蔡bing又畫左隻'HIM'字俾我-___-haha''than佢地落去打魚毛球啦,,

我先至發覺震旦囉左我枝拍,,超嬲,,邊個話借俾你-,-算吧啦你!_!

之後唔想打魚毛球住就同irene傾project,,諗到一個去搵細關,,

原來諗一個topic係唔easy ga!勁多問號,,諗到頭爆-,-

之後同蔡bing佢地打打波,一個打左出去,,一個打左上去-,-

見有d悶悶地囉,,咁就唔打啦,,番屋企竟然訓著左-,-

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

2009-12-8

-朝早:同heiman同豬靖出去走廊傾計:)之後細佬都黎埋:)

同heiman去問b班d人借食物盒,,勁冇禮貌:(最尾趙浩如借俾我,,thanks:)

than我同細佬都俾heiman嚇死-,-之後同玉lam去set toi:)

-C:哩一堂傾語文運用啦:)好耶好耶我岩左a__a''估唔到:)

-2堂HE:哩一堂整冷noodels,,woo,,個d黃色既羅白真係搞到我想嘔-,-

不過整完之後試真d又okay既-,- d noodels真係好味ga姐:)

-recess:食完洗完之後即刻還俾趙浩如啦:):),再次唔該哂你啦la形xD''

之後就同豬靖個d出去走廊傾計:)我白痴左啊haha*v*細佬-_-凸

-CH:哩一堂同gloria講德成女傭講到勁岩音a_a''笑到呀sir卡卡聲a_a'

我見到送送個肚lam凸左舊野出黎,,我話:[你有左啦!]點知原來係pei帶,,

之後我又嗌左出黎話:[邊有pei帶整到咁高ga,,低d先至似ga媽]xD'''

-E:哩一堂冇物野啦,,又要默書,,真係超憎可個死adrian囉木咀!!!

囉我枝筆問你囉番又話我改答案唔比番我,,到頭來你自己咪又係改,,

唔好咁賤格啦你,,枝筆係我既我有權囉番囉,,我唔當面同你嘈乍\_/凸

-lunch:幫穎ki買lunch:):)食完之後就去同人打魚毛球:):)

之後打多一陣覺得勁無聊就打排球,,,鄧x堅打排球超廢啊xD''

than豬靖黎左我就陪佢上去囉拍落番黎同我打,,oh yeah唔洗同adrian打:)

同豬靖對哥2個姐姐:)哈哈,,我一路唱歌一路打,,失左好多球xD''

-IH:哩一堂呀sir俾我地傾project,,,同細佬share'鄧'坐啦,,

之後佢用背脊狂撞我背脊-____-死木咀,,邊個話你同你玩啊XP?

-M:哩一堂派卷,,全班得4個人合格,,我得33/88,,差十分合格,,超廢啊物料:(:(

陳x猷,,肥周個d都合格,,唔通,,,你地係抄matteew既?_?[佢最高分喎]*

-E:哩一堂就用黎聽listening,,,激嬲左呀sir呀我地xD''搞到要遲放:(

-放學:同gloria佢地落去睇班毛,,買魚旦同佢食:P由頭睇落尾,,輸左,,

唔緊要啦,,你地係超級之努力嫁啦,,無計啦,,人地咁勁:(下年再加油:)

打完之後同fiona打左陣之後又轉去第2到到打:):)

之後勁無聊,,再同其他人打,,借左球拍俾譚朗,,佢又話我枝拍好打,,

fiona同佢都咁講,,,但係我想講哩枝廢野黎ga喎a_a''幾廿蚊乍:)

就走個陣去兵兵球個個地方擺低個波問f.1仔借幾球黎打a_a''hahaha:)

cOmMeNt,plz~=)

09:46

2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


2009-12-5&6 愉快 分類: 未分類

2009-12-5

朝早遲哂大到啊-___-家姐遲左俾個廁所我用xD'

番到去要企15分鐘,,夠鐘舉手又唔彩我:(

than有d數都唔係幾識,,有題出去做,,本來岩既,,

之後cto無啦啦話我做錯題目,,[原來係m維ho講既]呃我既:(

之後做番,,好彩都岩哂:)than呀sir俾5-10分鐘休息''

出去食我今朝買既chocolate雪人包,又cute又好味a_a

過左一陣就完左maths,,落去囉番我個袋,,搵gloria,,

haha,,佢叫我下星期又去搵佢喎,,好啊,,:)

英文堂老師唔得閒,,搵左個之前係商中讀既姐姐黎doi堂,,

haha,,默書個陣真係超易,,因為又有老師提水喎a_a

趙浩如好搞笑啊*v*好la形啊佢,,成日係到串我,,死kai zi''

唔知點解堂堂英文堂我同gloria都成日係到唱歌xD'

放左之後落去見到蔡bing,,但係1點先可以同你打啊,,

去到詢問處見到irene,,than問賢仔借電話打俾細佬:)

我同irene傾住個陣佢又重覆佢講既野,,之後係到罵我-,-

細佬黎左我地諗唔到就上去搵下睇下細關有冇番,,

見唔到佢落到黎話下個禮拜1留低傾就講byebye啦:)

than就同蔡bing去打排球,,細佬陪我啊:)但係過左陣佢又走:(

同蔡bing,呀升同埋陳逹霖打波,,又打左出去,,我又執啦:)

去到個到勁臭囉,,物味黎ga 0o0''番學校再同佢地打多陣,,

之後呀升走左之後我地就開始打魚毛球啦:)好好玩啊*v*

蔡bing成日bak囉-____-but真係勁左好多呀你:):)

接唔到嫁我:( 陳逹霖成日都想打a_a''[唔得唔得]=]

之後黑蚊蚊黎左打我就同佢對蔡bing啦:)so exciting=]

蔡bing唔舒服=[冇事啊ma你?-_- 要飲多d水啦=]=]

之後ba斯光年係到播歌囉,,-___-有在晴朗的天空下xD''

蔡bing問1號爺爺借左社3,,呵呵,,ba斯光年冇佢乎=]

打多一陣同蔡bing去雨天操場到打排球,,好slide-___-''

打下打下蔡bing無啦啦lau親手-___-冇野呀?睇落好痛咁=[

之後佢殺波我唔小心打到隻手超痛-____-omg啊:(

我同佢又係右手-___-but佢下面痛我上面痛xD'''

之後去番魚毛球場搵黑蚊蚊,,,有埋baby係到呀:):)

睇佢地打左陣我就同黑蚊蚊買野食,,蔡bing又要我地幫佢-,-

去到seven買杯面,,我買炒面王:)記得之前覺得好好味:)

番黎途中我同黑蚊蚊係到罵蔡bing xD'd熱水滴落黎搞到我地勁痛-,-

番到去canteen我再去toilet倒水,,呀doi好搞笑啊:P

番到黎同黑蚊蚊佢地一齊食,,蔡bing同佢係到串,,笑死我:P

再去魚毛球場打:)我覺得自己冇咁廢啦:):)haha-,-

蔡bing俾我打塊拍好廢呀:P 打一下塞住左個魚毛球xD笑死我:)

之後我冇得打:( 彭俊熊唔比塊拍我打囉,,我俾你,,你又唔俾我:(

俾佢罵:(勁唔開心囉個陣,,喊左:(我頂佢個廢:(黑蚊蚊baby多謝你地:)

就黎6點個陣正係得我,蔡bing同黑蚊蚊,,baby比人捉番band:(

之後同蔡bing黑蚊蚊打到6點到先至走,,好黑啊個天=[

番到去冇比人小,,,正係罵左幾句姐,,:Phaha,,我好有碎服力:)

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

2009-12-6

今朝早起身冇野睇睇奧運啊xD''之後就諗住做maths,,

點知正係識得個幾題:(  點算啊我真係好廢:(

唉~~~我真係好想考得高分d,,但係哩課真係好難:(

算吧啦我-,-之後溫中文默書:):)好彩都識哂:)

岩岩哥哥俾左塊拍我:) 聽日打魚毛球:)好想打班毛xD''

都係算吧啦我-____-打魚毛咁鬼死廢,,haha:)

cOmMeNt,plz~=)

09:18