| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010-1-8  |
分類: 未分類 |
2010-1-8
沈晚係溫得最夜既一日,,3點幾先訓,,
唔知點解好精神-,-但係勁凍啊*︹*
溫完都好似唔記得哂咁訓著左;(
朝早又係最遲既一日,,,唉~真慘,,
冇物時間溫maths,,but沈晚呀哥幫我,,
本來佢12點幾就訓,,但係教到我成1點幾;)
番到去提猷囉通告,,冇囉*v*hohohoho;)
than再同玉lam溫下maths,,,坐佢旁的人d maths勁;)
maths LG,,,比我想像中容易,,,but當然有唔識;(
覺得易個d未必會合格,,但願合格多十幾分;)
recess:heiman細佬黎搵我,,去左3樓到陪佢地;)
heiman唔比我走:P haha''細關黎左先走XP
上到去老師就差唔多黎啦,,,考maths MC;)
我覺得難過maths LG -,-希望過60啦;)
放lunch個陣落去canteen等左陣heiman佢地黎左;P
樂樂嗌左a餐,,我同heiman嗌左c餐,,okay啦-,-
唯一嬲既就係細佬佢竟然放我地飛機,,頂你啊*︹*
上到去狂咁hea,,,玩;) 再去溫書啦;) 好難,,背唔到入腦-,-
IH,,,第一part勁易,,,第2part唔記得,,,亂撞下,,,,
第3part,,有好多唔識-,- LG,,,有d照抄,,有d都識;)
IH第2,3part比我想像中難,,,其他比我想像中易xD
希望都有合格多小小分啦-,- 千其唔好唔合格;(
放左之後同gloria佢地傾左陣考試野再走啦,,
佢地唔知去邊,,我就走啦,,,自己塔車番屋企;)
你每天也在等待不是一個好方法
難道你只是但求每天看他一次嗎?
只能默默地等待那又有什麼意思?
卻沒有人不會為愛情而傷心過
cOmMeNt,plz~=)
06:32
|

2010-1-7  |
分類: 未分類 |
2010-1-7
沈日訓得比前日早左,,1點半訓=]
今朝起身都就黎8點,,番到去仲可以溫:)
番到去溫左陣'除'老師就黎左啦=[
英文,,,比我想像中容易,,好彩冇出vocab=]
最尾個part難左小小-,-希望岩多d啦-,-
哩次英文一定合格; )[其實我唔肯定ga*v*]
放學有人叫我俾張通告俾猷,,但走左-,-
hea左陣就走左,,,去輕鐵站見到猷,,,
話比佢知擺左係櫃桶,,haha:P我好kai:)
番到屋企就冇物野啦,,,因為唔舒服,,
所以訓到4點幾先至起身溫書,,,好攰-,-
死啦,,,,IH唔係咁熟,,仲有maths第5,6課唔識,,
死啦死啦,,,,聽日就考,,我今日無論如何都要ko佢!!
大家加油,,,為左合格,,一定要狂溫!_!
受了傷害未必那麼快康復
每次也是靜靜既等待
難道這樣他會到你的身邊嗎?
愛情真的不是你想像中那麼好!
cOmMeNt,plz~=)
09:21 |
« | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | ... | 236 | »
|