白雪雪's qooza=]
Welcome to my qooza:) please comment to me:)
CATHYwhale0
暱稱: 白雪雪=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
24-4-2012
23-4-2012
21-4-2012
20-4-2012
19-4-2012
文章分類
全部 (472)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
hei=]
nina=]
冰=)
lai kelly; (kelly159)
yuki=)
呀miu=)
chilam=]
katies=)
lemontea=]
yan=)
VC=]
penny:)
ching=]
yu=)
爺爺=)
pauline=]
文=]
譚永=]
lemon=)
十蚊飯 (WingWingForever)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 472
留言總數: 1491
今日人氣: 1
累積人氣: 58312
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 8 日  星期五   寒冷


2010-1-8 愉快 分類: 未分類

2010-1-8

沈晚係溫得最夜既一日,,3點幾先訓,,

唔知點解好精神-,-但係勁凍啊*︹*

溫完都好似唔記得哂咁訓著左;(

朝早又係最遲既一日,,,唉~真慘,,

冇物時間溫maths,,but沈晚呀哥幫我,,

本來佢12點幾就訓,,但係教到我成1點幾;)

番到去提猷囉通告,,冇囉*v*hohohoho;)

than再同玉lam溫下maths,,,坐佢旁的人d maths勁;)

maths LG,,,比我想像中容易,,,but當然有唔識;(

覺得易個d未必會合格,,但願合格多十幾分;)

recess:heiman細佬黎搵我,,去左3樓到陪佢地;)

heiman唔比我走:P haha''細關黎左先走XP

上到去老師就差唔多黎啦,,,考maths MC;)

我覺得難過maths LG -,-希望過60啦;)

放lunch個陣落去canteen等左陣heiman佢地黎左;P

樂樂嗌左a餐,,我同heiman嗌左c餐,,okay啦-,-

唯一嬲既就係細佬佢竟然放我地飛機,,頂你啊*︹*

上到去狂咁hea,,,玩;) 再去溫書啦;) 好難,,背唔到入腦-,-

IH,,,第一part勁易,,,第2part唔記得,,,亂撞下,,,,

第3part,,有好多唔識-,- LG,,,有d照抄,,有d都識;)

IH第2,3part比我想像中難,,,其他比我想像中易xD

希望都有合格多小小分啦-,- 千其唔好唔合格;(

放左之後同gloria佢地傾左陣考試野再走啦,,

佢地唔知去邊,,我就走啦,,,自己塔車番屋企;)

你每天也在等待不是一個好方法

難道你只是但求每天看他一次嗎?

只能默默地等待那又有什麼意思?

卻沒有人不會為愛情而傷心過

cOmMeNt,plz~=)

06:32

2010 年 1 月 7 日  星期四   寒冷


2010-1-7 愉快 分類: 未分類

2010-1-7

沈日訓得比前日早左,,1點半訓=]

今朝起身都就黎8點,,番到去仲可以溫:)

番到去溫左陣'除'老師就黎左啦=[

英文,,,比我想像中容易,,好彩冇出vocab=]

最尾個part難左小小-,-希望岩多d啦-,-

哩次英文一定合格; )[其實我唔肯定ga*v*]

放學有人叫我俾張通告俾猷,,但走左-,-

hea左陣就走左,,,去輕鐵站見到猷,,,

話比佢知擺左係櫃桶,,haha:P我好kai:)

番到屋企就冇物野啦,,,因為唔舒服,,

所以訓到4點幾先至起身溫書,,,好攰-,-

死啦,,,,IH唔係咁熟,,仲有maths第5,6課唔識,,

死啦死啦,,,,聽日就考,,我今日無論如何都要ko佢!!

大家加油,,,為左合格,,一定要狂溫!_!

受了傷害未必那麼快康復

每次也是靜靜既等待

難道這樣他會到你的身邊嗎?

愛情真的不是你想像中那麼好!

cOmMeNt,plz~=)

09:21